Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-29@11:50:56 GMT

۲۵ درصد مطب‌های پزشکان در مشهد بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۴۲۷۳۸

۲۵ درصد مطب‌های پزشکان در مشهد بازگشایی شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، رئیس سازمان نظام پزشکی مشهد روز شنبه ۳۰ فروردین گفت: پزشکان مرتبط با اقدامات ضروری با رعایت اصول بهداشتی از قبیل پوشش مناسب و جلوگیری از ازدحام بیماران در اتاق انتظار، مجاز به بازگشایی مطب هستند.

دکتر علی بیرجندی‌نژاد افزود: خدمات اورژانسی دندان‌پزشکی نیز قابل انجام است ولی خدمات دندان‌پزشکی غیر اورژانسی تا رسیدن به نقطه‌ امن کنترل بیماری کرونا ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به تداوم بحران کرونا، اگر اقدامات درمانی مورد نیاز جنبه فوریت ندارد، بهترین گزینه به تعویق انداختن آن است و از سوی دیگر بیماران می‌توانند مسایل پزشکی خود را از طرق مختلف، مانند معاینه آنلاین بدون حضور در مراکز درمانی دنبال کنند.

بیرجندی‌نژاد گفت: پزشکان متخصص زنان و زایمان و دیگر پزشکان برای اقدامات اورژانسی یا اقدامات درمانی که به تعویق انداختن آن آسیب‌های احتمالی برای بیمار دارد، می‌توانند بیماران را در مطب معاینه کنند.

در قالب سامانه مشاوره تلفنی پزشکان متخصص مشهدی با عنوان "مردم و سلامت، پاسخگویی کرونا" که از اسفند ماه پارسال توسط نظام پزشکی مشهد راه‌اندازی شده است، روزانه ۲ هزار و ۵۰۰ مشاوره رایگان پزشکی توسط پزشکان متخصص و عمومی به بیماران ارائه می‌شود.

نظام پزشکی کلان‌شهر مشهد، خراسان رضوی ۱۴ هزار عضو شامل پزشک متخصص، عمومی، دندانپزشک، داروساز و کارشناسان دارای پروانه مانند بینایی‌سنج، شنوایی‌سنج و فیزیوتراپ دارد که هفت هزار و ۸۵۰ نفر آنان پزشک عمومی و متخصص هستند و ۲ هزار و ۸۵۰ نفر از این تعداد را پزشکان متخصص و فوق تخصص تشکیل می‌دهند.

محدودیت در فعالیت مطب‌های پزشکان و مشاوره پزشکی آنلاین با هدف پیشگیری از شیوع کرونا از اسفند ماه سال گذشته اجرا شده است.

کد خبر 502383 برچسب‌ها استان خراسان رضوی پزشکی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان خراسان رضوی پزشکی پزشکان متخصص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۲۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی بیمارستان صحرایی در روستای فرهاد اباد دلفان-لرستان

به مناسبت هفته سلامت، بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران با حضور پزشکان متخصص در رشته های قلب، چشم پزشکی،دندانپزشک و پزشک عمومی، داخلی، اطفال، اورولوژی، پوست، مغز و اعصاب، متخصص تغذیه، جراح عمومی،با همکاری سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان، سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دلفان، دانشگاه علوم پزشکی لرستان، بسیج جامعه پزشکی استان، شبکه بهداشت و درمان، هلال احمر و بخشداری میربگ، برای ارائه ی خدمات تخصصی به مردم شریف این منطقه شد.در این مراسم سردار باقری فرمانده سپاه لرستان هم حضور داشتند به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075308 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • آیا زنان پزشکان بهتری هستند؟
  • رشته‌های عفونی و خون متقاضی کمتری دارند/ شاهد گسترش مصرف سیگار هستیم
  • ‌ویزیت پزشکان‌ در کرمانشاه چند؟
  • عمده شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است
  • رئیس جامعه پزشکان متخصص داخلی: فقط ۱۰ درصد پزشکان از شغل خود راضی هستند
  • مسوولان برای درمان سراغ پزشکان معروف می روند
  • پزشکی به شرط کسب درآمد
  • پزشکی به شرط کسب درآمد!
  • ۶۷ درصد از زوجین جوان مشهدی باور دارند که همسرشان باید ذهن آن‌ها را بخواند
  • برپایی بیمارستان صحرایی در روستای فرهاد اباد دلفان-لرستان