Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@06:35:55 GMT

تجمع اتوبوسرانان در مقابل شهرداری تهران

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۴۲۹۱۹

تجمع اتوبوسرانان در مقابل شهرداری تهران

به گزارش ایرنا، تعداد این تجمع کنندگان که از کارگران فنی و رانندگان با سابقه شرکت واحد بودند، حدودا ۲۰ نفر برآورد می شود.

یکی از آنها در خصوص علت تجمع به خبرنگار ایرنا گفت: بیش از ۸ ماه از از زمان بازنشستگی ما می‌گذرد اما به دلیل پرداخت نشدن حق بیمه چهار درصد مشاغل سخت و زیان‌آور، ما مجبوریم هنوز کار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: حدودا ۵۰۰ نفر در شرکت واحد این شرایط را دارند.

این راننده اتوبوس یادآور شد: شرکت واحد اتوبوسرانی حق ۴ درصدی مشاغل سخت و زیان آور ما را به سازمان تامین اجتماعی پرداخت نکرده و این موضوع مشکل ساز شده است.

واکنش اتوبوسرانی تهران

پیگیری های خبرنگار ایرنا در این خصوص، موجب ارسال جوابیه ای از طرف شرکت واحد شد.

در جوابیه ای شرکت واحد اتوبوسرانی تهران که به ایرنا ارسال شده، آمده است: پرداخت ۴ درصد حق بیمه مشاغل سخت و زیان آور از حقوق بدیهی و مسلم کارگران خدوم شرکت است و بر پیگیری پرداخت حقوق قانونی این عزیزان تاکید می کنیم.

روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی همچنین با استناد به گزارش معاونت توسعه منابع انسانی شرکت واحد توضیحاتی به شرح زیر اعلام کرد:

۱- با توجه به اینکه ماهیت شغل کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی، عمده کارگران شاغل در مشاغل سخت و زیان آور قرار دارند که می بایست مطابق قانون ۴ درصد حق بیمه مشاغل سخت و زیان آور به هنگام بازنشستگی به مأخذ قانونی(سازمان تامین اجتماعی) واریز شد.

۲- واجدین شرایط بازنشستگی که در نیمه دوم سال ۹۸ نامه پایان کار ایشان از سازمان تامین اجتماعی وصول شده، روز بیست و هفتم اسفند ماه احکام بازنشستگی شان صادر شده و ضمن واریز حقوق ایشان، بنا بر پیگیری های به عمل آمده و با لحاظ نمودن این موضوع که کمبود منابع مالی امری است که همه ارگان ها را با چالش رو به رو ساخته، ۴ درصد حق بیمه کارگران عزیز در اردیبهشت ماه واریز می شود.

۳- روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی در پایان از تمامی همکاران شاغل و بازنشسته این شرکت که در شرایط دشوار و سخت موجود(شیوع بیماری کرونا) که بر تمامی ابعاد زندگی اجتماعی و اقتصادی همه مردم جامعه اثر گذاشته، نسبت به خدمات رسانی به شهروندان اقدام می نماید، قدردانی کرد.

برچسب‌ها صندوق بازنشستگی کشور معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران شهرداری تهران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صندوق بازنشستگی کشور معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران شهرداری تهران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران صندوق بازنشستگی کشور معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران شهرداری تهران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران شرکت واحد اتوبوسرانی مشاغل سخت و زیان آور حق بیمه ۴ درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۲۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه با موش‌های پایتخت در آستانه فصل گرما زودتر آغاز شود

عضو شورای شهر تهران خواستار تعیین تکلیف واحد مبارزه با موش در شهرداری تهران شد و گفت: در آستانه فصل گرما قرار داریم و باید فکری برای مبارزه با موش‌های پایتخت شود.

ناصر امانی درگفت وگو با ایسنا،‌ با بیان اینکه در بازدید از محلات مختلف تهران یکی از گلایه‌های شهروندان جولان موش در جوی و انهار است، گفت: با گرم شدن هوا نگرانی‌ها از افزایش تعداد موش‌ها وجود دارد و می‌بایست شهرداری تهران در این زمینه اقدامی عاجل انجام دهد.

وی با بیان اینکه بررسی‌ها نشان داد که گویا واحد مبارزه با موش که قبلا در شرکت ساماندهی مشاغل فعالیت می‌کرده،‌ دچار تغییرات ساختاری شده و به سازمان مدیریت پسماند منتقل شده و در این شرایط کار کمی افت کرده است، افزود: در آستانه فصل گرما قرار داریم و باید فکری برای مبارزه با موش‌های پایتخت شود.

امانی ادامه داد: ما خواستار تعیین تکلیف و ساماندهی موش‌های تهران هستیم و با وجود تغییر ساختار بهتر است شرکتی که تجربه کافی دارد و کارشناسان آن با وضعیت معابر و کلونی‌های تهران آشنایی دارند، کار مبارزه با موش‌های تهران را بر عهده گیرد؛ اما آنچه مورد تأکید است این است که باید مبارزه با موش‌ها در آستانه گرمی هوا هر چه زودتر آغاز شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مبارزه با موش‌های پایتخت در آستانه فصل گرما زودتر آغاز شود
  • پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس آینده
  • تمهیدات اتوبوسرانی برای مسابقه فوتبال بین پرسپولیس و سپاهان
  • سرویس‌دهی اتوبوسرانی تبریز برای تماشاگران بازی تراکتور و استقلال
  • (تصاویر) ناوگان جدید اتوبوسرانی تهران
  • برچیده شدن بزرگترین مرکز تجمع معتادان در منطقه ۷ تهران
  • نوسازی ۷ برابری اتوبوس های پایتخت نسبت به دوره قبل مدیریت شهری
  • پاسخ مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی به منتقدان/ اتوبوس‌های برقی قادرند چه مسافتی را طی کنند+ فیلم
  • اجتماع همبستگی با دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • ون‌های تاکسی تهران در اختیار یک شرکت شهرداری/ قرارداد‌های اتوبوسرانی خارجی به کجا رسید؟