Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، سعید نمکی، وزیر بهداشت در پیامی، فرا رسیدن 29 فروردین و روز ارتش را به امیرسرلشکر موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت و از همراهی ارتش در کنار مدافعان سلامت برای مبارزه با کرونا، تقدیر کرد.

در این پیام آمده است: روز ارتش را که نمادی از احترام به دلیران و ایثارگران ارتش جمهوری اسلامی است به جناب عالی و کلیه ارتشیان سرافراز تبریک عرض می کنم و به روح بلند و آسمانی همه شهدای ارتش به خصوص آنان که در عرصه دفاع مقدس و دیگر میدان های جهاد و شهادت جانفشانی کردند درود می فرستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بزرگواری حضرت عالی و بزرگمردان مجموعه ارتش جمهوری اسلامی، بخصوص نیروی زمینی ارتش در کنار مدافعان سلامت برای مبارزه با کرونا برگ زرین دیگری از تلاش های بی بدیل آن مجموعه در دفتر ایام این سرزمین بود که همواره دریادها جاودانه خواهد ماند. 

توفیق و عزت جناب عالی و کلیه جان برکفان ارتش جمهوری اسلامی ایران در دفاع از مرزهای جغرافیا و اخلاق سرزمین مان را از خداوند بزرگ مسئلت دارم. 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: وزیر بهداشت نمکی سعید نمکی ارتش جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۹۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست تعاونی مسکن سازمان جنگل‌ها برای استقرار روی گسل

معاون وزیر راه و شهرسازی از بررسی درخواست تعاونی مسکن سازمان جنگل‌ها برای استقرار ملک این تعاونی روی گسل در شهر شهید باقری خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، خسرو دانشجو دبیر شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران اظهار کرد: در خصوص پلاک ثبتی موصوف در شهرک شهید باقری به درخواست تعاونی مسکن کارکنان سازمان جنگل‌ها و مراتع کشور، موضوع در دستور کار کمیته فنی شورای‌عالی شهرسازی و معماری قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به استقرار ملک شهرک شهیدباقری روی گسل موجود و برای استفاده حداکثری از توان علمی و اجرایی کشور با همکاری مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی به‌عنوان مرجع قانونی امکان حداکثر بارگذاری سازه‌ای با رعایت جمیع عوامل موثر از جمله مقررات ملی ساختمان تعیین و بر آن اساس میزان تراکم ساختمانی و سایر ضوابط شهرسازی و معماری مشخص و پس از طی روال قانونی ابلاغ شود.

وی همچنین یادآور شد: ضرورت تهیه طرح ویژه مجموعه مصلی امام‌خمینی (ره) و صیانت از حریم مصلی در جلسه شورای‌عالی با حضور وزیر راه و شهرسازی و اعضای شورا و نمایندگان مصلی امام‌خمینی، سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات عمومی و دولتی، شهرداری و شورای اسلامی شهر تهران مطرح و با توجه به نقش، جایگاه، اهمیت، رسالت ملی و فراملی مجموعه مصلی این طرح بررسی شد.

دانشجو گفت: این اراضی با در اختیار داشتن مجموعه‌ای از فرصت‌های مکانی با عملکردهای ویژه، نقش بی‌بدیلی در هویت فرهنگی شهر تهران دارد. بنابراین با هدف پاسخگویی به تغییر و تحولات رخ داده و ساماندهی وضعیت موجود و گذشت حدود دو دهه از تهیه طرح‌های مختلف برای این مجموع منحصر به فرد، تهیه طرح ویژه برای این مجموعه در دستور کار قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی
  • درخواست تعاونی مسکن سازمان جنگل‌ها برای استقرار روی گسل
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • امیر دریادار ایرانی: کشتی‌های ایرانی را اسکورت می‌کنیم
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • کشتی‌های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • آغاز طرح انسداد مرزهای شرقی کشور
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • افزایش قدرت در حوزه نظامی عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • برپایی میز تخصصی ناشران ارتش جمهوری اسلامی