Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-28@23:41:06 GMT

عکس ؛ فرهاد مجیدی دوباره علیه پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۴۳۰۰۳

عکس ؛ فرهاد مجیدی دوباره علیه پرسپولیس

فرهاد مجیدی یک عکس قدیمی از خود منتشر کرد، عکسی که برای هواداران استقلال و البته هواداران پرسپولیس یاد آور یک بازی فوق جنجالی است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ماجرا به ٨ سال پیش چنین روزی برمی گردد، جایی که پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الغرافه ای رفت که فرهاد مجیدی را در ترکیب خود می دیدید، این بازی اولین و آخرین باری بود که فرهاد با پیراهن تیمی به جز استقلال روبروی پرسپولیس قرار می گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آن بازی درگیری ها بین علی کریمی و فرهاد مجیدی در میانه میدان جالب توجه بود اما آنچه اتفاق اصلی این بازی بود، کارت قرمزی بود که داور به ٧ محبوب استقلال نشان داد تا مجیدی با یک حرکت جنجالی عکسی ماندگار را ثبت کند، او در هنگام خروج از زمین پیراهن الغرافه را در آورد و با یک استرج آبی در حال بیرون رفتن از زمین بود که این موضوع باعث شد ١٠٠ هزار هوادار حاضر در استادیوم به شدت عصبانی بشوند و علیه او شعار بدهند.

مجیدی بعد از این اتفاق عدد ۴ را به هواداران پرسپولیس نشان داد تا احتمالا بگوید ۴ گل به آنها زده است.

حالا مجیدی در سالروز آن بازی تاریخی دوباره عکس بوسه بر پیراهن آبی را منتشر کرده تا نشان بدهد هرگز از کاری که انجام داد پشیمان نیست و هنوز آن روز خاص را دوست دارد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: الغرافه فرهاد مجیدی استقلال تهران الغرافه پرسپولیس تهران فرهاد مجیدی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی تیم ملی ایران یوونتوس لیونل مسی کارلوس کی روش تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی برانکو تیم استقلال منچستریونایتد فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۳۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| مصدومیت ستاره پرسپولیس مقابل آلومینیوم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ اوستوف اورونوف، ستاره نیم فصل دوم پرسپولیس، در دیدار مقابل آلومینیوم اراک زننده یکی از گل‌های زیبای این بازی لقب گرفت. هرچند تیمش در پایان با حذف از این تورنمنت وداعی تلخ با جام حذفی داشت.

به گزارش ورزش سه، ستاره ازبکستانی پرسپولیس که در نیم فصل دوم به این تیم اضافه شده است، در این بازی نیز کاملا آماده نشان می‌داد و با گل و پاس گل کار را به پایان رساند. یکی از انتقادات شکل گرفته علیه اوسمار در این بازی نیز تعویض او پیش از پایان نیمه دوم بود.

به نظر می‌رسد یکی از دلایل اصلی تعویض این هافبک تکنیکی، مصدومیت شدیدی بود که به واسطه خطاهای پیاپی حریف شکل گرفته است. اورونوف در این بازی بارها مورد هدف بازیکنان روبروی خود قرار گرفته بود و در چند مرحله نیز خطاها به شکلی بود که او را کاملا عصبانی کرده و از داور بازی خواستار توجه بیشتر به این موضوع و تذکر به خطاکار شده بود.

این تصویری است که نشان می‌دهد خطاهای شکل گرفته علیه اوستون اورونوف چه بلایی بر سر پای او آورده است و به نظر می‌رسد همین مسئله عامل اصلی تعویض او برابر آلومینیوم بوده است.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900104

دیگر خبرها

  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • عکس‌| مصدومیت ستاره پرسپولیس مقابل آلومینیوم
  • دلیل رد سرمربی‌گری تراکتور از سوی فرهاد مجیدی
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • تیم جدید فرهاد مجیدی مشخص شد؟
  • حسینی: روند ناکامی‌های ما در بازی با پرسپولیس قطع شد / مقابل استقلال هم می‌شد کامبک بزنیم
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • (عکس) جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات
  • تصویر تازه از پسر فرهاد مجیدی کنار پدر؛ چقدر بزرگ شدی!
  • عکس‌| جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات