Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار فارس گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در زمینه مقابله با شیوع ویروس کرونا فعالیت های بسیار خوب و موثر داشته و خوش درخشیده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، دکتر عنایت الله رحیمی در مراسم رزمایش خدمت و سلامت ارتش جمهوری اسلامی در این استان اظهار داشت: ارتش با فعالیت در عرصه ضدعفونی مناطق شهری و سایر مراکز ، تولید ماسک و مواد ضدعفونی کننده ، ایجاد نقاهتگاه ویژه بیماران کرونا و برپایی ایستگاه های پایش و غربالگری ، حضور بسیار موثر و فعالی در مقابله با شیوع ویروس کرونا داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان فارس با بیان این که ارتش موجب اقتدار نظام جمهوری اسلامی در عرصه های داخلی و بین المللی و همیشه مدافع منافع ملی بوده است ، افزود: ارتش شان و افتخار خود را این می داند که تحت فرماندهی مقام معظم رهبری انجام وظیفه می کند و خودش را پیش مرگ و فدایی ملت و حافظ منافع مردم و کشور می شمارد. وی با اشاره به این که ارتش جمهوری اسلامی ایران در صحنه های مختلف خوش درخشیده است، ادامه داد: ارتش در 8 سال دفاع مقدس شهدای گرانقدری را تقدیم نظام اسلامی و مردم کرد و در صحنه بحران ها و حوادث طبیعی در صف مقدم بدون هیچ ادعا، تبلیغ و هیاهو در خدمت مردم بوده است. استاندار فارس با بیان این که یکی از مولفه های مهم در منظومه دفاعی کشور در عرصه های داخلی و بین المللی وجود ارتش مقتدر اسلامی است و حضور ارتش جمهوری اسلامی ایران موجب اقتدار نظام اسلامی و افتخار ملت بوده است ، افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران در قلوب مردم جای دارد و موجب آرامش و امنیت کشور است. دکتر رحیمی با سپاسگذاری از فعالین عرصه سلامت و بهداشت جامعه، گفت: اگر ظرفیتی در هر یک از نهادها و دستگاه های کشور وجود دارد باید در خدمت سلامتی مردم قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ارتش استاندار فارس ارتش جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۳۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی

به گزارش قدس آنلاین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسمی با حضور میهمانان و مقامات رسمی در اندونزی گرامی داشته شد.

در این مراسم که با حضور ده ها نفر از میهمانان خارجی برپا شد، مقامات رسمی و گروهی از فرماندهان نیروهای مسلح اندونزی، همچنین دیپلمات های ارشد و رایزنان نظامی مقیم جاکارتا از کشورهای گوناگون شرکت کردند.

بروجردی سفیر جمهوری اسلامی ایران در جاکارتا در این مراسم ضمن تمجید از قدرت و اراده نیروهای مسلح در دفاع از حاکمیت ملی، عملیات وعده صادق را در پاسخ به حمله اسرائیل به کنسولگری کشورمان در دمشق سوریه بعنوان یکی از مصادیق آن یاد آور شد و بر تعهد تهران به ادامه حمایت از مبارزات مردم فلسطین تاکید کرد.

سرهنگ موحد رایزن نظامی کشورمان نیز در این مراسم گفت به شهادت تاریخ و در مقطع کنونی نیز دکترین نظامی جمهوری اسلامی ایران دفاعی و قاطع در برابر دشمنان بوده است و با وجود تحریم‌های ظالمانه برخی کشورهای استعمارگر، امروز نیروهای مسلح ایران در زمره قدرت‌های برتر منطقه و جهان هستند و از ظرفیت مدرن‌ترین تجهیزات تسلیحاتی برخوردارند.

در آغاز این مراسم، آیات کلام الله مجید و سرود مقدس جمهوری اسلامی طنین انداز گردید و برنامه با اجرای سرود سلام فرمانده توسط نوجوانان اندونزیایی خاتمه یافت. درحاشیه مراسم نیز نمایشگاهی از تصاویر تسلیحات بومی دفاعی جمهوری اسلامی ایران برپا شد.

این مراسم بنا به دعوت سفارت جمهوری اسلامی ایران در جاکارتا و به علت تعطیلات عید فطر در اندونزی، شامگاه دهم اردیبهشت ماه جاری برگزار شد و در سایت های خبری این کشور نیز بطور قابل توجهی بازتاب یافت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • استاندار آذربایجان‌شرقی: مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: آواربرداری از خرابی 10 ساله زمانبر است/ سیاست های اقتصادی دولت ثمر داده/ کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌هایی را در پی دارد
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌های را در پی دارد
  • مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • انتقاد معاون استاندار از آپارتمان‌سازی در قم