Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@02:22:07 GMT

توزیع بسته‌های بهداشتی در شاهرود

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۳۴۲۳۴

توزیع بسته‌های بهداشتی در شاهرود

سرگرد پاسدار عبدالله یونسیان معاونت عملیات سپاه ناحیه شاهرود در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، با اشاره به تهیه و توزیع بسته‌های بهداشتی در سطح شهرستان شاهرود گفت: معاونت عملیات سپاه ناحیه شاهرود در راستای مقابله با کرونا اقدام به تهیه ۲ هزارو ۵۰۰ بسته بهداشتی شامل ماسک و دستکش نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه همه اقدمات سپاه و بسیج تا شکست کامل ویروس منحوس کرونا با جدیت ادامه خواهد داشت افزود: این بسته‌ها طی دو روز در بخش بسطام و مرکزی شهرستان شاهرود با همکاری حوزه‌های بسیج مساجد و محلات بین خانواده‌ها توزیع گردید.

معاونت عملیات سپاه ناحیه شاهرود با اشاره به تهیه و توزیع ۶۰ بسته معیشتی نیز گفت: این بسته‌های معیشتی به ارزش ۲۵۰ هزار تومان و شامل روغن، برنج، حبوبات و مواد بهداشتی بود که بین خانواده‌های آسیل دیده از کرونا در سطح شهرستان توزیع شد.

انتهای پیام / ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه پاسداران ویروس کرونا مبارزه با کرونا بسته معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۴۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان

محمود علیخانی امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: به مناسبت هفته بسیج سازندگی ۳۰ ویژه برنامه تدارک دیده شده است.

او افزود: افتتاح ۸ منزل مسکونی، مرمت و رنگ آمیزی پنج مدرسه، افتتاح صندوق قرض‌الحسنه، توزیع هزار بسته معیشتی، همایش تقدیر و تکریم از جهادگران برتر و برگزاری نمایشگاه پوشک ایرانی اسلامی از جمله برنامه‌های این هفته است.

علیخانی ادامه داد: در شهرستان گرگان ۶۰۰ گروه جهادی در سامانه اطلس ثبت شده اند و آماده خدمات رسانی هستند.

او افزود: در سال گذشته به همت بسیج سازندگی ساخت ۲۰ منزل مسکونی، توزیع ۶۰ هزار بسته معیشتی، ارائه خدمات پزشکی به ارزش ۸ میلیارد تومان، هزار ساعت مشاوره آموزشی رایگان، توزیع ۲۰ هزار بسته لوازم تحریر و ... در سطح شهرستان گرگان انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • عملیات دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی بابل برای دستگیری این ۴ نفر
  • بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌ الظلم
  • سپاه: بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم
  • بازداشت عوامل پشتیبانی گروهک جیش الظلم در راسک
  • عملیات موفق دستگیری عوامل جیش‌الظلم در راسک + جزئیات
  • عوامل پشتیبانی جیش العدل در راسک بازداشت شدند
  • بازداشت عوامل جیش الظلم در یک مدرسه دینی در راسک
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود