Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان رئیس دانشگاه پیام‌نور زنجان گفت: دانشجویان این دانشگاه در استان می‌توانند با تخفیف ۷۰ درصدی، شهریه ترم جاری را پرداخت کنند.

علی محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با تخفیف برای پرداخت شهریه ثابت ترم جاری، اظهار کرد: دانشجویانی که مشکل مالی دارند و تاکنون موفق به ثبت‌نام نشده‌اند، می‌توانند با پرداخت یک‌سوم از شهریه ثابت ترم خود، ثبت‌نام کنند تا آموزش‌های ترم جاری را که ۹۰ درصد آن به‌صورت مجازی برگزار می‌شود را از دست ندهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه کتاب‌های الکترونیکی پیام‌نور برای دانشجویان ۷۰ درصد تخفیف دارد، افزود: دانشجویان می‌توانند این کتاب‌ها را از سایت دانشگاه تهیه کنند؛ قابل ذکر اینکه مطالعه برخط این کتب رایگان است.

این مسئول تصریح کرد: برای حدود ۲۵۰۰ عنوان کتاب دانشگاه پیام‌نور نیز امکان سفارش الکترونیکی فراهم شده که طی سه روز به نشانی متقاضیان ارسال می‌شود.

رئیس دانشگاه پیام‌نور زنجان در رابطه با ارائه تسهیلات به دانشجویان، خاطرنشان کرد: علاوه بر وام صندوق رفاه دانشجویی، این دانشگاه برای ارائه تسهیلات به دانشجویان با کارمزد ۱.۴ درصد با سه بانک تفاهم نامه امضا کرده است تا دانشجویان دغدغه‌ای برای تامین شهریه نداشته باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی دانشگاه پيام نور شهریه دانشجویان زنجان دانشگاه پیام نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۸۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر مردم غزه از جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین در جهان

مردم غزه با نگارش پیام‌هایی بر روی چادرهایی که در آنها زندگی می‌کنند، از جنبش‌های دانشجویی سراسر جهان برای حمایت از فلسطین قدردانی کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، چادرهای آوارگان در رفح حاوی پیام‌های حمایت و تشکر از دانشجویان دانشگاه های سراسر جهان به ویژه دانشگاه های آمریکایی است که خواستار پایان دادن به نسل کشی جاری در غزه برای دویست و چهارمین روز متوالی هستند.

موج اعتراضات حمایت از فلسطین در محوطه‌های دانشگاه‌های آمریکا بعد از سرایت به اکثر دانشگاه‌های این کشور در حال گسترش به دانشگاه‌های سایر کشورهای دنیاست.

اعتراضات از دانشگاه کلمبیا در نیویورک از 9 روز پیش (17 آوریل) آغاز شد و دانشجویان معترض خواستار قطع رابطه این دانشگاه با نهادهای رژیم صهیونیستی که در جنگ غزه نقش دارند شدند.

معترضان در دانشگاه‌های دیگر نیز خواسته‌های مشابهی دارند. اردوگاه‌های دانشگاهی که در سراسر آمریکا ایجاد شده‌اند، دانشجویانی را از پیشینه‌های مختلف ـ از جمله فلسطینی‌ها، عرب‌ها، یهودیان و مسلمانان ـ گرد هم آورده‌اند تا بمباران غزه توسط اسرائیل را محکوم کنند.

تا کنون در جریان جنبش دانشجویی در ایالات متحده، بیش از 600 نفر از جمله دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها بازداشت شدند.

خیزش دانشگاه‌های آمریکا؛ حرف حساب دانشجویان چیست؟

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان زنجانی برگزار می شود
  • امکان تغییر محل آزمون دانشجویان فراهم شد
  • تحقیر آمریکا در دریا و آسمان‌
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • گلایه والدین از افزایش سرسام آور شهریه مدارس غیرانتفاعی در رشت
  • تقدیر مردم غزه از جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین در جهان
  • پیام مقاومت مردم یمن را در نمایشگاه کتاب تهران به دنیا مخابره می‌کنیم
  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها
  • اعلام شرایط تخفیف ۱۰ درصدی کل قرارداد واگذاری سرخابی‌ها
  • تمدید تخفیف ۵۰ درصدی عوارض آزادراه تبریز- سهند برای ساکنان شهر جدید سهند