Web Analytics Made Easy - Statcounter

داود فلاح روز شنبه به خبرنگار ایرنا افزود: در راستای رسالت این اداره برای ارتقای آگاهی بخشی به آحاد مردم و مساعدت ستاد مبارزه با کرونای شهرستان تعداد ۲ هزار جلد کتاب دانستنی های ضروری در مورد کرونا در بین مردم توزیع شد.

وی ادامه داد:  این کتاب ها به صورت رایگان در اختیار مردم ، اداره ها، شهرداری ها، بازار ماهی فروشان و کسبه اماکن پر تردد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: نخستین کتاب دانستنی‌های کرونای کشور در شهرستان نور و به همت دکتر علی یزدی به عنوان یک پزشک و مولف به رشته تحریر درامد و با همکاری ستاد کرونای این شهرستان  در چاپ خانه ایشان به چاپ رسید.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نور همچنین از تولید و توزیع رایگان بیش از ۵۰ هزار ماسک به همراه گان از سوی این اداره خبر داد و گفت: با مساعدت خیرین شهرستان و انجمن مد و لباس شهرستان نور از ۱۰ اسفندماه کار تولید ماسک به همراه گان آغاز شد و همچنان ادامه خواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد: ۴۰ تولیدی ماسک و گان با کمک یک میلیارد تومانی خیرین شهرستان هم اکنون در حال تولید است.

فلاح همچنین از اجرای تئاتر طنز کمدی ننه سلیمه با موضوع مبارزه با ویروس کرونا و موسیقی بومی ومحلی در مراکز درمانی و بیمارستانی و نیز اماکن عمومی و اجرای ابتکاری نوروزخوانی کرونایی که چندین بار از صدا و سیمای استان بازپخش شد خبر داد.

شهرستان گردشگرپذیر نور با جمعیت بالای ۱۲۰ هزار نفر سالانه پذیرای میلیون ها گردشگر است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا پزشک رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ماسک مراکز درمانی موسیقی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۳۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب شیر آلات تنظیم فشار در روستای توتک شهرستان مروست

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، منصور فلاحتی گفت: به منظور مدیریت فشار و تقسیم عادلانه آب در شبکه توزیع آب این روستا یک عدد شیر گلوپ و دو عدد شیر قطع و وصل نصب شد.   او به احداث حوضچه شیرآلات شبکه توزیع آب این روستا اشاره کرد و افزود: با اجرای این عملیات ۱۳۰ خانوار روستای توتک از توابع بخش ایثار مروست با جمعیتی بالغ بر ۵۰۰ نفر از بهبود فشار آب برخوردار شدند.   مدیر امور آبفای مروست ادامه داد: عملیات اجرایی شبکه توزیع آب روستای توتک با اعتباری حدود یک میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی به اتمام رسید.

دیگر خبرها

  • برق برخی مناطق ۷ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار در روستای توتک شهرستان مروست
  • داروخانه‌های خاطی در توزیع انسولین شناسایی شدند
  • رتبه‌بندی داروخانه‌ها بر چه اساسی است؟
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • توزیع کنسرو انفجاری بین مردم گرسنه غزه! +عکس
  • توقیف ۲۸ تن گندم خارج از شبکه توزیع 
  • توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار
  • آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت