Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ثبت اسناد و املاک کهگیلویه و بویراحمد گفت: به منظور جلوگیری از انتقال کرونا بازرسی دفاتر و واحدهای تابعه این سازمان به صورت الکترونیکی صورت می‌گیرد.

زمان خوب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه از تدابیر بهداشتی برای جلوگیری از انتقال کرونا در واحدها و دفاتر سازمان ثبت اسناد و املاک استان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ثبت اسناد و املاک کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این راستا بازرسی بی‌وقفه الکترونیکی واحدهای ثبتی، دفاتر اسناد رسمی و ازدواج و طلاق  در حال انجام است.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط حساس کشور در بحث گسترش ویروس کرونا و ضرورت اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و نظر به اهمیت صورت پذیری وظایف و ماموریت‌های ابلاغی سازمان بهره‌گیری از فناوری‌های نوین، افزونه‌های تحت شبکه و سامانه‌های بر خط با توجه به منابع و امکانات و بستر مناسب سخت افزاری و نرم افزاری در دستور کار جدی این اداره کل است.

خوب با بیان اینکه یکی از رسالت‌های مهم سازمان بازرسی مستمر از نحوه صورت‌پذیری فرآیندهای ثبتی است، اجرای مفاد اسناد رسمی و ثبت شرکت‌ها در واحد‌های تابعه ثبتی و همچنین نحوه تنظیم اسناد در دفاتر اسناد رسمی و چگونگی تنظیم و ثبت وقایع ازدواج و طلاق است،گفت:  انتظار جدی از اداره بازرسی و ارزشیابی عملکرد وجود دارد تا با همکاری واحد فناوری اطلاعات نسبت به بازرسی الکترونیکی منظم و از راه دور اقدام نماید.

این مسوول با اشاره به فعالیت‌های سازمان ثبت اسناد و املاک برای پیشگیری و جلوگیری از شیوع کرونا بیان کرد: راه‌اندازی میز خدمت الکترونیکی برای ممانعت از مراجعه حضوری از جمله اقدامات صورت گرفته بود.

وی افزود: برگزاری جلسات و دوره ها از طریق بستر، ایجاد بستر اتصال به شبکه اختصاصی و دورکاری نیز با همین هدف انجام شد.

مدیرکل سازمان ثبت اسناد و املاک کهگیلویه و بویراحمد از عفونت‌زدایی و سم‌زدایی همه واحدهای ثبتی با همکاری سپاه بسیج و گروه‌های جهادی به ریگر فعاایت‌های ضدکرونایی این سازمان نام برد.

وی اضافه کرد: در راستای اجرای طدح فاصله‌گذاری پرسنل شیفت‌کاری شیف‌بندی شدند همچنین با راه‌اندازی سایت و پاسخگویی آنلاین به درخواست‌ها مراجعات به ادارات کاهش چشمگیر یافت.

انتهای پیام/۸۲۰۱۶

منبع: فارس

کلیدواژه: مقابله با کرونا سازمان ثبت اسناد خبرگزاری فارس کهگیلویه و بویراحمد ثبت اسناد و املاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۰۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: در طرح نظارت بر واحدهای صنفی نانوایی، ۴۲۸ مورد بازرسی از ابتدای امسال از نانوایی های مشهد انجام شده که منجر به تشکیل ۵۷ پرونده تعزیری به ارزش بیش از ۱۳ میلیارد ریال شده است.

 محسن صیادی افزود : تخلفات این واحدهای صنفی کم فروشی، گرانفروشی و عرضه خارج از شبکه آرد بوده است که در این زمینه ۲ واحد صنفی نانوایی به دلیل تکرار در کم فروشی و گرانفروشی پلمب شدند.

حدود ۲ هزار و ۳۰۰ نانوایی دارای پروانه کسب در مشهد فعالیت دارند.

 
 

دیگر خبرها

  • دولت قانون ساماندهی اجاره بها را تا قبل از شروع فصل جا به جایی مستاجران اجرایی کند
  • خریداری ۵۰۰ دستگاه آمبولانس در کشور
  • ۷۶ درصد اراضی کشاورزی استان بوشهر سنددار شده است
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها برای شروع اخذ «سند کاداستری» / صدور ۶۹۷ سند تک برگ املاک در یک سال
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها برای شروع فرآیند اخذ«سند کاداستری»/صدور ۶۹۷ سند تک برگ املاک دریک سال
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها جهت شروع فرآیند اخذ سند کاداستری
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی
  • سفر رئیس سازمان اورژانس کشور به کهگیلویه و بویراحمد
  • تشدید نظارت برفعالیت مشاوران معاملات املاک در مشهد
  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد