Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@20:29:59 GMT

افزایش 40 درصدی ترافیک در معابر اصلی و بزرگراهی پایتخت

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۳۹۲۷۸

افزایش 40 درصدی ترافیک در معابر اصلی و بزرگراهی پایتخت

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت گفت: ترافیک در معابر اصلی و بزرگراهی پایتخت نسبت به مدت مشابه در سال گذشته حدود 40 درصد افزایش یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سرهنگ محمد رازقی رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت در گفت‌وگویی در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی معابر پایتخت اظهار داشت: در حال حاضر با توجه به این که برخی محدودیت‌های طرح فاصله گذاری اجتماعی برداشته شده و خیلی از صنوف و اداره‌ ها کار خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شروع کرده و استفاده از خودروی شخصی به جای حمل و نقل عمومی توصیه شده و هم چنین با توجه به عدم اجرای طرح ترافیک، شاهد وضعیت ترافیک نسبتا سنگینی در معابر پایتخت هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت گفت: بزرگراه نواب جنوب به شمال، خیابان آزادی غرب به شرق و انقلاب شرق به غرب از ساعت 6 صبح دارای وضعیت ترافیک سنگین هستند.

وی علت اصلی این ترافیک را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ استفاده از وسیله نقلیه شخصی و عدم اجرای طرح ترافیک دانست.

سرهنگ رازقی تصریح کرد: وضعیت ترافیک نسبت به مدت مشابه در سال قبل در مجموعه معابر اصلی و بزرگراهی حدود 40 درصد افزایش یافته است؛ در معابر مرکزی و طرح ترافیک نیز افزایش درصد ترافیک بیش از این بود، البته نسبت به شنبه هفته قبل و شنبه هفته پنجم در سال 98.

وی پیش بینی کرد در صورت عدم اجرای طرح ترافیک، وضعیت ترافیک سنگین را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در طول هفته شاهد خواهیم بود؛ ضمن این که این وضعیت ترافیک را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در بعد از ظهر در مسیرهای بازگشت نیز شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: دانا

کلیدواژه: وضعیت ترافیک طرح ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۹۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت هوای پایتخت چگونه است؟

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۸ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

به گزارش مشرق، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۸ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۵۲ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۴۲ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۸ روز هوای پاک، ۳۸ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

دیگر خبرها

  • اتصال خیابان جمالی به بزرگراه شهید صیاد شیرازی
  • اتصال خیابان جمالی به بزرگراه شهید صیاد شیرازی با تصمیم کمیته شبکه معابر
  • وضعیت هوای پایتخت چگونه است؟
  • کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
  • اتصال خیابان جمالی تهران به بزرگراه شهید صیاد شیرازی
  • توزیع بیش از ۱۲۰ میلیون لیتر سوخت هوایی در فروردین ۱۴۰۳
  • منظور: رشد ۳۸۰ درصدی اعتبارات رفاه و تامین اجتماعی
  • رشد ۴۰۰ درصدی طرح‌های بازآفرینی شهری در پایتخت
  • ترافیک ۱۲ کیلومتری در محور رشت - قزوین
  • فیلم/ وضعیت ترافیک جاده‌های کشور از زبان رئیس پلیس راهور