Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز از آغاز گام دوم طرح بسیج فاصله گذاری اجتماعی و فاصله گذاری هوشمند در آذربایجان شرقی از شنبه خبر داد.

عباسعلی درستی در گفت‌وگو با ایسنا در تشریح این خبر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح فاصله‌ گذاری، کلیه دستگاه‌های اجرایی در انجام فعالیت‌های خود در خصوص کارکنان، محیط اداری، ارباب رجوع و تجمعات اداری موظف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، اضافه کرد: همچنین دستگاه‌های اجرایی موظف هستند تا ضمن برنامه‌ ریزی برای ارائه کلیه خدمات عمومی و حوزه مسئولیت خود با حضور دو سوم کارکنان، ترتیبی اتخاذ کنند که وقفه‌ای در ارائه خدمت به مردم و ارباب رجوع‌ها به ویژه خدمات ضروری، ایجاد نشود.

وی، بیان کرد: در این طرح کلیه متصدیان اماکن پر خطر و کم خطر باید در سامانه Salamat.gov.ir ثبت نام کرده و ضمن دادن تعهد مبنی بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اقدام کنند، در غیر این صورت طبق هماهنگی با اتاق اصناف و دادگستری و اماکن نیروی انتظامی از فعالیت آن‌ها جلوگیری می‌شود.

درستی در خاتمه متذکر شد: اماکن پر خطر نیز در این دوره فعالیت نخواهند داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس دانشگاه علوم پزشکی تبریز فاصله گذاری هوشمند طرح فاصله گذاری اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۱۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سه بازیکن آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی هاکی سالنی مردان

چهارمین اردوی انتخابی و آماده سازی تیم ملی هاکی سالنی مردان تا ۱۶ اردیبهشت در شهر همدان برگزار می‌شود و سجاد ممی زاده، رضا زاد محمد و مهدی شاهرخی در این اردو حضور دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • حضور سه بازیکن آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی هاکی سالنی مردان
  • در پی راه‌اندازی دهکده اقتصاد مقاومتی دیگری در مناطق شرقی کرمانشاه هستیم
  • آغاز بهسازی آسفالت آزادراه تبریز – زنجان
  • اماکن تاریخی کاشان شنبه تعطیل است
  • ساعت فعالیت اماکن تفریحی شرکت توسعه سیاحتی سپاهان در سالروز شهادت امام صادق (ع)
  • بهسازی آسفالت آزادراه تبریز زنجان آغاز شد
  • مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی: مطالبات کلیه داروخانه‌ها پرداخت شد
  • ورود سامانه بارشی به آذربایجان شرقی
  • آخر هفته بارانی برای آذربایجان‌شرقی
  • ۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند