Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@23:37:55 GMT

تغییر شرایط سنی آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۳۷۸۸۳

تغییر شرایط سنی آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک

به گزارش روز شنبه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون استخدامی نیروی قراردادی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی، اصلاحاتی در شرایط سنی داوطلبان آزمون صورت گرفته و در دفترچه راهنمای آزمون نیز ثبت شده است.

بر این اساس، داشتن حداقل ۲۰ و حداکثر ۳۰ سال تمام برای دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم و داشتن حداقل ۲۰ و حداکثر ۳۵ سال تمام برای دارندگان مدارک تحصیلی فوق دیپلم، لیسانس، فوق لیسانس و دکترا، شرایط سنی داوطلبان شرکت در آزمون استخدامی نیروی قراردادی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داوطلبان می توانند پس از مطالعه دقیق دفتـرچه راهنمای ثبت‌نام و مندرجات این اصلاحیه و فراهم آوردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به سامانه ثبت نام این آزمون به نشانی www.hrtc.ir مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در آزمون اقدام کنند.

ثبت نام آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از امرروز شنبه ۳۰ فروردین ماه ۱۳۹۹ آغاز می شود و تا روز ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ ادامه دارد. آزمون در تاریخ ۳۰ خردادماه ۱۳۹۹ برگزار می‌شود و ۳۰۰ نفر از تمامی استان‌ها جذب خواهند شد.

به گزارش ایرنا، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور روز پنجشنبه اعلام کرده بود که داشتن حداقل ۲۰ سال تمام و حداکثر ۳۰ سال تمام برای دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم، حداکثر ۳۵ سال تمام برای دارندگان مدرک تحصیلی فوق دیپلم، حداکثر ۴۰ سال تمام برای دارندگان مدرک تحصیلی لیسانس و حداکثر ۴۵ سال تمام برای دارندگان مدارک تحصیلی فوق لیسانس و دکترا از جمله شرایط عمومی داوطلبان متقاضی شرکت در این آزمون است.
 

برچسب‌ها آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور سازمان ثبت اسناد و املاک کشور آزمون استخدامی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۷۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون استخدامی آموزش وپرورش استان در۴۵ حوزه امتحانی برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، داود موسویان ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه، این آزمون با حضور ۱۱ هزار و ۳۳۱ داوطلب در استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه از مجموع شرکت کنندگان هفت هزار و ۹۱۰ نفر خانم و سه هزار و ۴۲۱ نفر مرد هستند، گفت: شش هزار و ۳۱۷ نفر از مجموع داوطلبان این آزمون در شهر یاسوج، دو هزار و ۴۸ نفر در شهر گچساران و دو هزار و ۹۶۶ نفر نیز در شهر دهدشت با هم رقابت می کنند.

کد خبر 6093026

دیگر خبرها

  • آزمون استخدامی آموزش وپرورش استان در۴۵ حوزه امتحانی برگزار می شود
  • صدور کیفرخواست برای باند جعل اسناد سازمان یافته املاک در قم
  • تأیید سوابق تحصیلی برای تمام داوطلبان ضروری است
  • تغییر زمان برگزاری یک آزمون استخدامی
  • انهدام باند جعل اسناد و کلاهبرداری سازمان یافته املاک در قم
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در یزد
  • باند جعل اسناد و کلاهبرداری سازمان یافته املاک در قم شناسایی شد
  • باند جعل اسناد و کلاهبرداری سازمان یافته املاک در قم منهدم شد
  • گسترش همکاری‌های سازمان ثبت و سازمان انرژی هسته‌ای
  • ۶۵ نفر در آزمون استخدامی طرح شهید زین الدین مرکزی جذب می شوند