Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@21:34:30 GMT

کرمی: هیچ کسی دوست ندارد از کشورش خارج شود

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۲۷۲۷۸

کرمی: هیچ کسی دوست ندارد از کشورش خارج شود

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یوسف کرمی پیشکسوت پرافتخار تکواندو کشورمان که در حال حاضر هدایت تیم جاسترب زاگرب کرواسی را برعهده دارد، در لایو اینستاگرامی خود به سوالات هوادارانش پاسخ داد.

کرمی در خصوص کار کردن در کرواسی گفت: کار من مربیگری تکواندو است و طبیعتا هیچ کسی دوست ندارد از کشورش خارج شود، اما شغل من مربیگری است و به عنوان یک مربی بین المللی مجبور بودم به کرواسی بیایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کار سختی دارم، اما امیدوارم بتوانم با کار کردن در اینجا تجربیات خوبی کسب کنم.

دارنده مدال برنز المپیک ۲۰۰۴ آتن درباره سطح تکواندوی کرواسی گفت: تکواندو یکی از پر طرفدارترین ورزش‌های کرواسی است و بازیکنان خوبی دارد. البته دختران در کرواسی نسبت به پسران عملکرد بهتری دارند. بانوان تکواندوکار کرواسی مدال‌های زیادی در مسابقات جهانی و قهرمانی اروپا دارند، در صورتی که تکواندو این کشور در بخش مردان چنین جایگاهی ندارد. اگر بخواهیم بانوان تکواندوکار ایران و کرواسی را با هم مقایسه کنیم، به اعتقاد من کرواسی شرایط بهتری دارد.

بیشتر بخوانید: همکاری یوسف کرمی با اتحادیه تکواندو اروپا

پیشکسوت تکواندو کشورمان در پاسخ به این سوال که تکواندو ایران در کرواسی چه جایگاهی دارد گفت: تکواندو ایران در همه جای دنیا شناخته شده است و صاحب سبک به شمار می‌رود. در اروپا تکواندوکاران ایرانی را به عنوان بازیکنان قدرتی می‌شناسند که جنگندگی و تلاش بالایی دارند.

کرمی در ادامه گفت: ورزش و تکواندو بخشی از زندگی ما است و نباید به خاطر آن‌ها همه چیز را از دست دهیم. به اعتقاد من ورزشکاران به خاطر جایگاهی که در جامعه به دست می‌آورند باید سعی کنند برای دیگران الگوی خوبی باشند. مدال بخشی از زندگی حرفه‌ای است. ورزشکارانی که راه و روش خوبی را در پیش می‌گیرند و به قهرمانی می‌رسند، ماندگار‌تر هستند و همه چیز به کسب مدال ختم نمی‌شود.  

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: المپیک یوسف کرمی فدراسیون تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۷۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش ۵ هزار نفر در سیستان و بلوچستان در حوزه اقتصاد دیجیتال

استاندار سیستان و بلوچستان، گفت: اقتصاد دیجیتال یکی از مهم‌ترین عوامل در پیشرفت و توسعه استان است که در این راستا تاکنون پنج هزار نفر آموزش دیده‌اند، اما این رقم کافی نیست و باید افراد بیشتری برای کار در این حوزه تربیت شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، محمد کرمی در نشست شورای اداری منطقه سیستان که در دانشگاه زابل برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم همچنین تبریک روز کارگر، اظهار داشت: مقام و منزلت دو قشر معلم و کارگر در اسلام بی‌نظیر است و ائمه اطهار نیز احادیثی در باب اهمیت نقش این دو قشر به یادگار گذاشته اند.

وی افزود: رشته‌های دانشگاهی باید متناسب با شغل و علاقه افراد باشد چرا که باید با استفاده از نیروهای متخصص و بومی بتوانیم آینده سیستان و بلوچستان را بسازیم.

استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: دانشگاه باید به صورت مداوم دنبال نوآوری باشد که البته این امر جزو رسالت‌های اصلی دانشگاه‌ها به شمار می‌آید.

وی افزود: بازار کار نیازمند افراد توانمند و مهارت دیده است لذا دانشجویان و دانش آموزان باید به دنبال مهارت آموزی باشند چرا که جوانان ما باید از هم اکنون وارد بازار کار شوند.

کرمی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی باید با کسب پشتیبانی علمی به صورت مداوم با دانشگاه ها و شرکت‌های دانش بنیان ارتباط داشته باشند.

وی ادامه داد: راه‌اندازی کریدور ارتباطی با توجه به موقعیت جغرافیایی استان از مزیت‌های سیستان و بلوچستان نسبت به سایر مناطق است که باید از ظرفیت های موجود برای توسعه تجارت و افزایش صادرات بهره‌گیری کنیم.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تا پروژه راه آهن زاهدان - چابهار به سرعت بهره‌برداری شود چرا که راه آهن می‌تواند موجب ایجاد تحول در منطقه گردد.

کرمی خاطرنشان کرد: شهرداری ها باید مردم را در پروژه های مربوط به شهر مشارکت دهند چراکه این مردم دارای قدرت عظیمی هستند که می‌توانند موجب ایجاد تحول در جامعه شوند.

وی تاکید کرد: وظیفه دستگاه اجرایی تسهیل روند سرمایه‌گذاری است، لذا نباید هیچ مانعی برای دادن مجوز به سرمایه‌گذاران وجود داشته باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اولین مصاحبه شهاب زاهدی با شبکه معروف ژاپنی
  • زمانی که پرچم کشورم را میان تماشاگران می‌بینم، بسیار افتخار می‌کنم
  • اولین مصاحبه زاهدی با شبکه معروف ژاپنی
  • گواردیولا: بایرن مونیخ را خیلی دوست دارم و آرزو می‌کنم به زودی سرمربی خود را پیدا کند
  • تردد از کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • نقش مهم سد‌ها در کنترل سیلاب سیستان و بلوچستان
  • تجلیل از ۱۱۰ قهرمان و ورزشکار افتخار آفرین گلستانی
  • دروسی: در بازی برگشت حرف‌هایی برای گفتن خواهیم داشت
  • آمریکا در مقابل جنبش دانشجویان درون کشورش محکوم به شکست است/ هم افزایی و همراهی در مقابل خوی استکبار جهانی پیام ایستادگی به همراه دارد
  • آموزش ۵ هزار نفر در سیستان و بلوچستان در حوزه اقتصاد دیجیتال