Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@17:11:42 GMT

ارتش تجلی روشن رشادت و مردمداری است

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۳۴۶۸۶

ارتش تجلی روشن رشادت و مردمداری است

استاندار آذربایجان غربی: نقش ارتش در مقابله با بیماری کرونا انکارناپذیر است.

به گزارش برنا آذربایجان غربی،استاندار آذربایجان غربی با اشاره به نقش آفرینی ارتش در برهه های حساس کشور گفت: این نیروی جان برکف تجلی روشنی از رشادت و مردمداری است.

محمدمهدی شهریاری در رزمایش خدمت قرارگاه منطقه ای شمالغرب ارتش تحت عنوان" مدافعان وطن، یاوران سلامت" در گفتگو با خبرنگاران ضمن تبریک ۲۹ فروردین روز ارتش تصریح کرد: ارتش علاوه بر حضور موثر در تامین امنیت و دفاع از میهن، هرگاه ملت بر اثر بلایای طبیعی دچار سختی گشته، ورودی درخشان داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز هم در مقابله با بیماری کرونا ارتش یک نقش آفرینی غیرقابل انکار دارد و دوشادوش دیگر نیروهای نظامی و انتظامی در سنگر خدمت به مردم حضور دارند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران استاندار آذربایجان غربی روز ارتش جمهوری اسلامی ایران رژه ارتش کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۴۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سردار "محمد احمدی" در تشریح این خبر اظهار داشت: مرزداران با اشراف اطلاعاتی و تشدید کنترل مسیر‌های عبور کالای قاچاق در نوار مرزی، طی عملیات دقیق و منسجم موفق شدند تعداد ۴ هزار و ۶۵۰ عدد ایمپلنت دندان، ۲۱۰ لیتر پولیش خودرو، و چندین قلم کالای قاچاق دیگر را کشف کنند.   وی در این رابطه افزود: کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های کشف شده را ۱۷ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال برآورد کردند، که در این عملیات ۳ نفر متهم دستگیر و ۲ دستگاه خودرو نیز توقیف و با تشکیل پرونده قضایی تحویل مراجع ذیصلاح شدند.

دیگر خبرها

  • دولت سیزدهم از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند
  • موضوع شوراها، مهمترین رکن قانون اساسی است
  • حضور استاندار اذربایجان غربی در سامانه سامد
  • کنعانی: اگر رشادت مستشاران سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی 
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • مبارزه با بیماری زنگ زرد غلات در ۲۶۱ هکتار از مزارع آذربایجان‌غربی
  • پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۷ اردیبهشت
  • افزایش تدریجی دمادر آذربایجان غربی