Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد نجاتی‌پور فرماندار باغملک با بیان اینکه مراسمات ترحیم و عروسی موجب بیشتر شدن مبتلایان به کرونا می‌شود گفت: تدابیر ویژه‌ای در این زمینه در نظر گرفته شده است.

او افزود: شیوع کرونا در باغملک تاکنون به خوبی کنترل شده است. اما مسئله اصلی برگزاری مراسمات در شهرستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نجاتی پور بیان داشت: مقدمات ۶ عروسی در شهرستان فراهم شده بود که با حضور در منازل این افراد و بازدید از روستا‌ها به آنان در خصوص عواقب اینکار هشدار‌های لازم داده شد.

فرماندار باغملک با تاکید بر این نکته که همچنان اصرار داریم تا شهرستان پاک بماند، از خانواده‌های عزادار خواست تا مراسمات خود را به به صورت عمومی برگزار نکنند و برای خاکسپاری به تعداد اندک افراد اکتفا کنند. وی خود را در غم آنان شریک دانست.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانداری باغملک ویروس کرونا فاصله اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۰۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیدا شدن جسد مردی با دست‌و‌پا و دهان بسته در رودخانه اردل

فرماندار شهرستان اردل از پیدا شدن جسد مردی ۴۵ ساله با دست و پا و دهان بسته در این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

یعقوب شکوهی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد، با اشاره به تماس اهالی یکی از روستاهای شهرستان اردل در خصوص پیدا شدن یک جسد در رودخانه، اظهار داشت: بر اساس این تماس در کنار رودخانه‌ای در روستای بالد شهرستان اردل یک جسد مرد پیدا شد.

وی با اشاره به حاضر شدن دستگاه‌های ذیربط پس از تماس از جمله اورژانس، هلال احمر، دادستان و فرماندار، عنوان کرد: طبق بررسی، جسد فردی غرق شده در آب، با دست و پای بسته و پارچه و چسب بر دهان، در این رودخانه پیدا شد.

فرماندار شهرستان اردل با اشاره به اینکه هویت این مرد 45 ساله نامعلوم است، خاطرنشان کرد: جسد برای انجام آزمایش‌ها به پزشکی قانونی شهرکرد منتقل شد. این جسد 2 هفته در آب بوده است.

انتهای پیام/7540

دیگر خبرها

  • اوباش عامل درگیری در بیمارستان بهشهر دستگیر شدند
  • کشف جسد جوان غرق شده پس از ۶ روز در خوزستان
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • تحویل باشگاه ورزشی شهدای شهر خضرآباد به شورای شهر
  • کشف یک جسد با دست‌ و پای بسته در شهرستان اردل
  • پیدا شدن جسد مردی با دست‌و‌پا و دهان بسته در رودخانه اردل
  • نجاتی: همیشه باید سود تیم ملی در نظر گرفته شود
  • توضیحات معاون فرماندار زنجان درباره نحوه تقسیم‌بندی فضای تبلیغی شهری
  • برگزاری مراسمات عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در گیلان
  • برگزاری مراسمات عزاداری سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در گیلان