Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر بیمه سلامت استان مرکزی از پرداخت852 میلیارد ریال در وجه موسسات طرف قرارداد استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری  فارس از اراک، محمدرضا جیریایی صبح امروز در جمع خبرنگاران از پرداخت852 میلیارد ریال در وجه موسسات طرف قرارداد استان خبر داد و اظهار کرد: تسویه حساب کامل مطالبات سال 97 و پرداخت مطالبات سال گذشته موسسات طرف قرارداد استان تا پایان آبان عملیاتی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: سازمان بیمه سلامت ایران تمامی تلاش خود را بکار خواهد گرفت تا رضایتمندی موسسات و بیمه شدگان را جلب کند.

مدیر بیمه سلامت استان گفت : از این مبلغ پرداختی رقمی معادل 526 میلیارد و پانصد و هشتاد و هفت میلیون ریال مربوط به سطح یک ،  دو و سه دانشگاههای علوم پزشکی استان می باشد و رقمی معادل 325 میلیارد و هشتصد و پنجاه و شش میلیون ریال ان مربوط به سایر مراکز خصوصی و دولتی طرف قرارداد می باشد

وی اظهار داشت: می توان گفت مطالبات موسسات تشخیصی درمانی در بخش دانشگاههای علوم پزشکی تا اذر ماه و سایر مراکز بصورت میانگین تا آبان ماه سال گذشته پرداخت شده است و تلاشمان بر این است تا هرچه سریعتر نسبت به روز رسانی مطالبات اقدام نمائیم .

جیریایی   در خصوص برنامه های سالجاری این اداره کل افزود: این اداره کل در راستای اهداف ، برنامه ها و سیاستهای سازمان بیمه سلامت ایران ، منطقی سازی هزینه ها ،  اجرای کامل نسخ نویسی الکترونیک و استحقاق سنجی در بخش سرپایی را در سالجاری دنبال می کند این برنامه ها بصورت رسمی از ابتدای سالجاری شروع شده اند.

جیریایی در ادامه گفت:  تلاشمان بر این است تا پایان سال جاری نسخه نویسی الکترونیکی در استان بطور کامل اجرایی شود تا بتوانیم کاربرد دفترچه کاغذی را کاهش دهیم

.این مقام مسئول استانی در خاتمه یادآور شدند ، حرکت به سوی بیمه کار امد ، منطقی سازی هرینه ها و دولت الکترونیک ازجمله اهداف و برنامه های بسیار مهم سازمان و ادارات کل استانی است که باید این مهم تا پایان سال با همت و تلاش همکاران سازمانی و استان در سال جهش تولید محقق شود .

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سلامت استان مرکزی بیمه اراک موسسات طرف قرارداد بیمه سلامت برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۷۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت یارانه دارو ربطی به بیمه سلامت ندارد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدمهدی ناصحی افزود: پرداخت بدهی بیمه سلامت به داروخانه‌ها به ویژه داروخانه‌های خصوصی در اولویت سازمان بیمه سلامت است و مطالبات اسفند داروخانه‌ها امروز پرداخت شد و مطالبات فروردین ۱۴۰۳ نیز ظرف ۱۰ روز آینده پرداخت می‌شود.

وی گفت: رسیدگی اسناد به سرعت انجام می‌شود و در کل هزینه قابل پرداخت در داروخانه‌های خصوصی ۶۰۰ تا ۶۵۰ میلیارد تومان است.

ناصحی با بیان اینکه سهم ارز ترجیحی طرح دارویار از اختیارات ما خارج است، افزود: پرداخت سهم ارز ترجیحی داروخانه‌ها بر عهده سازمان هدفمندی یارانه‌ها است و از عهده ما خارج است و آخرین پرداخت در این بخش مربوط به دی سال قبل است و منابع این بخش را باید سازمان هدفمندی یارانه‌ها تأمین کند.

وی گفت: تأمین منابع و واریز نهایی بر عهده سازمان هدفمندی یارانه‌ها است و ما در این خصوص نقشی نداریم.

کد خبر 6091489 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت
  • ابطال ۲۳ هزار کارت سوخت تاکسی فاقد بیمه شخص ثالث
  • پرداخت یارانه دارو ربطی به بیمه سلامت ندارد
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی در خوزستان
  • رفع ابهام حق بیمه مشاغل سخت و زیان‌آور و مفاصا حساب در خوزستان+فیلم
  • داروخانه‌ها برای خرید شیر خشک پول ندارند
  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند
  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند/ ۲۶ همت بدهی بیمه‌ها
  • بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه گر به داروخانه‌ها