Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-04@03:59:27 GMT

توزیع ۱۲۰۰ تن مرکبات احتکارشده از امروز

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۴۱۲۳۵

توزیع ۱۲۰۰ تن مرکبات احتکارشده از امروز

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سید یاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی کشور در برنامه تلویزیونی صبح ایرانی گفت: بازرسی‌هاو حضور تیم های گشت سازمان شوآف نیست بلکه در همین ایام ۱۱ نفر از گشت ما به کرونا مبتلا شده و یک نفر را نیز از دست داده ایم.

وی در رابطه با وضعیت احتکار برخی مرکبات مانند لیموترش و لیموشیرین گفت: با احترام به زحمتی که در اتحادیه بارفروشان میوه و تره بار انجام می‌شود اما اسامی پنج نفر از احتکار کنندگان در زمینه لیموترش و لیموشیرین را به ما اعلام نکرده‌اند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رایگانی گفت این در حالی است که بر اساس قانون باید اتحادیه اسامی و آدرس انبار ها را به ما بگویند و تا این لحظه به ما نگفته اند و این که حتی اعلام کنند بدون اجازه قوه قضاییه نمی‌توانند اسامی را به ما بدهند را نیز قبول ندارم چرا که طبق قانون نظام صنفی اتحادیه باید متخلفان را به تعزیرات اعلام کند و ارتباط کاری با قوه قضاییه ندارد.
رایگانی گفت: ۱۲۰۰ تن مرکبات در شهرستان جهرم کشف شده و بنا شده به صورت مستقیم در میادین میوه و تره بار کلانشهرهای کشور از جمله تهران توزیع شود که از امروز این اقدام آغاز خواهد شد.

وی افزود: نامه ای که اتحادیه بارفروشان میوه درتاریخ ۲۱ فروردین به اطلاعات سپاه نوشته را دیده‌ام ،نامه‌ای است که در آن آمده در ماه‌های آبان و بهمن سال گذشته احتکار هایی صورت گرفته اما اسامی محتکران گفته نشده است.
رایگانی گفت: رصد ما وجود داشته اما سازمان، نهادی رسیدگی کننده است و در سطح خرده فروشی ها اثرگذار نیست تا زمانی که سر منشاء گرفته نشود.

رایگانی ادامه داد: تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه هفته گذشته، طی تماس هایی که داشته‌ام آدرس و اسامی این محتکران به مدیرکل تعزیرات استان تهران اعلام نشده است.

وی گفت: قانونگذار به صورت شفاف وظیفه هر مجموعه را اعلام کرده و سازمان تعزیرات در انتهای خط رسیدگی قرار دارد و فقط حکم را صادر می کند اما می تواند با کمک اتحادیه ها، وزارت صمت و اتاق‌های بازرگانی گشت ها را انجام دهد.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: در میادین میوه و تره‌بار اکنون کسانی هستند که مالیات نمی دهند، حتی به قانون پایبند نیستند و دو تا سه دست میوه ها دست به دست می‌شود.

وی افزود: در هر صورت؛ معرفی فرد متخلف ارتباطی با قوه قضاییه ندارد و دستگاه قضا در حوزه تخلفات صنفی صلاحیت نداشته، هرچند که در موضوع احتکار که به یک مسئله ملی تبدیل شده،دادستان ها در کنار ما قرار گرفتند.

وی ادامه داد: قبول دارم اعلام این موضوع که احتکار مرکبات توسط ۵ نفر انجام شده برای اتحادیه بارفروشان هزینه داشته است اما باید اسامی را به ما اعلام کنند که هنوز این اتفاق نیفتاده است.

وی در مورد اینکه چرا کشفیات اقلام بهداشتی مانند ماسک در اختیار مردم هنوز قرار نگرفته گفت: بیش از ۷ میلیون عدد ماسک کشف شده که به وزارت بهداشت تحویل داده شده است و اینکه چرا در بازار نیست طبق قانون، موظفیم کشفیات را به وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی بدهیم و نظارت دیگر بر عهده این نهاد است.

رایگانی گفت: وزارت بهداشت نیز با اولویت مراکز درمان و بیمارستانها این اقلام را توزیع می کند.

انتهای پیام/

20 / 20 مرکبات احتکارشده سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی توزیع ۱۲۰۰ تن مرکبات احتکارشده سید یاسر رایگانی کشف ۱۲۰۰ تن مرکبات در شهرستان جهرم اتحادیه بارفروشان میوه کشفیات اقلام بهداشتی مانند ماسک

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی اتحادیه بارفروشان میوه اتحادیه بارفروشان سازمان تعزیرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۱۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌ها خبرگزاری تقریب، حجت‌ الاسلام رازیانی در  مراسم توزیع اقلام مورد نیاز فقرا تحت عنوان پویش دست های مهربانی که با حضور نماینده ولی فقیه در کردستان و فرماندار شهرستان سنندج و مدیر کل اموال تملیکی برگزار شد، اظهار داشت: تشکل های دینی رکن اصلی کمک به فقرا و نیازمندان هستند.

وی افزود: در پویش دست های مهربان تشکل های دینی در تمامی مراسمات و مباحثی که همیشه در طول سال به وجود می آید پیشقدم و مؤثر بودند؛ چه در مراسمات، مناسک و شعائر و چه در حوادث و وقایع طبیعی مانند زلزله که پیش می آید؛ الحمدلله همیشه این تشکل های دینی پیشقدم و فعال و تأثیرگذار در عرصه ها بوده اند.

حجت الاسلام رازیانی بیان کرد: به همت و همیاری و کمک سازمان تبلیغات اسلامی و سازمان اموال تملیکی کشور در راستای آن رسالت اجتماعی و در راستای محرومیت زدایی در مناطق محروم اقدام به تهیه بسته های پوشاک برای خانواده های نیازمند و فقرا کرده اند.

وی تصریح کرد: در اجرای طرح پویش دست های مهربانی و در این مرحله ۵۰۰ بسته پوشاک مهیا شده که این بسته ها بعضا کمی متفاوت هستند و ۶ تا ۷ قلم لباس اعم از بلوز، شلوار، کاپشن و وسایلی در این زمینه و یک جفت کفش و یک بسته لوازم التحریر به ارزش چهل میلیون ریال در هر کدام از این بسته ها تعبیه شده است که توسط تشکل های دینی و با همکاری کمیته امداد و سازمان بهزیستی بین افراد نیازمند شناسایی و توزیع می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سازمان بانکداری اروپا: بیش از ۹۰ درصد از بانکداران ثروتمند اتحادیه اروپا مرد هستند
  • سرعت رسیدگی به پرونده‌های اموال تملیکی در تعزیرات افزایش یابد
  • قیمت سکه امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سهم ۲۴ درصدی مرکبات و کیوی در تولید ناخالص مازندران
  • کیوی و مرکبات نخستین زنجیره ارزش مازندران است
  • شکایت علیه فوتبال: جان فوتبالیست‌ها بی‌اهمیت است
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی
  • اجرای طرح نظارت از تاکسی‌های سطح شهرکرد
  • بررسی کمبود شیرخشک در داروخانه ها