Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی گنبدکاووس در یک خلاقیت گروهی، موفق به ساخت دستگاه توربولاین ویژه گندزدایی و ضدعفونی معابر شهری شدند. ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان گلستان، به دنبال شیوع کرونا و ضرورت تلاش و همدلی عموم مردم برای قطع زنجیره انتقال این ویروس، کانون‌های دانشجویی گلستان همگام با سایر بخش‌های جمعیت هلال احمر اقدام به فعالیت‌های داوطلبانه همچون همکاری در گندزدایی و ضدعفونی معابر و خیابان‌ها، کمک در دوخت ماسک و گان و توزیع ماسک در مناطق کم برخوردار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این اقدامات؛ اعضای کانون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گنبدکاووس موفق به تولید دستگاهی به نام توربولاین برای گندزدایی و ضدعفونی محلات و معابر شهری شدند.

ارتش بیش از 1500 کیلومتر از معابر و سطوح لرستان را ضدعفونی و گندزدایی کردحضور جهادی و آتش به اختیار دانشجویان جهادی در گندزدایی 2000 نقطه ایلام+ تصویرگندزدایی مناطق پرخطر شیراز هر شب انجام می‎شود؛ هیچ یک از آتش‌نشانان به کرونا مبتلا نشدند

از ویژگی های این دستگاه اتصال به خودروهای سنگین بوده و همچنین با توجه به کوچک بودن دستگاه؛ به راحتی در مجتمع‌های مسکونی، پارکینگ‌ها و محل‌هایی که عبور خودرو و تراکتور به دشواری انجام می‌شود، قابل استفاده است.

این دستگاه ظرفیت 800 لیتر گندزدایی برای حدود 4 ساعت را دارد و تمامی قطعات آن تولید ملی است که با حمایت دانشگاه آزاد گنبدکاووس و خلاقیت اعضای کانون دانشجویی ساخته شده و در حال حاضر از آن برای گندزدایی معابر و خیابان‌های شهرستان و محوطه دانشگاه استفاده می‌شود.

انتهای پیام/581/ش

R41471/P/S6,70/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۰۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت مسجد جامع سکینه خاتون (س) در شهرک گلستان شیراز

آیین کلنگ زنی ساخت مسجد جامع سکینه خاتون (س) با حضور آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و سردار بوعلی فرمانده سپاه فجردر شهرک گلستان توسط سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز به زمین زده شد. 

سرهنگ پاسدار غلامعلی احمدی جابری فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز طی سخنانی دراین مراسم اظهار داشت: مسجد جامع سکینه خاتون (س) در فضای قریب ۱۰۰۰ هزار متر مربع به همت خیر نیکوکار دکتر بنی هاشمی ساخته می‌شود. 

احمدی جابری ادامه داد: بنای مسجد با معماری اصیل ایرانی و اسلامی وبا هدف دسترسی عموم مردم احداث می‌شود. 

او با اشاره اینکه این مسجد در کنار ساختمان جدید در حال احداث سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) ساخته می‌شود، گفت: ساختمان جدید سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز سال آینده به بهره برداری می‌رسد و در کنار آن ساخت ۲۰ منزل سازمانی کارکنان آغاز شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ادامه جست‎‎وجوهای هلال احمر در چهارمین روز مفقودی «یسنا»
  • ساخت مسجد جامع سکینه خاتون (س) در شهرک گلستان شیراز
  • دستور دادستانی برای راه‌اندازی پایگاه امداد دریایی گناوه
  • واژگونی یک دستگاه خودروی پرشیا در محور خوی_چایپاره با ۴حادثه دیده و یک مصدوم
  • اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله + فیلم
  • اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله
  • تلاش نیروهای هلال احمر گلستان برای پیدا کردن یسنای ۴ ساله مفقود شده
  • ۵۹ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده استان تهران ساخته شد