Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@11:40:16 GMT

توزیع ۶۰ تن برنج یارانه‌ای در اشنویه آغاز شد

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۴۱۴۶۸

توزیع ۶۰ تن برنج یارانه‌ای در اشنویه آغاز شد

کمال دانا روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم‌اکنون برنج دانه‌بلند هندی با نرخ هر کیلوگرم ۶۸ هزار ریال  در فروشگاه‌هایی که به همین منظور در سطح شهر تعیین شده، توزیع می‌شود.

وی گفت: ۲۰ تن شکر مصرفی خانوار نیز با قیمت هر کیلوگرم ۴۷ هزار ریال توزیع و سایر اقلام از جمله گوشت، مرغ، شکر و برنج از طریق فروشگاه‌های افق کوروش جذب و توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: سهمیه ماه مبارک رمضان نیز به زودی آماده توزیع می‌شود.

«دانا» با بیان‌ اینکه نظارت بر بازار در ماه مبارک رمضان تشدید می‌شود، گفت: از روز ۲۳ فروردین‌، سه اکیپ متشکل از نیروی انتظامی، شهرداری، شبکه بهداشت و درمان، بازرسان این اداره و اتاق اصناف در سطح بازار این شهرستان بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مشاغل کم‌خطر نظارت جدی می‌کنند.

وی گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده گران فروشی و فعالیت اصنافی چون غذاخوری، رستوران، قلیان‌سرا و هر واحد صنفی دیگر که از قبل فعالیت آنها محدود شده است، مراتب را به شماره تلفن‌های ۱۲۴ و ۴۴۶۳۰۵۳۵ گزارش دهند.

فعالیت واحدهای صنفی کم‌خطر اشنویه همزمان با سایر شهرستان‌ها براساس اطلاعیه کمیته اطلاع‌رسانی ستاد ملی مقابله با کرونا از تاریخ ۲۳ فروردین آغاز شد.

شهرستان ۷۴ هزار نفری اشنویه دارای سه هزار واحد صنفی است که از این تعداد ۲ هزار ۵۰۰ واحد دارای پروانه هستند.

نیاز مصرف سالیانه برنج در کشور نزدیک به ۳.۲ میلیون تن است که حدود ۲ میلیون تن آن از محل تولید داخل و بقیه از محل واردات تامین می‌شود.

برچسب‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت اشنویه برنج ستاد تنظیم بازار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت اشنویه برنج ستاد تنظیم بازار وزارت صنعت معدن و تجارت اشنویه برنج ستاد تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۱۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این جلسه و نشست تخصصی که در محل فرمانداری ایک شهرستان برگزار شد ضمن بیان اقدامات مهم انجام شده و در دست اقدام این شرکت در سطح شهرستان سلماس؛ در مورد مسائلی، چون جابه‌جایی برخی از تیر‌های برق که نیاز به تعویض و جابه جایی دارند و نیز برنامه ریزی برای تامین برق واحد‌های تولیدی صحبت شد.  در ادامه این نشست عبداللهی مدیر توزیع برق سلماس نیز ضمن اشاره به پیش رو بودن ایام پیک بار تابستان خواستار همکاری و مشارکت سایر ادارات در برنامه‌های پیک بار تابستان ۱۴۰۳ شد.

دیگر خبرها

  • کشت مکانیزه ۷۵ درصد از اراضی شالیزاری شفت
  • آغاز کاشت نشا برنج در شالیزار‌های بابل + فیلم
  • آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت
  • آغاز برنج‌کاری در گیلان
  • آغاز توزیع بیش از ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار
  • (تصاویر) آغاز برنج‌کاری در گیلان
  • توزیع انواع بذور اصلاح و گواهی شده برنج بین کشاورزان شهرستان بابل
  • افت تراز آب های زیرزمینی در کهگیلویه/توقف کشت برنج با آب زیرزمینی