Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@06:10:40 GMT

یک منزل مسکونی در ملایر سوخت

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۴۰۸۵۰

ایسنا/همدان سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ملایر از بروز حریق در یک منزل مسکونی واقع در شهرک ولیعصر خبر داد و گفت: در این حادثه وسایل منزل در آتش سوخت.

حسین روستائی در گفت‌وگو با ایسنا، در توضیح خبر اظهار کرد: طی تماس تلفنی یکی از شهروندان ساکن در شهرک ولیعصر با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی، حریقی در یکی از منازل مسکونی گزارش شد که به محض اطلاع سریعاً یک دستگاه خودروی سنگین با تجهیزات کامل همراه نیروهای آتش نشان به آدرس مورد نظر اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مأموران آتش نشانی به محض رسیدن با رعایت اصول ایمنی و با در نظر گرفتن موقعیت منزل مسکونی مجاور، ابتدا نسبت به قطع گاز شهری و برق ساختمان اقدام کردند.

روستائی بیان کرد: به علت وجود آتش و تجمع دود آتش نشانان با استفاده از کپسول هوا وارد منزل شده و خود را به پشت بام رساندند و با شکستن شیشه درب ورودی به پشت بام باعث از بین رفتن دود شدند.

وی با بیان اینکه حضور و اقدام فوری آتش نشانان، باعث عدم نفوذ حریق به ساختمان مجاور شد، گفت: در این حادثه خوشبختانه به کسی صدمه جانی نرسید اما مقداری از وسایل منزل مورد حریق قرار گرفت که در این رابطه علت حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آتش سوزي آتش نشاني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۰۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار حریق در ساختمان ۴ طبقه شهرک پردیسان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جواد سجادی عصر یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: حوالی ساعت ۱۹ یک ساختمان ۴ طبقه در شهرک پردیسان طعمه حریق شد که ۳ دستگاه خودروی آتش نشانی و یک دستگاه خودروی نردبان با ۱۲ نیرو به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی آتش نشانی قم افزود: این حریق در طبقه ۴ این ساختمان بوده که با حضور به موقع عوامل آتش نشانی حریق در دقایق اول مهار شد و افراد ساکن در طبقات که حدود ۱۵ نفر بودند از طریق خودروی ویژه نردبان و راه پله از محل حادثه خارج شدند.

سجادی ادامه داد: این حادثه تلفات جانی نداشته و علت آن در دست بررسی است.

کد خبر 6097715

دیگر خبرها

  • جزییات حادثه حریق در خیابان لاله‌زار تهران
  • مهار حریق در ساختمان ۴ طبقه شهرک پردیسان
  • آتش سوزی مجتمع مسکونی در منطقه پردیسان قم
  • نجات جان ۱۵ نفر در آتش‌سوزی مجتمع مسکونی در قم
  • آتش سوزی آشپزخانه در محله مفتح اطفا شد
  • آتش سوزی ۲ واحد تجاری و مسکونی در گیلان
  • آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی
  • تصادف در جاده رشت - انزلی ۱ کشته و ۳ مصدوم برجای گذاشت
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی درگرگان
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی در گرگان