Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-06@15:08:48 GMT

پرسپولیس، ارزشمندترین تیم ایران

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۳۰۸۲۲

پرسپولیس، ارزشمندترین تیم ایران

بعد از شیوع کرونا و ضربه به اقتصاد دنیا، تیم‌های ورزشی نیز با بحران مالی و کاهش قیمت مواجه شدند. تعطیلات مسابقات ورزشی و تعلیق قرارداد‌های تجاری موجب بحران مالی در برخی از تیم‌ها شده و به همین علت بازیکنان فوتبال هم با افت ارزش روبرو شده‌اند.

لیگ برتر ایران هم از این قاعده مستثنی نبود و در روز‌های گذشته گفته شد که بازیکنان ایرانی با افت قیمت مواجه شده‌اند و به همین دلیل، علیرضا بیرانوند، ارزشمندترین بازیکنان حال حاضر لیگ برتر از ۳.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ میلیون یورو به ۲.۸ میلیون یورو تنزل کرده است.

سایر بازیکنان هم به طور تقریبی بین ۲۰ تا ۳۰ درصد از ارزش خود را از دست داده‌اند. این مسئله ارزش کلی لیگ برتر ایران را تحت تاثیر قرار داده است. طبق اعلام ترانسفر مارکت، ارزش کلی لیگ برتر ۱۱۰.۹۳ میلیون یورو است که با توجه به نرخ کنونی یورو در ایران، معادل ۱۹۴۱ میلیارد تومان خواهد بود. البته در شرایط کنونی فوتبال ایران، این مبلغ بیش از هزینه‌هایی است که سالانه تیم‌های ایرانی برای بازیکنان خود انجام می‌دهند. در این جدول، ارزشمندترین تیم با ۱۳.۹ میلیون یورو متعلق به پرسپولیس است که چندین بازیکن آن در بین ۱۰ بازیکن ارزشمند لیگ برتر قرار گرفته‌اند. پس از آنها، استقلال با ۱۲.۴۳ میلیون یورو دیده می‌شود که در جدول رده بندی لیگ برتر با یک بازی کمتر در رده چهارم قرار دارد.
در ادامه این جدول، سپاهان (۱۰.۶۸ میلیون یورو)، ذوب آهن (۸.۲۵ میلیون یورو) و فولاد (۸.۰۵ میلیون یورو) در رده‌های سوم تا پنجم دیده می‌شوند. تراکتور که از گران‌قیمت‌ترین تیم‌های ایران است، به علت داشتن بازیکنانی عمدتا باتجربه، ارزش کمتری نسبت به سایرین دارد و با ۷.۵۵ میلیون یورو در رده ششم جای گرفته است. تیم‌های سایپا، صنعت نفت، گل گهر، شهرخودرو، نساجی، پیکان، شاهین بوشهر، ماشین سازی، پارس جنوبی و نفت مسجد سلیمان تیم‌های هفتم تا شانزدهم هستند که اختلاف چشم گیری با صدرنشینان این رده بندی دارند.

معیار ارزش‌گذاری سایت ترانسفر مارکت بر پایه عملکرد و سن بازیکنان فوتبال است به طوری که بازیکنی مانند امباپه به علت سن و سال کمتر ارزشمندتر از لیونل مسی، بهترین فوتبالیست حال حاضر جهان است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: پرسپولیس ترانسفرمارکت میلیون یورو لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۰۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرخپوشان تمرین کردند و راهی فرودگاه شدند

طرفداری| تیم فوتبال پرسپولیس، آخرین جلسه تمرینی خود پیش از سفر به قائمشهر را برگزار کرد.

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان پایتخت در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس، میهمان نساجی در قائمشهر خواهند بود. تیم فوتبال پرسپولیس آخرین جلسه تمرینی خود پیش از سفر به قائمشهر و دیدار برابر نساجی را از ساعت ۱۲:۳۰ امروز (یکشنبه) در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کرد.

پیش از شروع تمرین، بازیکنان در جلسه فنی شرکت کردند و نکات تاکتیکی تیم از سوی کادر فنی برای سرخپوشان تشریح شد. با شروع تمرین، بازیکنان در قالب سه گروه به راندو (آقا وسط) پرداختند. اوسمار ویرا و سید جلال حسینی هم در گروه‌ها حاضر بودند و پا به پای بازیکنان، بازی کردند.

در قسمت‌های بعدی تمرین هم، مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال هدفمند در دستور کار قرار گرفت. تمرین امروز که یک ساعت به طول انجامید، بازیکن مصدوم نداشت و کلیه بازیکنان بدون مشکل در اختیار کادر فنی بودند. بعد از پایان تمرین و پس از وقفه‌ای کوتاه، بازیکنان راهی فرودگاه شدند تا با یک پرواز چارتر، تهران را به مقصد قائمشهر ترک کنند. تیم فوتبال پرسپولیس فردا (دوشنبه) در بازی برگشت برابر نساجی از ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه به میدان می‌رود.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • «رباط صلیبی» تراژدی ۱۹ قسمتی فوتبال ایران
  • کارت بازی تمام بازیکنان استقلال رسید
  • دردسر افتخارات تازه یک لژیونر برای استقلال
  • آغاز مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به قائمشهر
  • سرخپوشان تمرین کردند و راهی فرودگاه شدند
  • ارزیابی سرمربی شهرداری گرگان از دو برد اخیر در ایران و غرب آسیا
  • برخی بازیکنان پرسپولیس از اوسمار حرف‌شنوی ندارند!
  • مهارت های تدافعی برتر لنی یورو، مدافع فرانسوی مدنظر رئال مادرید / فیلم
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است