Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ علی رضایی رییس پلیس راه جنوب استان کرمان با اشاره به بارندگی‌های ۲۴ ساعت گذشته در استان کرمان گفت: تمامی محور‌های مواصلاتی جنوب استان به جزء ۳ محور روستایی در حوزه شهرستان رودبار جنوب، باز و تردد در آن‌ها جریان دارد.

او با بیان این مطلب که در ۲۴ ساعت گذشته هیچ حادثه‌ای در محور‌های مواصلاتی جنوب استان در پی بارندگی‌های شدید خوشبختانه رخ نداده است، ادامه داد: سه محور روستایی «بیژن‌آباد – قلعه‌گنج، «آب‌سردو – کهنوج» و «مظفرآباد – قلعه‌گنج» به دلیل داشتن آبنما و طغیان رودخانه‌های این منطقه هم اکنون مسدود هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سرپرست پلیس راه شمال استان کرمان نیزگفت: تمامی محور‌های شمال استان هم اکنون باز هستند و تردد در آن‌ها جریان دارد، اما پل محور «شهداد – اندوهجرد» ساعت یک بامداد امروز جمعه ۲۹ فروردین ماه تحریب شد که از ساعت ۵ بامداد با احداث کنارگذر تردد در آن جریان دارد، ولی توصیه می‌کنیم ترددی در این محور صورت نگیرد و چنانچه برخی شهروندان بنا به ضروری باید ترددی داشته باشند، می‌توانند با احتیاط از کنارگذر موقتی این پل عبور کنند.

سرپرست پلیس راه شمال استان کرمان در ادامه گفت: محور «شهداد – نهبندان» نیز در اثر جاری شدن سیلاب نیز دچار مشکل شده بود که هم اکنون با تلاش و حضور عوامل راهداری در محل دچار آسیب، محور هم اکنون بازگشایی شده است، اما تردد با سختی در آن جریان دارد و توصیه می‌شود حتی‌الامکان از این محور‌ها تردد صورت نگیرد.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بارش باران هواشناسی پلیس راهور استان کرمان شمال استان تردد در آن هم اکنون محور ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۰۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد عادی در راه ها/ محور کندوان یکطرفه می‌شود

به گزارش «تابناک»، سید محسن هاشمی در گفت وگو با خبرنگار مهر وضعیت تردد را در راه‌های استان عادی و روان اعلام کرد و افزود: طبق گزارش‌های دریافتی از سامانه‌های هوشمند شاهد تردد روان در راه‌ها هستیم.

وی اظهار کرد همچنین از نظر جوی نیز هیچ گونه مداخله خاصی در استان شاهد نیستیم.

به گزارش مهر، محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از روز چهارشنبه در راه‌های استان آغاز شد و محور کندوان در صورت بار ترافیکی عصر امروز طبق اعلام پلیس راه یکطرفه می‌شود.

دیگر خبرها

  • محور کرج -چالوس مسدود شد
  • انسداد محور کرج – چالوس
  • صدور ۲ هشدار جدید هواشناسی + جزئیات
  • صدور ۲ هشدار جدید هواشناسی  + جزئیات | امروز کدام مناطق بارانی است؟
  • ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت
  • ممنوعیت تردد از آزادراه تهران _ شمال به سمت چالوس
  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • محور کندوان یکطرفه می‌شود
  • تردد عادی در راه ها/ محور کندوان یکطرفه می‌شود