Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@03:30:30 GMT

نیوکاسل با مالک عربستانی، منچسترسیتی می‌شود!

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۲۹۵۰۰

نیوکاسل با مالک عربستانی، منچسترسیتی می‌شود!

ستاره سابق نیوکاسل می‌گوید خرید این باشگاه توسط عربستان سعودی به یک انقلاب در باشگاه منجر شده و حتی می‌تواند آنها را آماده قهرمانی در لیگ برتر کند.

به گزارش "ورزش سه"، جرمین جناس، ستاره سابق نیوکاسل و کارشناس فوتبال انگلیس به حمایت از خرید این باشگاه توسط محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی می‌گوید اگر این قرارداد خرید 300 میلیون پوندی عملی شود در باشگاه نیوکاسل انقلابی اساسی اتفاق خواهد افتاد و این تیم در ادامه حتی قادر به فتح لیگ برتر جزیره خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

روز گذشته اعلام شد مایک اشلی مالک نیوکاسل در حال مذاکره با کنسرسیومی است که قصد خرید باشگاه را از او دارد. مایک اشلی بعد از سیزده سال به دست داشتن مالکیت نیوکاسل حالا قصد فروش آن را به کنسرسیومی دارد که گفته می‌شود هدایت آن در دست عربستان سعودی بوده و عملا توسط محمد بن سلمان، ولیعهد این کشور اداره می‌شود.

 

 

جرمین جناس که در گذشته ستاره نیوکاسل بوده و حالا در انگلیس به عنوان کارشناس فوتبال فعالیت می‌کند از این تغییر مالکیت حمایت کرده و می‌گوید مالکین جدید می‌توانند روح‌ جاه‌طلبی که در دوران مایک اشلی از نیوکاسل رخت بربسته بود را دوباره احیا کنند.

 

جناس به روزنامه میرر گفت:" این کنسرسیوم وقتی مالک باشگاه شود خرج خواهد کرد و نیامده که فقط این باشگاه را خریداری کرده و بعد رهایش کند. این روزها برای یک شرکت بزرگ تجاری سرمایه‌گذاری کردن در باشگاه‌های لیگ برتری با هدف رسیدن به چهار تیم اول جدول، سرمایه‌گذاری ایده‌آلی است".

 

 

ستاره سابق نیوکاسل در ادامه اضافه کرد:" ساختار نیوکاسل باید کاملا زیر و رو شود. در دو سه سال آینده هفتاد درصد بازیکنان فعلی ما باید عوض شوند. این کار بزرگی است و تنها شرکتهای بزرگ و ثروتمند از پسش برمی‌آیند. نیوکاسل با مالکین ثروتمند حتی می‌تواند مسیر منچسترسیتی را دنبال کرده و مثل آنها به یکی از غولهای اصلی فوتبال انگلیس تبدیل شود".

 

نیوکاسل

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نیوکاسل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۹۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل فصل آینده پرسپولیس تعیین شد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، رضا درویش که اکنون دومین فصل مدیریت خود در پرسپولیس را دنبال می‌کند، با توجه به تغییرات شکل گرفته و بحث مالکیت سرخابی‌ها، در گام اول موفق شد نظر مثبت بانک‌ها (به عنوان مالک جدید و ۸۵ درصدی سهام پرسپولیس) را جلب کرده و جا پای خود را تا پایان فصل در این تیم سفت کند.

بیشتر بخوانید: پاسخ تند پرسپولیس به انتقاد مدیر سپاهان

اکنون اما گفته می‌شود طی توافق اولیه با بانک شهر به عنوان مالک بخش عمده سهام این باشگاه، رضا درویش برای فصل آتی نیز به عنوان مدیرعامل پرسپولیس کار را دنبال خواهد کرد.

درویش هفته گذشته در جلسه‌ای خصوصی با حضور علی پروین اسطوره این باشگاه و همچنین احمدی (مدیرعامل بانک شهر) توافقات نهایی برای ادامه مدیریت این باشگاه را به دست آورده است.

منبع: ورزش 3

انتهای پیام/

کد خبر: 1229593 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

دیگر خبرها

  • مدیرعامل فصل آینده پرسپولیس مشخص شد
  • مدیرعامل فصل آینده پرسپولیس تعیین شد
  • مدیرعامل فصل آتی پرسپوليس مشخص شد
  • امباپه عمارت مجلل راموس را در مادرید خرید
  • گل به خودی مالک شاو مقابل جنوا (میلان 3-3 جنوا)
  • بعد از رسوایی بزرگ: فرار ستاره سیتی به عربستان!
  • خرید باشگاه هوادار یک شایعه تبلیغاتی بود!
  • اولین خرید فصل جدید استقلال مشخص شد؛ فوق ستاره‌ای با لهجه اسپانیایی
  • ادی هاو به رکورد ۱۰۰ بازی به عنوان سرمربی نیوکاسل در لیگ برتر رسید
  • خانه‌ای به قیمت 15 آپارتمان در تهران! امباپه عمارت مجلل راموس را در مادرید خرید (+عکس)