Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@20:24:16 GMT

۲۰ درصد «اندوهجرد» دچار آب گرفتگی شدید شد

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۲۹۳۳۸

۲۰ درصد «اندوهجرد» دچار آب گرفتگی شدید شد

مجید سعیدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به جاری شدن سیلاب در شهداد، گلباف و اندوهجرد اظهار کرد: راه‌های ارتباطی و برق ۲۵ روستا در مناطق سیل زده استان کرمان قطع است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲۰ روستا در محاصره سیلاب است، افزود: آب رسانی سیار به دو روستا در مناطق سیل زده گلباف و شهداد در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعیدی عنوان کرد: عملیات امداد و نجات از ساعات اولیه وقوع سیلاب شروع شده است و رفع مشکل آب گرفتگی منازل توسط هلال احمر در حال انجام است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان با اشاره به توزیع بسته‌های غذایی و اقلام امدادی به مردم این مناطق گفت: دستور امدادرسانی هوایی با توجه به مسدود بودن راه‌های روستایی صادر شده است.

وی عنوان کرد: وسعت سیلاب در این مناطق بیشتر از سیلاب (ابتدای فرودین) در جنوب استان است، چرا که علاوه بر بارش شدید باران، جاری شدن سیلاب از ارتفاعات به همراه ذوب شدن برف‌ها بر شدت سیلاب افزوده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان با اشاره به اینکه مردم روستای دهج شب گذشته را روی کوه و در ارتفاعات به صبح رساندند، افزود: در این سیلاب اندوهجرد و روستاهای شهداد بیشترین خسارت را دیدند.

وی با اشاره به خسارت شدید سیلاب به اندوهجرد و آب گرفتگی ۲۰ درصدی این شهر یادآور شد: تمامی محورهای اصلی در مناطق گفته شده باز هستند.

سعیدی با اشاره به جاری شدن سیلاب در مناطق جنوبی استان کرمان گفت: سیلاب در این مناطق شدید نبوده و در یک مورد یک دستگاه کامیون گرفتار در سیلاب در جاده مظفرآباد کهنوج توسط نیروهای امدادی نجات یافت.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان کرمان امداد و نجات برق مدیریت بحران هلال احمر بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۹۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست زمین در خیابان علامه مجلسی اصفهان/ آب‌گرفتگی شدید در این خیابان+ فیلم

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از نشست زمین و آب‌گرفتگی در خیابان علامه مجلسی خبر داد.

منصور شیشه‌فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره نشست زمین در یکی از خیابان‌های اصفهان، اظهار کرد: حادثه نشست زمین به طول هشت متر در عرض چهار متر در اثر شکستگی خط لوله آب‌رسانی ۳۰۰ میلی‌متری آزبست در خیابان علامه مجلسی رخ داده است.

وی افزود: حادثه مذکور باعث آب‌گرفتگی خیابان، پیاده‌رو و تعدادی از مغازه‌ها شد، عوامل پلیس راهور نسبت به اعمال محدودیت ترافیکی در محل اقدام کردند و تیم‌های شرکت آب و فاضلاب، شهرداری اصفهان و سازمان آتش نشانی برای ایمن‌سازی به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: لازم است بدانیم اقدامات لازم برای تخلیه آب انجام شد و پس از تخلیه آب و قطع جریان آن عملیات حفاری برای ترمیم و اصلاح خط لوله اقدام خواهد شد.

کد خبر 748928

دیگر خبرها

  • نشست زمین در خیابان علامه مجلسی اصفهان/ آب‌گرفتگی شدید در این خیابان+ فیلم
  • احتمال آب‌گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها در ایلام
  • پیش‌بینی رگبار باران در شمال و باد شدید در شرق استان کرمان
  • سامانه بارشی جدید از سه شنبه وارد کشور می‌شود
  • آب شرب ۱۰۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • بیشترین خسارت سیل به راه‌های مواصلاتی خراسان جنوبی
  • بیشترین خسارت سیل به راههای مواصلاتی خراسان جنوبی
  • بازدید شبانه استاندار از مناطق تحت تاثیر سیلاب شرق استان کرمان
  • هواشناسی ۱۴۰۳/۰۲/۰۷؛ هشدار بارش‌های شدید در ۵ استان
  • هواشناسی ایران/ هشدار بارش‌های شدید در ۵ استان