Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر ۵۸ تکاور ذوالفقار گفت: طرح رژه خدمت با شعار «مدافعان وطن، یاوران سلامت» در شاهرود برگزار می‌شود. ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

امیر سرتیپ دوم ستاد محمد غفاری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در شاهرود، ضمن تبریک 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: امسال برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مراسم رژه روز ارتش مشابه هر سال برگزار نمی‌شود و جایگزین آن طرح رژه خدمت با شعار «مدافعان وطن، یاوران سلامت» 29 فروردین، هم‌زمان با سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در شهرستان شاهرود برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در تشریح برنامه رژه خدمت در شاهرود گفت: در این مراسم لشکر 58 ذوالفقار و تیپ 158 شهید کشاورزیان با حضور در روستای سطوه از توابع دهستان طرود بخش مرکزی شاهرود اقداماتی نظیر گندزدایی و ضدعفونی اماکن و معابر را انجام می‌دهند.

ارشد آجا در استان سمنان به دیگر برنامه‌های رژه خدمت در این روستا اشاره کرد و گفت: توزیع بسته‌های بهداشتی و مواد غذایی، بسته‌های فرهنگی و برپایی ایستگاه سیار پایش سلامت و تب سنجی از دیگر برنامه‌ها است.

امیر سرتیپ محمد غفاری با اشاره به برخی از اقدامات ارتش برای مقابله با کرونا گفت: پایگاه سلامت در ورودی شهر شاهرود ایجاد و حدود 6000 نفر نیز تب سنجی شد.

فرمانده سپاه ‌استان هرمزگان: ‌ارتش در هر شرایطی ‌آماده دفاع از کیان نظام اسلامی استظریف روز ارتش را به دلاورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت

وی به تشریح برنامه‌های لشگر 58 در هفته ارتش اشاره و خاطرنشان کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا، دیدار فرمانده لشکر 58 با مسئولین لشکری و کشوری و امام‌جمعه شاهرود، اهدای خون توسط کارکنان لشکر و تیپ 158 شهید کشاورزیان، رژه خدمت با شعار مدافعان وطن یاوران سلامت، ایجاد پایگاه سلامت در روستاهای محروم، توزیع مواد ضدعفونی‌کننده در سطح شهرستان، گندزدایی و ضدعفونی معابر و اماکن در شهر و روستاهای شاهرود از جمله برنامه‌های لشکر 58 تکاور ذوالفقار در هفته ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر 58 تکاور ذوالفقار طرح سراسری کمک مؤمنانه و مواسات را از جلوه‌های حضور مردم در صحنه خدمت‌رسانی به محرومین دانست و تأکید کرد: لشگر 58 از طریق دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی کارکنان برای کمک به نیازمندان، سرکشی به روستاهای محروم و توزیع اقلام خوراکی و پک بهداشتی به روستائیان و اقلام دارویی رایگان درصدد عمل به فرمایش مقام معظم رهبری در اجرای طرح مواسات است.

فرمانده لشگر 58 ارتش تأکید کرد: ارتش علاوه‌ بر حفظ آمادگی‌های رزمی و دفاعی خود بدون اینکه خللی در مأموریت‌های ذاتی‌اش به وجود آید، به‌طور کامل و مطلوب و با تمام توان به کمک مردم ایران آمده است و در دفاع از سلامت و بهداشت مردم از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

انتهای پیام/363/ ع

R41366/P/S6,64/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران رژه خدمت با شعار یاوران سلامت مدافعان وطن لشگر 58

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۱۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام فرمانده ارتش؛ پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهیم داد

به گزارش همشهری آنلاین امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده‌کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، با حضور در مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش، وعده صادق را جلوه زیبایی از وحدت و هم‌افزایی ارتش و سپاه و وزارت دفاع عنوان کرد.

فرمانده‌کل ارتش افزود: این عملیات که با محوریت نیروی هوافضای سپاه، هم‌افزایی ارتش و وزارت دفاع و هدایت ستادکل نیروهای مسلح با موفقیت انجام شد، کام همه دوستان انقلاب اسلامی را شیرین و دشمنان را از قدرت بازدارندگی ایران شگفت‌زده کرد.

موسوی، با شکرگزاری به درگاه احدیت و تبریک این موفقیت و ظهور قدرت اراده ملت ایران به محضر فرماندهی معظم کل قوا، از ستادکل نیروهای مسلح که با تدبیر شایسته و هم‌افزا و راهبری دقیق عملیات، اراده و همت رزمندگان اسلام را هم‌جهت و معطوف به هدف، به فرجامی غرورآفرین، رهنمون ساخت، قدردانی کرد.

فرمانده‌کل ارتش خاطرنشان کرد: به دلاورمردان سپاه پاسداران خداقوت و دست‌مریزاد عرض می‌کنم و از آحاد همرزمان عزیز نقش‌آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند و نیروی هوایی و خانواده محترم فرماندهان و رزمندگان که همواره با تحمل سختی‌ها، توفیقات نیروهای مسلح را میسر ساخته‌اند، صمیمانه قدردانی می‌کنم.

وی بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش برای اقدام، تأکید و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به‌دنبال گسترش جنگ نیست لیکن در جنگ اراده‌ها، پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد.

موسوی، همچنین از خداوند بزرگ برای ملت سربلند ایران، عزت روزافزون و برای محور مقاومت به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه قهرمان، پیروزی نهایی و برای رژیم کودک‌کش صهیونیستی تسریع در زوال مختوم را مسئلت کرد.

کد خبر 847158 برچسب‌ها خبر ویژه دفاع - ارتش جمهوری اسلامی

دیگر خبرها

  • برگزاری میز خدمت گمرک برای شرکت‌های دانش‌بنیان
  • کانون خدمت رضوی شهرستان تهران آغاز به کار کرد
  • دست مریزاد فرمانده ارتش به سپاه
  • پیام فرمانده ارتش؛ پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهیم داد
  • فرمانده ارتش: پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهیم داد
  • فرمانده کل ارتش میهمان کهگیلویه و بویراحمدی‌ها
  • شبکه ملی تسهیل‌گر جوانی جمعیت در سمنان ایجاد می‌شود
  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • کارگران «مدافعان صف مقدم» در جنگ اقتصادی هستند