Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@23:02:40 GMT

جزیره کیش الگوی بی نظیر گذر از بحران کرونا

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۴۰۶۷۶

جزیره کیش الگوی بی نظیر گذر از بحران کرونا

به گزارش خبرنگار مهر، با ورود بیماری کرونا به کشور، ستاد مقابله و پیشگیری با کرونا در کشور راه اندازی شد و به طبع آن بسیاری از خیرین و فعالان اقتصادی با مشارکت در ستادها و پویش‌های مردمی پای کار آمدند و با انجام اقدامات خیرخواهانه بدون نام به کمک مردم و قشر ضعیف جامعه آمدند.

با راه اندازی پویش‌های مختلف همیاری و همدلی در کشور، بسیاری از مراکز نظامی، اداری و فعالان اقتصادی، صنعتی و تولیدی کشور هم پی مردم و تشکل‌های مردمی وارد عرصه خدمت رسانی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این راستا سرمایه گذاران، تجار و فعالان اقتصادی کیش در این عرصه سنگ تمام گذاشتند.

فعالان و سرمایه گذاران بخش خصوصی جزیره کیش از اولین روزهای وقوع بحران کرونا پا به پای مسئولان دولتی با تشکیل ستاد همیاری و مقابله با کرونا ضمن راه اندازی کمپینی برای بخشش و تعدیل اجاره بها و شارژ ماهیانه مجتمع بیش از ۱۰۰۰ غرفه تجاری و خدماتی و پذیرایی اقدام به تهیه و ارسال داروهای مناسب درمان و بهبودی افراد مبتلا به کرونا از کشور آلمان به مبلغ ۲۰ میلیارد ریال کردند.

همچنین فعالان اقتصادی کیش اقدام به تهیه اقلام بی شماری از مایحتاج بیمارستانی چون ماسک، تب سنج، دستکش و البسه ایزوله پرستاری و مواد ضدعفونی بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال در این مدت کردند در همین راستا بخش خصوصی کیش در اقدامی دیگر با مشارکت بیمارستان و منطقه آزاد کیش یک دستگاه تشخیص پیشرفته و سریع تست و آزمایش کرونا که در عرض ۳ ساعت پاسخ مثبت و یا منفی کرونا را اعلام می‌کند به مبلغ ۱۳ میلیارد ریال خریداری و در اختیار بیمارستان کیش قرار دادند.

این دستگاه پس از بیمارستان مسیح دانشوری برای بیمارستان کیش تهیه گردید در همین راستا منطقه آزاد کیش ضمن تشکیل ستاد اقتصادی کرونا اقدام به بخشش اجاره بهای مستاجرین واحدهای تجاری و تفریحی و خدماتی تحت اختیار خود تا آخر اردیبهشت ماه ۹۹ نمود و با توزیع بیش از ۲۰ هزار عدد مایه ضدعفونی کنند بین اهالی کیش و توزیع ۲۰ تن گوشت و ۲۰ تن برنج بین اقشار کم درآمد قدمی خیرخواهانه و حمایتی برداشت این کمک و حمایت‌ها همچنان ادامه دارد.

جزیره کیش با ۵۲ مبتلا به کووید ۱۹ و ۲ فوتی به عنوان سومین شهرستان در خط قرمز آمار مبتلایان به کرونا قرار دارد.

کد خبر 4903218

منبع: مهر

کلیدواژه: جزیره کیش ویروس کرونا نشست فعالان اقتصادی ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا ستاد مقابله با کرونا بارش باران شهرکرد نیمه شعبان ایلام بیرجند قزوین گرگان استانداری قزوین جهش تولید فعالان اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۰۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(اینفوگرافیک) خواص بی‌نظیر انجیر برای سلامتی

انجیر حاوی انواع مواد معدنی و ویتامین‌های مورد احتیاج بدن است.

به گزارش بهداشت نیوز، خواص آنتی اکسیدانی موجود در انجیر برای حفظ سلامتی بدن و تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار مفید و کاربردی هستند.

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۱۰ میلیاردی تنباکوی قاچاق از انباری در جنوب تهران
  • (اینفوگرافیک) خواص بی‌نظیر انجیر برای سلامتی
  • تقدیر رئیس‌جمهور چین از روابط پکن و پاریس
  • جزیره هرمز پیشتاز در صدور مجوز الکترونیکی/اعلام آخرین مهلت دریافت مجوز‌های الکترونیکی صنفی
  • اطمینان خاطر فعالان اقتصادی با ابزار‌های موثر بانک مرکزی
  • سنگ چاقو تیز کنی که برای قصاب ۸۰۰ میلیون ریال آب خورد!
  • از پاسداشت زبان فارسی تا تجلیل از فعالان و کنشگران حوزه میراث‌ فرهنگی
  • شاوردیان: بعد از عملیات وعده صادق سودجویان به دنبال ایجاد بحران اقتصادی در کشور بودند
  • قاچاقچی سیگار در اردبیل جریمه شد
  • الکترونیک محور شدن مجوزها به معنی افزایش شفافیت و پیش‌بینی‌پذیری اقتصادی کشور است