Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نبرد مستقیم با آمریکا در سال ۶۷ مدال افتخار مردم هرمزگان است، در این روز هیمنه و غرور استکبار جهانی در خلیج فارس در هم شکست. ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۴ استانها هرمزگان نظرات - اخبار استانها -

سردار عباس غلامشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بندرعباس با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نبرد مستقیم ارتش ایران با آمریکا در آب‌های خلیج فارس و تبریک روز ارتش اظهار داشت: در آستانه سالروز حماسه 29 فروردین سال 67 در خلیج فارس و رویارویی مستقیم با نیروهای آمریکایی و شهادت سرداران شهید اسحق دارا و اسدالله رئیسی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دو شهید بزرگوار در نبرد نابرابر با ارتش آمریکا در خلیج فارس حضور داشتند و هیمنه آمریکا را در این آب‌ها در هم شکستند.

ماجرای پیکر زخمی خلبان ارتش و معجزه‌ای که جنایت بعثی‌ها را فاش کردارومیه| 270 هزار نفر تاکنون توسط یگان‌های جنگ نوین ارتش شمال‌غرب پایش شده‌اندفرمانده تیپ 25 نیروی مخصوص ارتش: ‌قدرتمندتر از هر زمان دیگری هستیم / آمادگی ‌انجام هر ماموریتی را داریم

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این نبرد مدال افتخار برای مردم هرمزگان و منطقه یکم نیروی دریایی سپاه است، این سرداران در رمضان سال 67 که آمریکا با هیمنه و تکبر در خلیج فارس برای حمایت از صدام وارد شده بود پنجه در پنجه آمریکا نهادند و این حماسه بزرگ را خلق کردند.

وی تصریح کرد: در سال جاری به واسطه شیوع ویروس کرونا توفیق برگزاری یادواره برای ارج نهادن به مقام والای این شهدا میسر نشد اما راه شهدا را با قدرت ادامه می‌دهیم و همانگونه که این شهدا با لبیک به ندای امام راحل از جان خود گذشتند و جان خود را در راه اسلام و انقلاب انفاق کردند ما و جوانان این کشور نیز به ندای رهبری در شرایط کنونی لبیک می‌گوییم و با مشارکت در طرح کمک مؤمنانه به نیت شهدا خصوصا سپهبد شهید قاسم سلیمانی و 1500 شهید استان هرمزگان اقدام خواهیم کرد.

در ادامه مصاحبه خبرگزاری تسنیم با فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را مشاهده خواهید کرد:

 

گزارشگران: فاطمه رستخیز و میثم میرزاده

انتهای پیام/864/ش

R7555/P/S6,58/CT16

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منطقه یکم نیروی دریایی سپاه خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۶۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین مالی  ۲ میلیارد دلاری  برای انتقال آب خلیج فارس و دریای عمان

رضا محمدی ‏گفت: این صندوق در ‏جهت توسعه زیرساخت‌های صنایع کشور و توسعه روزافزون ایران اهداف و پروژه‌های بزرگی را برای خود برنامه‌ریزی کرده است؛ ‏یکی از این پروژه‌ها، شیرین‌سازی و ‏انتقال آب از خلیج فارس به استان‌های فارس و اصفهان و از دریای عمان به استان‌های سیستان بلوچستان، خراسان رضوی و جنوبی است که یکی از ابر پروژه‌های کشور در ‏حوزه آب ‏محسوب می‌شود.

به گزارش صدای ایران از ایرنا،وی با بیان اینکه این پروژه با هدف تأمین پایدار آب در جهت مصارف صنایع بزرگ و کوچک و ‏همچنین شرب در کشور هدف ‏گذاری و برنامه ریزی شده است، یادآورشد: به منظور رفع مشکلات آبی ‏صنایع در استان‌های فارس و سیستان و بلوچستان به زودی ۲ مگا ‏پروژه شیرین‌سازی و انتقال آب دریا ‏از خلیج فارس و دریای عمان با تأمین مالی صندوق توسعه ملی شروع به فعالیت خواهد کرد.

محمدی با اشاره به رسالت صندوق توسعه ملی در انجام این مهم افزود: برای انجام این پروژه، تأمین ‏مالی حدود ۲ میلیارد دلاری از ‏طرف صندوق توسعه ملی در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: طرح‌های انتقال آب خلیج فارس به فلات مرکزی ایران از وعده‌های ‏رئیس جمهور در ابتدای فعالیت بود‎؛ لذا صندوق توسعه ملی برای به ثمر رسیدن این ‏وعده برای آینده‌ی روشن‌تر این سرزمین اقدام خواهد نمود‎. ‏

دیگر خبرها

  • ایران اسلامی امنیت، عزت و افتخار خود را مرهون خون شهدا است
  • ناگفته‌هایی درباره سهم کشورمان از یک میدان گازی در شمال خلیج‌فارس
  • نیروی زمینی ارتش ۴۶ هزار شهید تقدیم نظام کرده است
  • تأمین مالی  ۲ میلیارد دلاری  برای انتقال آب خلیج فارس و دریای عمان
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • بندر شهید بهشتی ـ چابهار
  • افزایش باد همراه با غبار محلی و مواج شدن دریا در خلیج فارس، ۱۶ اردیبهشت
  • اهداء بیش از ۴ هزار سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۱۶ اردیبهشت
  • حوضه خلیج فارس یکی از آلوده‌ترین پهنه‌های آبی در جهان است/ اولویت دیپلماسی زیست‌محیطی خلیج فارس