Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، حسین کلانتری در آئین بهره‌برداری از سی‌تی‌اسکن بیمارستان شهید جلیل استان کهگیلویه و بویراحمد از تلاش‌ها و زحمات خدمتگزاران عرصه سلامت کشور ازجمله پزشکان، پرستاران، مراقبین بهداشت، بهورزان، کارکنان و روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی تقدیر کرد و گفت: به‌ دور از مبالغه‌گویی خدماتی که تاکنون ارائه‌شده بسیار ارزشمند است، به‌گونه‌ای که صحنه‌های پرافتخار دوران دفاع مقدس تداعی شد و با همه سختی‌ها، دشواری‌ها و باوجود تلخ‌کامی‌هایی که از مرگ برخی از این بیمارها به وجود آمد توفیقات چشمگیری به دست آمد به‌گونه‌ای که همه دشمنان و یاوه‌گویان غربی و مستکبران جهان انگشت‌ به‌ دهان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این‌که در عصر اطلاعات قرار داریم، افزود: آمریکایی و اروپایی خیلی ادعا دارند ولی در عمل موفق نشان ندادند، اما ملت ما نشان دادند که می‌توانیم از بحران‌ها با همکاری، همدلی و همراهی و حمایت از دست‌اندرکاران با موفقیت عبور کنیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: دنیا بداند امروز به لطف وجود پزشکان، پرستاران و خادمین عرصه سلامت کشور، نظام ما سربلند است.

کلانتری با تأکید بر اینکه آمریکایی‌ها کم آورده‌اند، بیان کرد: آن‌ها در عمل نشان دادند ابتکار عمل جمهوری اسلامی برای آن‌ها دست‌نیافتنی است چراکه جمهوری اسلامی ملتی متحد دارد که در روزهای سخت پای‌کار هستند و با ازخودگذشتگی‌ها تا پای جان می‌ایستند.

وی اظهار کرد: تعدادی از پرستاران و پزشکان به‌عنوان شهدای مدافع سلامت به دیار باقی شتافتند آن‌هایی که تا پای جان ایستادند و به‌عنوان بخشی از افتخارات تاریخ این ملت نامشان ثبت‌شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: همه انسان‌ها در همه عصرها و نسل‌ها به مدافعان سلامت افتخار خواهند کرد.

او گفت: به نمایندگی از دولت خدمتگزار جمهوری اسلامی و ستاد ملی مدیریت کرونا در بیمارستان شهید جلیل حضور یافتم تا به شما خسته نباشید و دست‌مریزاد بگویم.

کلانتری خاطرنشان کرد: این زحمات اثرگذار بوده و باهمت مردم و مشارکت فعال، مسئولانه و آگاهانه آن‌ها در طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و هوشمند و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، وضعیت کنترل بیماری کرونا در استان قابل‌قبول است.

وی تصریح کرد: مجموعه مدیریت استان با تمام توان حامی کادر درمانی است و امید است با همدلی و همکاری سلامت مردم را تضمین کرده و از این مرحله عبور کنیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: هر هفته کار ارزشمندی در حوزه سلامت استان انجام‌شده است، بهره‌برداری از دستگاه رادیولوژی دیجیتال (پرتابل)، آزمایشگاه مولکولی و تشخیص ویروس‌شناسی و سی‌تی‌اسکن بخشی از این اقدامات بوده و امید است در روزهای آینده شاهد به بهره‌برداری رسیدن واحدهای ام آر آی این بیمارستان باشیم.

کلانتری از زحمات جهادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تقدیر کرد و گفت: جابه‌جایی مدیران در دستگاه‌های دولتی امری طبیعی و اجتناب‌ناپذیر است از زحمات مسئولان قبلی تقدیر و انتظار می‌رود مدیران جدید خدمتگزاران خوبی برای مردم استان باشند.

وی در خصوص درخواست رئیس بیمارستان شهید جلیل برای استخدام پرستاران دارای قرارداد ۸۷ روزه و تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی، اظهار کرد: این دو موضوع را به دولت و ستاد ملی منعکس و پیگیری خواهیم کرد که امید است این پیگیری‌ها نتیجه‌بخش باشد.

به گفته مسئولان دانشگاه علوم پزشکی این دستگاه زیمنس و از نوع اسکپ، مدل ۲۰۱۹ است که ۴۰ میلیارد ریال برای خریداری آن هزینه شده و متعلقات آن حدود ۱۰ میلیارد ریال هزینه در برداشته است و ظرفیت خدمات‌رسانی به ۱۲۰ بیمار در شبانه‌روز را داراست.

کد خبر 501933 برچسب‌ها استان کهگیلویه بیماری - بیمارستان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان کهگیلویه بیماری بیمارستان کهگیلویه و بویراحمد بیمارستان شهید جلیل بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۸۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری صبح روز شنبه ۸ اردیبهشت به دعوت دکتر بهادر کرمی رئیس دانشگاه یاسوج به شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کند. دیدار با آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج، حضور در دانشگاه یاسوج و افتتاح سردر دانشگاه، زیارت مقبره شهید گمنام، کلنگ‌زنی دومین خوابگاه متاهلی، بازید از چندین پروژه فعال و در حال ساخت و مصاحبه با شبکه سراسری به صورت زنده از خبر ۱۴، نشست با اعضای هیأت رئیسه، نشست آمایش آموزش عالی (با حضور امام جمعه، استاندار، رؤسای دانشگاه‌ها و... )، نشست با اعضای هیأت علمی در قالب جلسه گرامیداشت هفته معلم (استاد) و تجلیل از برگزیدگان و سرآمدان علمی و... از دیگر برنامه‌های این سفر یک روزه می‌باشد. 

دیگر خبرها

  • بهره برداری از دومین دستگاه رادیولوژی بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • برآورد یک میلیاردتومانی برای ساخت بیمارستان ٣٢٠ تختخوابی شهید کلاهدوز قوچان
  • بهره برداری از خانه بهداشت کارگری در دماوند
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • سد شهید لشگری نهب آماده بهره برداری
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • بهره برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ سخت درمان از خدمات بیمه سلامت
  • بهره برداری از مرکز جامع سلامت معلم کلایه