Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری گفت: سریال «تاراز» در شبکه استانی سیمای جهان بین تولید و برای پخش از شبکه شما آماده شد. ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد‌ یوسف افشارنیا‌ ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مینی سریال «تاراز» از روز دوشنبه اول اردیبهشت هر شب ساعت 23 و تکرار آن روز بعد ساعت11 از شبکه شما در 5 قسمت 40 دقیقه‌ای به روی آنتن می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار رادیو و تلویزیون| پخش ترکی "از لاک جیغ تا خدا" و دوبله عربی سریال "آنام"سریال‌های ماه رمضان را بشناسید/ از "زیر خاکی" تا "سرباز" + فیلمسریال‌های تکراری پخش شود

وی با بیان اینکه پس از پایان پخش آن از شبکه شما این مینی سریال از شبکه استانی سیمای جهان‌بین به روی آنتن می‌رود‌، افزود: همچنین از این سریال یک فیلم تلویزیونی 90 دقیقه‌ای هم برای پخش از شبکه‌های سراسری تدوین و آماده شده است.

مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه برای ساخت این سریال از بازیگران و چهره‌های شناخته شده ملی در کنار بازیگران محلی استان استفاده شده است، بیان کرد: علی اسیوند، حسین توشه، محمود مقامی، مینا نوروزی، سیما مطلبی، نیلوفر شهیدی، مرتضی رحیمی، مهدی سجادپور، اشرف شاه حسینی، حجت الله نجف پور، غلامعلی آسترکی، مرتضی کیوانداریان و  زهرا آقا حسینی از جمله بازیگران حاضر در این مینی سریال هستند‌.

افشارنیا ادامه داد: پریسا پاسبان، ستاره کوه سختی، بهمن فراهانی، آرام یوسف نیا، مهرشاد نیکوه خواه، حمیدرضا تربتیان، صبا جمالپور و عبدالعلی برازش نیز از دیگر بازیگرانی هستند که در این مینی‌ سریال‌ نقش‌آفرینی‌ می‌کنند‌.

وی گفت: از دیگر عوامل تولید سریال «تاراز» حسن سلطانی مدیر تصویربرداری، حمید اسلامی مدیر صدابرداری، امید نصوحی مدیر تولید و مهدی دهقان تدوینگر این اثر هستند.

 مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری با اشاره به روایت این مینی سریال خاطرنشان کرد:  «تاراز» روایت داستان زندگی جوانی به نام تاراز بختیاری، استاد دانشگاه و متخصص نیروگاه برق است که برای اجرای طرحش به نیروگاهی در سوریه اعزام می‌شود و نیروگاه مورد حمله داعش قرار می‌گیرد.

افشار نیا‌ گفت:  تاراز برای نجات جان همکارانش، جان خود را به خطر می‌اندازد و مجروح می شود و پس از بازگشت به کشور در یک آسایشگاه جانبازان، با دختر مورد علاقه‌اش دُرنا مواجه می شود و در ادامه فیلم اتفاقات جالبی رقم می‌خورد. 

این فیلم تلویزیونی به تهیه کنندگی وی افزود: مرتضی رحیمی، نویسندگی مهدی سجادپور و کارگردانی محمودرضا اسدی با بهره گیری از ظرفیت‌های موجود در استان به فرهنگ بومی، لباس و نمادهای محلی و قوم بختیاری پرداخته و در استان‌های چهارمحال و بختیاری و اصفهان در لوکیشن‌های متعدد از جمله دانشگاه علم و هنر، بیمارستان، نیروگاه برق و قلعه بارده ضبط شده است.

انتهای پیام/7540/ش

R7540/P/S6,54/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: چهارمحال و بختیاری مینی سریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۱۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«کُر کوهستان » روی آنتن شبکه دو می‌رود

به گزارش گروه فرهنگ و هنر ایسکانیوز، قسمت دوم از فصل دوم مجموعه مستند «پا به ماه» با عنوان «کُر کوهستان» به کارگردانی امیرحسین اسیوند امشب چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

«کُر کوهستان» به تهیه کنندگی مهدیه سادات محور روایتی از خانمی باردار عشایر نشین است که در روستایی صعب العبور در استان چهارمحال و بختیاری زندگی می‌کند و برای تولد نوزاد با چالش‌های رو به رو می‌شود.

فصل اول این مجموعه مستند از شبکه سه سیما و افق پخش شد و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

فصل دوم «پا به ماه» چهارشنبه هر هفته ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود و همچنین تکرار آن پنجشنبه‌ها از شبکه مستند ساعت ۱۸ و جمعه‌ها ساعت ۹ از شبکه دو پخش خواهد شد.

«پا به ماه» محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که در خانه «هنری رسانه‌ای دیما» تولید شده است.

عوامل این مستند عبارتند از: تهیه کننده: مهدیه سادات محور، کارگردان و مجری طرح: امیرحسین اسیوند، صدابردار و صداگذار: محمدرضا امین آبادی، تصویربرداری و تدوین: امیرحسین اسیوند، مدیر تولید: مهدی امینی، تحقیق و پژوهش: سمانه امینی، عکاس: مهدی طاهری

انتهای پیام/

کیانوش رضایی کد خبر: 1228354 برچسب‌ها اخبار سینما سازمان اوج

دیگر خبرها

  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری
  • «کُر کوهستان» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روزهای نفسگیر در چهارمحال
  • پخش یک سریال خارجی جدید از تلویزیون
  • «کُر کوهستان » روی آنتن شبکه دو می‌رود
  • سریال جدید تلویزیون به دو شبکه می‌رسد
  • «کُر کوهستان» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روز‌های نفسگیر در چهارمحال و بختیاری
  • «کُر کوهستان » روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روزهای نفسگیر در چهارمحال و بختیاری
  • پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران
  • آغاز مرحله استانی جشنواره ملی هنر‌های نمایشی در چهارمحال و بختیاری