Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-08@18:30:33 GMT

عرضه دو درصد دیگر از سهام شستا

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۲۸۴۹۴

عرضه دو درصد دیگر از سهام شستا

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، چهارشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ تعداد ۸ میلیارد سهم معادل ۱۰ درصد از سهام شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی به عنوان پانصد وسی و هفتمین شرکت پذیرفته شده برای اولین بار پس از پذیرش و درج نام شرکت در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران، شد.

در این روز تعداد ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون سهم جهت عرضه به عموم و یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون سهم جهت عرضه به صندوق های سرمایه گذاری در روز شنبه ۳۰ فروردین ماه معادل ۱۰ درصد از سهام سرمایه گذاری تامین اجتماعی با نماد "شستا" به قیمت هر سهم ۸۶۰۰ ریال در بورس تهران کشف قیمت و معامله شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با عرضه اولیه این شرکت در بورس تهران تعداد شرکت های فعال در بورس به ۳۳۵ شرکت رسید و بر این اساس بالغ بر ۶۹۰۰۰۰ میلیارد ریال به ارزش بازار بورس اوراق بهادار تهران، معادل سه درصد از ارزش کل، افزوده شده است.

شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی با نماد "شستا" با ثبت بیش از ۲ میلیون و ۶۰ هزار کد معاملاتی رکورد بیشترین مشارکت در عرضه اولیه را به خود اختصاص داد و حداکثر تعداد ۳۶۳۷ سهم به هر کد معاملاتی تخصیص یافت.

عرضه ۱۰ درصدی سهام شستا درحالی رخ دادکه پیش از این حسن امیری-نایب رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار- از عرضه ۱۲ درصد از سهام شستا در بورس خبر داده بود و طبق گفته های علی صحرایی-مدیرعامل بورس تهران- بعد از عرضه ۱۰ درصدی سهام شستا، شستا متعهد به عرضه ۱۲ درصد سهام است که در آینده با توجه به شرایط بازار و با هماهنگی با بورس تهران و شرایط سازمان تامین اجتماعی بقیه سهام عرضه می‌شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ویروس کرونا سیامک شایقی جهش تولید شبکه اجتماعی شاد سامانه مستعان وام یک میلیونی شستا تامین اجتماعی عرضه سهام بورس ویروس کرونا سیامک شایقی جهش تولید شبکه اجتماعی شاد سامانه مستعان وام یک میلیونی تامین اجتماعی سرمایه گذاری بورس تهران سهام شستا ۱۰ درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۸۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۱ درصد از نفتگاز توزیعی کردستان در بخش حمل‌ونقل مصرف می‌شود

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان از تامین و توزریع روزانه ۸۷۶ هزار لیتر نفتگاز در بخش حمل‌ونقل استان خبر داد و گفت: ۶۱ درصد از نفتگاز توزیعی کردستان در بخش حمل‌ونقل مصرف می‌شود.

به‎ ‎گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان، جهانبخش نوکانی امروز _چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت_ در دیدار با فرماندار مریوان ‏با اشاره به فعالیت ۵۱ باب جایگاه عرضه نفتگاز در سطح استان، اظهار کرد: روزانه ۸۷۶ هزار لیتر نفتگاز در بخش حمل‌ونقل استان توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۶۱ درصد از نفتگاز توزیعی کردستان در بخش حمل‌ونقل مصرف می‌شود، افزود: سال گذشته ۳۲۰ میلیون لیتر نفتگاز در جایگاه‌های عرضه منطقه عرضه شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشدی دو درصدی همراه بوده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان خاطرنشان کرد: گروه‌های گشت و بازرسی این شرکت به صورت شبانه‌روزی از همه مجاری عرضه سوخت بازدید کرده و با هرگونه عرضه خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی، سو استفاده از کارت‌های سوخت غیرمجاز و عدم ارائه خدمات مطلوب به شهروندان برابر با مقررات شرکت برخورد می‌کنند.

نوکانی با بیان اینکه هم اکنون هیچ گونه کمبود سوختی در جایگاه‌های عرضه سوخت استان وجود ندارد، گفت: اجرای موفق طرح باک پر در پایانه مرزی باشماق مریوان نتیجه تعامل، همکاری و تشریک مساعی ادارات و سازمان‌های مترتب با این شرکت است که با نتایج مثبتی در زمینه جلوگیری از عرضه خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی، صرفه‌جویی در مصرف سوخت، جمع‌آوری دلالان ‏سوخت، تسهیل و تسریع در امور کنترل کامیون‌های ترانزیتی و بحث صادرات، پ و درآمدزایی دولت همراه بوده است.

وی به مدیریت کارت‌های اضطراری در جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی در ‏راستای مدیریت مصرف سوخت، جلوگیری از عرضه خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی و لزوم استفاده از ‏کارت سوخت شخصی توسط شهروندان اشاره کرد و گفت: تمامی کارت‌های اضطراری مجاری عرضه سوخت جمع‌آوری نخواهند شد و ‏کارت سوخت جهت شرایط اضطراری، برای افرادی که کارت سوخت شخصی خود را احیاناً به همراه ندارند، ‏موجود است.‏

اسماعیل احمدی، فرماندار شهرستان مریوان نیز در این دیدار نظرات و پیشنهادات خود را در رابطه با فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته از سوی شرکت پخش منطقه کردستان، به‌ویژه تأمین و توزیع سوخت روستاهای این ناحیه و سوخت بخش کشاورزی، تأمین و توزیع سوخت در سطح مجاری عرضه و همچنین مباحث مربوط به روان‌سازی و چگونگی فعالیت بازرسان اعزامی از منطقه به ویژه در پایانه مرزی باشماق مطرح کرد.

کد خبر 751815

دیگر خبرها

  • ۶۱ درصد از نفتگاز توزیعی کردستان در بخش حمل‌ونقل مصرف می‌شود
  • برنامه دولت برای واگذاری های سال ۱۴۰۳ اعلام شد/ کیش ایر در اولویت
  • ماجرای سهام کارگران چیست؟
  • جزییات و زمان دقیق واریز مرحله سوم سود سهام‌ عدالت
  • خط و نشان برای شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را نمی‌دهند | سود مرحله سوم چه زمانی واریز می شود؟
  • گزارش دیوان محاسبات از ترک فعل سازمان تامین اجتماعی
  • سهام سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران واگذار نشده است
  • سهام مازاد سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران، واگذار نشده است
  • شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را واریز نکنند منتظر برخورد سازمان بورس باشند
  • افزایش شرکت های بورسی در کرمانشاه