Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-05-08@03:15:41 GMT

هلاکت دهها مزدور سعودی در جبهه‌های مختلف یمن

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۳۷۱۴۳

هلاکت دهها مزدور سعودی در جبهه‌های مختلف یمن

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که مزدوران رژیم سعودی تلاش کردند تا در ۳ جبهه به نیروهای این کشور ضربه بزنند.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: مزدوران سعودی برای نفوذ به جبهه‌های صرواح در مأرب، خب و الشعف در الجوف و الملاحیط در نزدیکی جیزان، تلاش کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سخنگوی نیروهای مسلح یمن تأکید کرد: تلاش مذبوحانه مزدوران سعودی با دخالت ارتش و کمیته‌های مردمی یمن ناکام ماند و عناصر مزدور چاره‌ای جز عقب نشینی از تمامی جبهه‌های مذکور در مقابل خود ندیدند.

یحیی سریع تأکید کرد: ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در جریان درگیری با عناصر مزدور در جبهه‌های یادشده دهها تَن از آنها را به هلاکت رسانده و یا زخمی کردند.

انتهای پیام/
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۷۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تلفات عملیات ضدصهیونیستی کرم ابوسالم

رژیم صهیونیستی به هلاکت سه نظامی و زخمی شدن ۱۱ نظامی دیگر بر اثر عملیات کرم ابوسالم اعتراف و اعلام کرد حال دستکم سه نظامی مجروح وخیم گزارش شده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، ارتش رژیم صهیونیستی به صورت رسمی کشته شدن سه نظامی خود به نام های روبن مارک مردخای آصولین، عیدو تاستا و طال شاویط  را در حمله موشکی امروز مقاومت به پایگاه نظامی اسرائیلی در منطقه کرم ابوسالم تایید کرد.

جزئیات عملیات کرم ابوسالم به روایت رسانه عبریحمدان: عملیات کرم ابو سالم نشانه آمادگی مقاومت بودحمله به پایگاه «کرم ابوسالم» و هلاکت چند نظامی صهیونیستروز 212 طوفان‌الاقصی|حمله به گذرگاه «کرم ابوسالم»

روزنامه عبری یدیعوت آحارونوت نوشت: سربازان کشته شده در کرم ابوسالم در حال نگهبانی از خودروها و تانک هایی بودند که برای ورود به رفح آماده می شدند.

گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد که نظامیان اشغالگر رژیم صهیونیستی را در پایگاه نظامی کرم ابوسالم و اطراف آن با موشک‌های کوتاه‌برد 114 میلیمتری «رجوم» هدف قرار داده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یک گروه مصری مسئولیت قتل مأمور موساد را بر عهده گرفت
  • یک گروه مصری مسئولیت قتل تاجر اسرائیلی را بر عهده گرفت
  • قدردانی رئیس ستادکل نیروهای مسلح از مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران
  • هلاکت یک صهیونیست در مصر
  • هلاکت و زخمی شدن ۴ نظامی صهیونیست بر اثر حمله پهپادی حزب الله
  • افشای جزئیات کشف شبکه جاسوسی مزدور آمریکا و اسرائیل در یمن
  • افشای جزئیات کشف شبکه جاسوسی مزدور آمریکا و رژیم صهیونیستی
  • هلاکت ۳ نظامی صهیونیست در کرم ابوسالم
  • افزایش تلفات عملیات ضدصهیونیستی کرم ابوسالم
  • پایگاه‌های نظامی اشغالگران در جولان اشغالی هدف قرار گرفت