Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@09:07:47 GMT

کرامت افراد نیازمند در طرح کمک مومنانه حفظ شود

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۳۶۸۰۲

کرامت افراد نیازمند در طرح کمک مومنانه حفظ شود

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه قرارگاه رزمایش کمک مومنانه شهرستان البرز با حضور سردار شاهرخی فرمانده سپاه استان قزوین و مسئولان شهرستان البرز روز شنبه در دفتر امام جمعه شهر الوند برگزار شد.

حجت السلام مهدوی امام جمعه الوند در این جلسه اظهار داشت: بعد از فرمایشات مقام معظم رهبری حرکت‌های خوبی در کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا آغاز شده است که امیدواریم نتایج اثربخشی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: امروز باید مردم مانند زمان جنگ در صحنه باشند که خوشبختانه این روزها مشارکت گروه‌های مختلف مردم بویژه بسیجیان در ضد عفونی شهرها و تأمین اقلام بهداشتی جای تقدیر دارد.

مهدوی تصریح کرد: باید در شناسایی افراد نیازمند دقت کنیم تا هیچ نیازمندی از این کمک‌ها محروم نشود.

وی یادآور شد: در شهرستان البرز شرکت‌های مختلفی وجود دارد که کارگران آن آسیب دیده اند که آنها را نباید فراموش کنیم و انتظار می‌رود مسئولان در این طرح خوب ظاهر شوند و نهادهای مردمی در شناسایی افراد دقت بیشتری کنند تا کمک‌ها به افراد نیازمند داده شود.

امام جمعه الوند گفت: حفظ آبرو و کرامت افراد مهم است و در کنار توزیع بسته‌های معیشتی لازم است در زمینه فرهنگی و معنوی هم اقداماتی صورت گیرد.

در ادامه حجت السلام موسوی موینی امام جمعه محمدیه اظهار داشت: امروز همه مانند ۸ سال دفاع مقدس که با کفار در حال جنگ بودند با این ویروس در جنگ هستند که در درجه اول توکل به خدا داریم تا از شر آن خلاص شویم.

وی بیان کرد: در این شرایط همه وظیفه دینی و اخلاقی داریم که ب یاری نیازمندانی بشتابیم که حتی در درمان بیماری در تنگنا هستند و طرح کمک مومنانه از کارهای ارزشمندی است که می‌تواند امید بخش باشد.

موسوی موینی تصریح کرد: هیچ کاری بدون مشارکت و همراهی مردم به نتیجه نمی‌رسد و در این طرح نیز تنها با همکاری خیرین می‌توانیم به محرومان و بیماران آُسیب دیده از ویروس کرونا کمک کنیم لذا گوش به فرمان ولی فقیه از محرومان حمایت خواهیم کرد. در ادامه

در ادامه محمد نصیری سرپرست فرمانداری شهرستان البرز ضمن تقدیر از همکاری مردم در طرح فاصله گذاری اجتماعی گفت: توجه به بهداشت فردی و اجتماعی در این روزها ضروری است تا شیوع ویروس گسترش نیابد.

وی گفت: وضعیت بیماری در شهرستان البرز نگران کننده نیست و از مناطق دیگر کمتر است اما حفظ این وضعیت و حرکت به سمت شیب نزولی نیازمند تداوم همکاری مردم و مسئولان است.

سرپرست فرمانداری البرز یادآور شد: از مدیران واحدهای صنعتی انتظار داریم در این طرح خداپسندانه مشارکت کنند و با تأمین بخشی از نیازها به یاری نیازمندان و بیماران بشتابند.

کد خبر 4903022

منبع: مهر

کلیدواژه: سعید مهدوی کمک به نیازمندان قزوین ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا ستاد مقابله با کرونا بارش باران شهرکرد نیمه شعبان ایلام بیرجند گرگان قزوین استانداری قزوین جهش تولید شهرستان البرز امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۶۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،زائرسرای کرامت ۲ ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) با حضور معاون نظارت و حسابرسی دفتر مقام معظم رهبری و رئیس کمیته امداد خمینی (ره) در مشهد افتتاح شد.
مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: زائرسرای شماره یک کرامت در سال ۱۴۰۱ میزبان ۱۴ هزار ۱۶۱ زائر بود و پارسال این عدد به ۱۸ هزار و ۶۳ مددجو افزایش یافت.

او افزود: با افتتاح مجموعه شماره ۲ کرامت باید برای میزبانی از ۴۰ هزار زائر برنامه‌ریزی کنیم تا مددجویان به همراه خانواده‌های خود به زیارت امام هشتم (ع) مشرف شوند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه این زائرسرا امکان افزایش ۵۰ درصدی زیارت مددجویان را فراهم کرده است،گفت: زائرسرای "کرامت ۲" سالانه ۲۰ هزار مددجو را پذیرا خواهد بود.

 

 

دیگر خبرها

  • کاروانسرای ینگی امام نیازمند مرمت هر چه سریعتر است
  • نهاوند میزبان پرچم متبرک حرم رضوی
  • تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه به مسئله کار و کارگران است
  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • مسوولان دستگاه قضا به مشکلات کارگری شهرستان البرز ورود کنند
  • لزوم حمایت بیشتر مسئولان از کارگران در شرایط جنگ اقتصادی
  • اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی‌ها در کرج
  • مشکلات مردم شهرستان عسلویه بررسی و پیگری شد
  • نگاه به اقشار کم‌بضاعت لرستان در راستای خودکفایی آنها باشد
  • مدیریت ارشد استان بوشهر برای رفع مشکلات مردم پای کار است