Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی گنبدکاووس در یک خلاقیت گروهی، موفق به ساخت دستگاه «توربولاین» ویژه گندزدایی و ضدعفونی معابر شهری شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان گلستان، به دنبال شیوع کرونا و ضرورت تلاش و همدلی عموم مردم برای قطع زنجیره انتقال ویروس، کانون‌های دانشجویی گلستان همگام با سایر بخش‌های جمعیت هلال احمر اقدام به فعالیت‌های داوطلبانه همچون همکاری در گندزدایی و ضدعفونی معابر و خیابان‌ها، کمک در دوخت ماسک و گان و توزیع ماسک در مناطق کم برخوردار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ادامه این اقدامات، اعضای کانون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گنبدکاووس دستگاهی به نام «توربولاین» برای گندزدایی و ضدعفونی محلات و معابر شهری تولید کردند.
براساس این گزارش از ویژگی‌های این دستگاه اتصال به خودروهای سنگین است و همچنین با توجه به کوچک بودن دستگاه، به راحتی در مجتمع‌های مسکونی، پارکینگ‌ها و محل‌هایی که عبور خودرو و تراکتور با دشواری همراه است، قابل استفاده است.
لازم به ذکر است این دستگاه با ظرفیت ۸۰۰ لیتر قابلیت گندزدایی برای سه ساعت تا چهار ساعت را دارد و تمامی قطعات آن تولید ملی است که با حمایت دانشگاه آزاد گنبدکاووس و خلاقیت اعضای کانون دانشجویی به بهره‌برداری رسید و در حال حاضر از آن برای گندزدایی معابر و خیابان‌های شهرستان و محوطه دانشگاه استفاده می شود.

انتهای پیام/2307/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان گلستان دانشگاه آزاد گندزدایی گلستان اعضای کانون دانشجویی هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۰۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر

ایسنا/بوشهر مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر از آماده باش کامل نیروهای امدادی و عملیاتی این استان در پی صدور هشدار سیل در روزهای پایانی هفته خبرداد.

به گزارش ایسنا، احسان ایزدپناه بعداز ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: حسب اعلام هشدار از سوی سازمان هواشناسی و همچنین سازمان امداد و نجات همه نیروهای عملیاتی این استان در حالت آماده باش کامل می‌باشند.

وی گفت: از هم استانی‌های می‌خواهیم به هشدارهای سازمان هواشناسی توجه کنند و همچنین از حضور در ارتفاعات و مسیر رودخانه های فصلی جداً خودداری کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر خاطرنشان کرد: در صورت بروز هرگونه حادثه شماره ۱۱۲ ندای امداد به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستور دادستانی برای راه‌اندازی پایگاه امداد دریایی گناوه
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • واژگونی یک دستگاه خودروی پرشیا در محور خوی_چایپاره با ۴حادثه دیده و یک مصدوم
  • اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله + فیلم
  • اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله
  • پیشگیری از سرقت دوچرخه و موتورسیکلت با ساخت پارکینگ هوشمند
  • تلاش نیروهای هلال احمر گلستان برای پیدا کردن یسنای ۴ ساله مفقود شده
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی