Web Analytics Made Easy - Statcounter

گل آندرانیک تیموریان نیز در رتبه دوم قرار گرفت.

طرفداری- چندی پیش نظرسنجی بهترین گل از راه دور تاریخ لیگ قهرمانان آسیا در سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا برقرار شده بود که در نهایت گل مهدی ترابی در دیدار پرسپولیس برابر السد بیشترین رای را به خود اختصاص داد.

به گزارش AFC، در این نظرسنجی 5 گزینه وجود دارد که در این میان، گل ‌آندرانیک تیموریان به بوریرام تایلند و همچنین گل مهدی ترابی به السد قطر، در میان گزینه های انتخابی AFC دیده می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نهایت این نظرسنجی به اتمام رسید و مهدی ترابی 51 درصد آرا را به خود اختصاص داد. گل تیموریان نیز با 49 درصد در رتبه دوم قرار گرفت.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مهدی ترابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۲۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درست مثل رونالدو: بهترین وارث برای شماره 7

به گزارش "ورزش سه"، نقاشی دیواری بزرگی از کریستیانو رونالدو در سالن بدنسازی وینیسیوس به چشم می‌خورد. وینی همیشه گفته که رونالدو الگویش بوده است. او از همان زمان پخش سرود لیگ قهرمانان اروپا از الگویش تقلید کرد و در زمین نیز نشان داد چرا شماره هفت رئال است و وارث این شماره تاریخی شده است.

دیشب زبان بدن او هنگام عبور دوربین از مقابلش به وقت پخش سرود لیگ قهرمانان، ما را به سال 2014 برد، به شبی که فوق پرتغالی قبل از خاموش کردن جهنم آلیانز با دبل خود، به دوربین چشمک زد. دقیقاً همان کاری که شب گذشته وینی انجام داد و در پایان بازی نیز او هر دو گل رئال را زده بود، درست مثل رونالدو.

وینی شب رئال را نجات داد و تیم را به یک قدمی فینال رساند. سه گلزنی متوالی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان که قبلا این رکورد فقط در اختیار رونالدو و لیتمانن بود.

دیگر خبرها

  • رتبه‌بندی برترین دانشگاه‌های آسیا منتشر شد/ جایگاه ایران کجاست؟
  • حضور ۷۵ دانشگاه ایرانی در میان برترین های آسیا در رتبه‌بندی تایمز
  • متس هوملس بهترین بازیکن دیدار دورتموند و پاری سن ژرمن
  • زمان اعلام رسمی تمدید قرارداد تونی کروس مشخص شد
  • درست مثل رونالدو: بهترین وارث برای شماره 7
  • هری کین یک تنه بیشتر از مهاجمان تاتنهام گل زده است!
  • بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان اروپا؛ بیشترین بازی اما بدون قهرمانی!
  • نام استقلال در لیگ قهرمانان آسیا عوض می‌شود!
  • رکورد مهم عیسی آل‌کثیر در جام‌حذفی
  • احمدعباسی: برای سختی‌هایی که کشیدم گریه کردم