Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@22:34:43 GMT

عملکرد هافبک های خارجی لیگ در دو فصل اخیر (آمار)

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۴۲۵۲۵

بشار رسن هافبک عراقی پرسپولیس طی لیگ هجدهم و نوزدهم بیشترین حضور را در میان سایر هافبک‌های خارجی لیگ برتر به نام خودش ثبت کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، در گذشته هم بارها به این موضوع اشاره شده که پس از پایان دوران حرفه ای بازیکنانی نظیر  علی کریمی، مجتبی جباری و محرم نویدکیا که خاطرات بسیار خوشی را در دل هوادارانشان از خودشان به یادگار گذاشتند، فوتبال ایران با کمبود بازیکنان خلاق در پست هافبک میانی و هجومی مواجه شده است و باشگاه ها سعی می کنند با خرید بازیکنان خارجی در این پست، ضعف های تیمشان را بپوشانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طی دو فصل گذشته هشت بازیکن خارجی در پست هافبک برای تیم هایشان به میدان رفته اند و در این مطلب به بررسی عملکرد آماری آنها پرداخته ایم.

 

رسن؛ بیشترین حضور 


بیشترین حضور در این بین به بشار رسن بازیکن عراقی پرسپولیس تعلق دارد که علیرغم نیمکت نشینی در برخی بازی ها، 39 بار در میادین حاضر شده؛ یعنی بیشتر از هر بازیکن خارجی دیگری در این پست. البته که سوگیتا و کومان هم با انجام دادن 37 بازی به رکورد او بسیار نزدیکند.

 

 

پاتوسی؛ بیشترین نمره 


مهاجم اهل آفریقای جنوبی فصل گذشته استقلال، در میانه های این فصل و پس از چند ماه دوری از لیگ برتر فوتبال ایران، با ترکیب فولادخوزستان به رقابت ها بازگشت. او طی 13 مسابقه 4 بار گلزنی کرده و 2 بار هم موفق به ارسال پاس گل شده است؛ نکته جالب در مورد او، اینکه او در همین تعداد بازیِ بسیار کم، موفق به ثبت 16 پاس کلیدی شده که در میان سایر بازیکنان قابل توجه به شمار می رود.

 

 

پاتوسی و اروین؛ بیشترین گل 


پاتوسی و اروین هر کدامشان 4 بار موفق به گلزنی شده اند که اروین تنها در 6 مسابقه موفق به ثبت 4 گل شده است و او با همین آمار توانسته خودش را به رتبه دوم بهترین هافبک های لیگ برساند.

 

 

بیشترین پاس گل؛ بشار و کومان 


ارسال پاس گل مهم ترین وظیفه یک هافبک به شمار می رود. این هشت بازیکن خارجی درمجموع موفق به ارسال  11 پاس گل شده اند که اصلا آمار خوبی به حساب نمی آید و سرآمدشان در این موضوع، رسن و کومان هستند که اولی در 39 بازی سه پاس گل ارسال کرده و دومی در 37 حضور ! 

 

 

بیشترین پاس کلیدی؛ باز هم بشار و کومان 


بشار و کومان در میان باثبات ترین لژیونرهای این لیست قرار می گیرند و برخلاف سایرین هر دو فصل را در تیم هایشان سپری کرده اند. بشار با عملکردی که ارائه داده، 30 پاس کلیدی را در 39 حضور ثبت کرده و کومان 27 پاس ارزشمند و سرنوشت ساز را در 37 بازی به نام خودش زده است.

 

گفتنی است از جمع بازیکنان بررسی شده در این مطلب، همچنان کومان، رسن و پاتوسی در لیگ برتر توپ می زنند و سایر بازیکنان از ایران رفته اند.

 

فولاد خوزستان ولادیمیر کومان فولادمبارکه سپاهان آیاندا پاتوسی تراکتور بشار رسن هری اروین پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولاد خوزستان ولادیمیر کومان فولادمبارکه سپاهان آیاندا پاتوسی تراکتور بشار رسن هری اروین پرسپولیس تهران پاس گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۲۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورایی که به‌دنبال مسائل حاشیه‌ای باشد موفق نیست

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: اعضای شورا باید توجه کنند شورای شهر یا روستا هستند نه شورای شهرداری،  شورایی موفق است که مسائل منطقه را شناسایی و راه‌حل آن را ارائه دهد نه اینکه صرفاً به‌دنبال مسائل حاشیه‌ای شهرداری باشد، چنین شورایی عملکرد خوبی ندارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان محمد خانچی امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در همایش ملی روز شوراها اظهار کرد: همزمانی عملکرد شوراها با شروع دولت سیزدهم و تزریق اعتباراتی که سال‌های سال پرداخت نشده بود می‌تواند در کارنامه شورایی‌ها تأثیرگذار باشد، باید در مدت باقی‌مانده کارهای عقب مانده و روی زمین مانده جبران شوند و تحول جدی و اساسی در منطقه ایجاد شود.

وی افزود: باید همه توجه کنند شورای شهر یا روستا هستند نه شورای شهرداری، شورایی موفق است که مسائل منطقه را احصاء کرده و راهکار حل آن را ارائه دهد نه اینکه صرفاً صبح تا شب دنبال شهردار و برخی مسائل حاشیه‌ای شهرداری باشد و چنین شورایی عملکرد خوبی ندارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان تصریح کرد: اینکه یک شهردار با حضور اعضای شورای شهر پیگیر مسائل است تا بتواند مشکلات را رفع کند لذت بخش است، این شورا قطعاً شورای شهر به معنای واقعی است.

خانچی با اشاره به اهمیت استفاده از نظرات مردم و توجه به مسائل از نگاه مردم و استفاده از تجارب گفت: باید در کنار مردم بودن تمرین شود و از مردم فاصله گرفته نشود تا موفق باشیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان توضیح داد: با تزریق نقدینگی تقریباً معوقات حقوقی به حداقل رسیده است و باید به گونه‌ای رفتار شود تا شکاف ایجاد نشود؛ باید توجه شود مبلغ عوارض آلایندگی محدود است و نباید به این پول وابسته شد زیرا اگر به این پول وابسته شوند و منابع جایگزین خلق نشود دچار مشکل خواهند شد.

خانچی با تاکید بر برنامه‌ریزی برای دهه کرامت و اربعین حسینی (ع) اضافه کرد: از هم اکنون باید برای اربعین حسینی (ع) برنامه‌ریزی شود و فضای شهرها به ویژه روستاها و شهرهایی که در محور طرق الحسین (ع) باید تغییر کند به گونه‌ای که زائران متوجه تغییر شوند.

وی خاطرنشان کرد: جهاد تبیین عملکرد مسئولان است و در این راستا باید کارها منعکس شود تا نگاه مردم نسبت به ما خوب باشد.

کد خبر 748863

دیگر خبرها

  • ناتینگهام فارست در نقش رئال مادرید؛ رکورد عجیب پپ گواردیولا در آمار شوت
  • شورایی که به‌دنبال مسائل حاشیه‌ای باشد موفق نیست
  • هاکان چالهان اوعلو گلزن‌ترین هافبک 33 سال اخیر اینتر طی یک فصل سری آ
  • بیشترین آمار جذب نخبگان در دو ارگان/ اعلام ۳ هزار کد شغلی برای نخبه‌ها
  • بیشترین آمار جذب نخبگان در دو ارگان/اعلام ۳ هزار کد شغلی برای نخبه‌ها
  • شمار کودکان جان باخته در غزه،بیشتر از تمام جنگ‌های ۴ سال اخیر است
  • حمایت بازیکنان تیم ملی از همتایان فوتسالیست
  • کدام دهک بیشترین تورم را تجربه کرد؟
  • اثبات مالکیت و مالی بیشترین پرونده قضایی در مازندران است
  • درخشش دوباره قایدی در لیگ امارات؛ آمار شگفت‌انگیز باشو