Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@14:04:09 GMT

۱۰۸ اشتغال جدید در حوزه ICT کردستان ایجاد شد

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۴۲۴۸۹

۱۰۸ اشتغال جدید در حوزه ICT کردستان ایجاد شد

فردین سعیدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سال گذشته ۳۰ تیم جدید در حوزه فناوری اطلاعات در استان شکل گرفت و ۹۵ تیم فعال قبلی طرح تکاپو نیز توسعه یافتند.

وی با بیان اینکه پارسال نهادهای طرح تکاپو حوزه آی سی تی استان ۷۵ میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریال سرمایه‌گذاری کردند، اضافه کرد: در همین مدت ۷۰ دوره آموزشی برای ۹۲۱ نفر در زمینه تولید اپلیکیشن و گیم، برنامه‌نویسی و کارآفرینی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان به ثبت نام و درخواست ۲۳ مورد تسهیلات طرح نوآفرین (سامانه ایران کارفا) در سال ۹۸ اشاره کرد و گفت: اجرای طرح مهارت آموزی نیروهای مسلح برای ۱۵ نفر معادل ۹۰۰ نفر ساعت از جمله اقدامات این اداره کل در سال گذشته بود.

سعیدی با اشاره به برگزاری ۲ دوره آموزشی و یک رویداد کارآفرینی در قالب طرح توانمندسازی سازمان فناوری اطلاعات، تاکید کرد: تلاش ما کمک و حمایت از استارتاپ‌ها در راستای ایجاد اشتغال است و در این زمینه به صورت رایگان و با همکاری پارک علم و فناوری، دوره‌های آموزشی را برای نهادهای فعال برگزاری می‌کنیم.

در حال حاضر بیش از یک میلیون و ۲۶۸ هزار مشترک در کردستان از اینترنت پرسرعت و ۴۶۱ روستای کردستان از پهن باند اینترنت بهره‌مند و به شبکه ملی اطلاعات کشور متصل شده‌اند، ضمن اینکه تمام شهرهای استان زیر پوشش نسل سه و چهار تلفن همراه هستند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا ارتباطات و فناوری اطلاعات اشتغال ایجاد اشتغال اینترنت دوره های آموزشی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۲۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث شهرک‌های شیلاتی نهاوند در مرحله مکان یابی

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر سلگی ظهر یکشنبه در جلسه احداث شهرک‌های شیلاتی شهرستان نهاوند گفت: با اشاره به اینکه نهاوند به عنوان قطب شیلات غیر ساحلی کشور شناخته شده و با وجود سراب‌های متعدد نیاز احداث این شهرک به منظور توسعه شیلات و ایجاد اشتغال تاکید کرد.

وی افزود: با ایجاد این شهرک اراضی بایر احیا و آب‌های بدون استفاده پس از مصرف در پرورش ماهی به رودخانه و مصرف بهره برداران بخش کشاورزی و باغات هدایت می‌شود.

سلگی بیان کرد: مکان یابی و بررسی این موضوع از طریق استعلام از دستگاه‌های ذیربط و استفاده از اراضی ملی می‌تواند در ایجاد منطقه گردشگری و دیگر صنایع وابسته توسعه و اشتغال پایدار را برای شهرستان محقق کند.

کد خبر 6097396

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای ایجاد ۲۰ میلیون پورت فیبر نوری در کشور
  • ۶۰ هزار شغل در استان بوشهر ایجاد شد/ رونق کسب‌وکارها در سال جاری
  • پایه‌گذاری بیش از ۱۰۰۰۰۰ شغل توسط بنیاد علوی در سال جاری
  • ایجاد اشتغال برای ۱۲ هزار نفر توسط چینی ها در کرمان
  • چینی‌ها برای ۱۲ هزار نفر در کرمان اشتغال ایجاد کردند
  • تعهد اشتغال ۷۵۰۰ فارغ‌التحصیل بیکار در همدان
  • احداث شهرک‌های شیلاتی نهاوند در مرحله مکان یابی
  • رویداد «ایده بازار» در دانشگاه برگزار شود
  • بیش از ۵ هزار نفر در خوزستان آموزش‌های مهارتی را در محیط کار واقعی فرا گرفتند
  • هدف‌گذاری ایجاد یک میلیون و ۴۴ هزار شغل در سال جاری