Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی رئیس سازمان حمل ونقل بارو مسافر شهرداری ارومیه گفت: تمامی تاکسی های ارومیه موظف به رعایت فاصله گذاری اجتماعی هستند.

مهدی مژدهی فرد در گفت وگو با ایسنا افزود: از زمان اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی به تمامی ۵۷۰۰ تاکسی ارومیه کتبا اعلام شده که موظف به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی هستند و این طرح به جد پیگیری می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: طبق دستورالعمل صادره، هر تاکسی موظف به سوار کردن ۳ مسافر است که ۲ نفر در عقب و یک نفر باید در جلو بنشیند.

رئیس سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری ارومیه اظهار کرد: ۱۸ گشت بازرسی سازمان از ساعت ۶.۵ صبح تا۲۰ شب در سطح شهر به ویژه مناطق پر تردد ازجمله مرکز، امام ، مدرس و شهرک ها درحال گشت زنی هستند.

مژدهی فرد با اشاره به اینکه همشهریان هرگونه تخلف را به شماره۱۳۷ اطلاع دهند، یاد آورشد: از زمان اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تعداد معدودی تاکسی تخلف کرده اند که در مرحله اول با اخطار برطرف شده است.

وی در خصوص علامت گذاری اتوبوس های درون شهری ارومیه نیز گفت: همه اتوبوس های درون شهری ارومیه  برای جلوگیری از شیوع کرونا و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، علامت گذاری شده و بعداز تصمیم شورای ترافیک فعالیت خود را از سرخواهند گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس طرح فاصله گذاری اجتماعی اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۹۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکل آب شرب روستا‌های تمتان و قلعه اسماعیل آقا در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سعید پاشازاده در بازدید از پروژه آبرسانی روستا‌های تمتان و قلعه اسماعیل آقا، اظهار کرد: اجرای طرح بزرگ آبرسانی به این روستا‌ها از مصوبات سفر‌های استانی استاندار آذربایجان غربی است.

  وی افزود: با بهره‌برداری از این طرح، بزرگترین مشکل آبرسانی به روستا‌های تمتان و قلعه اسماعیل آقا مرتفع خواهد شد.   پاشازاده در این بازدید بازدید که بخشدار نازلو، مدیر آب و فاضلاب نازلو و اعضای شورای اسلامی و دهیاران این روستا‌ها نیز حضور داشتند، اظهار کرد: رفع مشکل مسیر لوله گذاری اجرای این طرح آبرسانی با حضور کارشناس میراث فرهنگی انجام و این طرح به زودی اجرا و به بهره برداری خواهد رسید.

دیگر خبرها

  • اجرای سایت الگویی عدس دیم در منطقه مرگور و سیلوانا شهرستان ارومیه 
  • اجرای طرح نظارت از تاکسی‌های سطح شهرکرد
  • اجرای طرح سرکشی از تاکسی‌های شهرکرد
  • برخورد کامیون با وانت یک کشته و یک زخمی بر جا گذاشت
  • اجرای طرح تشویقی فرهنگ سازی برای موتورسواران مشهدی
  • اجرای طرح تشویقی فرهنگسازی برای موتورسواران مشهدی
  • برخورد با تخلف ساکن رانندگان هوشمند می‌شود
  • رفع مشکل آب شرب روستا‌های تمتان و قلعه اسماعیل آقا در ارومیه
  • علت فرود اضطراری پرواز استانبول-تهران در ارومیه
  • آیا اوضاع حجاب با اجرای طرح نور بهتر شده است؟