Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، «اریک لاولت» سخنگوی نیروی دریایی فرانسه، با اعلام اینکه یک هزار نفر از خدمه ناو هواپیمابر شارل دوگل به کرونا مبتلا شده‌اند، اعلام کرد: از این تعداد مبتلا به ویروس کرونا، یک نفر در بخش مراقبت‌های ویژه است و ۲۰ نفر دیگر به دلیل مشکلات در بیمارستان بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سخنگو تاکید کرده است، علیرغم تلاش‌های انجام شده برای اجرای مقررات فاصله گذاری اجتماعی بر عرشه ناو هواپیمابر شارل دوگل، توقف شیوع ویروس کرونا در این ناو هواپیمابر غیر ممکن است.

به گزارش آسوشیتدپرس، ناو هواپیمابر شارل دوگل که بزرگترین ناو هواپیمابر فرانسه محسوب می‌شود، پنج روز پیش به این کشور بازگشته است.

کد خبر 4903340 عبدالحمید بیاتی

منبع: مهر

کلیدواژه: فرانسه ناو هواپیمابر ویروس کرونا ویروس کرونا ایالات متحده آمریکا عراق رژیم صهیونیستی عربستان سعودی دونالد ترامپ سوریه روسیه شیوع کرونا فلسطین ترکیه لیبی قربانیان کرونا سازمان بهداشت جهانی ناو هواپیمابر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۱۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چین آزمایش بزرگترین ناو هواپیمابر خود را آغاز کرد

شینهوا نوشت که فوجیان حدود ساعت هشت صبح به وقت محلی لنگرگاه «جیاننان» در شانگهای را ترک کرد. در این آزمایش «ثبات و قابلیت توان رانشی و سامانه‌های الکترونیکی» فوجیان سنجیده خواهد شد.

فوجیان پس از «لیائونینگ» و «شاندونگ» سومین ناو هواپیمابر چین و بزرگترین کشتی نیروی دریایی این کشور است.

ناو هواپیمابر فوجیان که برای اولین بار در ژوئن ۲۰۲۲ (خرداد- تیر ۱۴۰۱) از آن رونمایی شد، کاملا به صورت داخلی طراحی و ساخته شده است.

این ناو هواپیمابر بزرگتر و به لحاظ فناوری پیشرفته‌تر از شاندونگ (رونمایی شده در ۲۰۱۹) و لیائونینگ است که چین در سال ۱۹۹۸ از اوکراین خرید و آن را بازطراحی کرد.

به غیر از ناو‌های هواپیمابر کلاس فورد (یک کلاس جدید از ناو‌های هسته‌ای توسعه یافته برای نیروی دریایی آمریکا)، فوجیان تنها ناو هواپیمابر در جهان خواهد بود که مجهز به آخرین سامانه الکترومغناطیسی پرتاب هواپیما است.

شی جین‌پینگ رئیس جمهور چین بار‌ها افزایش آمادگی جنگی و پیشرفت‌های فناوری پیش از صدمین سالگرد تاسیس ارتش خلق چین در سال ۲۰۲۷ را خواستار شده است. برخی از افسر‌های نظامی آمریکا پیشتر مدعی شدند که چین تا آن سال یک حمله نظامی برای گرفتن تایوان را آغاز می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • حلقه‌های المپیک در پاریس به آتش کشیده شد!
  • درگیری شدید بین تظاهرکنندگان و پلیس در فرانسه+ فیلم
  • حماس: به زودی به پیشنهاد صلح اسرائیل پاسخ می‌دهیم
  • اقدام عجیب فوتبال فرانسه برای مقابله با نمادهای اسلامی
  • بازداشت بیش از ۱۰۰۰ دانشجوی معترض در ۲۵ دانشگاه آمریکا
  • شروع تست‌های دریایی ناو هواپیمابر نسل بعدی چین
  • چین آزمایش بزرگترین ناو هواپیمابر خود را آغاز کرد
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • احتمال ابتلای مادران باردار به آلرژی در فصل بهار چقدر است؟
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال