Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- وزارت ورزش و جوانان در شرایطی تغییراتی در فدراسیون بولینگ و بیلیرد صورت داده که کاملا پنهانی است. تاریخ انتشار: 15:47 - 30 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۱۳۶۷۶

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، وزارت ورزش و جوانان به یک باره در روز‌های پایانی سال گذشته، هاشم اسکندری را از ریاست فدراسیون بولینگ و بیلیارد کنار گذاشت و محمدرضا مقصودلو را به عنوان سرپرست منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق در سکوت مطلق و پنهانی انجام شد که با توجه به تمام نشدن دوره ریاست اسکندری، شائبه برانگیز بود.

هاشم اسکندری که در اداره فدراسیون بولینگ و بیلیارد ناکام بود و انتقادات گسترده‌ای به وی بابت فنی وارد می‌شد، در شرایطی کنار گذاشته شده که اخبار عجیبی درباره یک فرآیند نظارتی در این فدراسیون به گوش می‌رسد. گویا این جابجایی در پی یک دستور قضایی صورت گرفته که مربوط به پرونده‌ای مفتوح در مراجع قضایی است.

نکته تامل برانگیز سکوت وزارت ورزش در این قضیه است. لازم است این دستگاه در این باره اقدام رسانه‌ای داشته و شفاف سازی کند که دلیل این جابجایی چه بوده است. هم اکنون، نگرانی‌هایی درباره این فدراسیون که دچار سوء مدیریت گسترده است، وجود دارد و این انفعال، شائبه‌ها را بیشتر کرده است.

بیشتر بخوانید: برکناری اسکندری از ریاست فدراسیون بولینگ و بیلیارد؛ مقصودلو سرپرست شد انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون بولینگ و بیلیارد وزارت ورزش هاشم اسکندری فدراسیون بولینگ و بیلیارد فدراسیون بولینگ وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۳۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تنها مرجع رسمی تشکیل و اعزام تیم‌های ملی دانشجویان در رشته‌های مختلف ورزشی، فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی است.

این فدراسیون تاکنون هیچ اقدامی برای تشکیل تیم ملی فوتبال دانشجویان انجام نداده و در صورت انتخاب سرمربی یا هرگونه اقدام دیگر در این خصوص، مراتب از طریق کانال‌های رسمی فدراسیون به اطلاع عموم خواهد رسید.

لازم به توضیح است طبق اعلام قبلی از آنجایی که طبق مقررات فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های دانشگاهی، مسابقات فوتبال دانشجویان جهان دانشگاه محور می‌باشد و با توجه به مصوبه هیات رئیسه فدراسیون، تیم فوتبال دانشجویان تحت عنوان تیم منتخب توسط اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مسابقات اعزام خواهد شد که در حال حاضر هدایت تیم منتخب دانشجویان بر عهده امیدرضا روانخواه می‌باشد.

تیمی که با مربیگری بهنام طاهرزاده به بلژیک اعزام شده هیچ ربطی به فدراسیون ملی ورزش دانشگاهی ندارد و تشکیل و اعزام آن با این عنوان غیرقانونی است.

دیگر خبرها

  • برکناری پاک آیین/احمدی سرپرست روابط عمومی وزارت بهداشت شد
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • انتقاد ملی‌پوش بوکس از«تبعیض فدراسیون» و«رفتار عجیب فونتانا»
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا
  • اعلام زمان برگزاری آزمون غربالگری درون دانشگاهی شانزدهمین المپیاد علمی وزارت بهداشت
  • رسمی؛ پدرو روچا رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا
  • جنجال بزرگ علیه قالیباف از سوی یاران رائفی‌پور در مجلس آینده | وعده‌ها عجیب واقعیت دارد؟
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • اقدام زیبا و تحسین‌برانگیز یک پاکبان در زنجان