Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@10:21:11 GMT

دستگیری باند سارقان منزل در استان همدان

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۴۳۷۷۸

دستگیری باند سارقان منزل در استان همدان

سرهنگ علی اسد بیگی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت منزل و طلاجات در شهر همدان، بررسی موضوع در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی استان همدان قرار گرفت.

وی افزود: طی بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد یک سرقت منزل دیگری نیز در همان تاریخ در منطقه دیگری از شهر و به همان شیوه به وقوع پیوسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ اسد بیگی بیان کرد: با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی یکی از سارقان حرفه‌ای و غیر بومی منزل در یکی از استان‌های جنوب کشور شناسایی و پس از هماهنگی قضائی، نامبرده توسط مأموران پلیس آگاهی استان همدان در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

وی تصریح کرد: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی استان همدان در تحقیقات به عمل آمده به ۳ فقره سرقت با همدستی ۲ نفر دیگر اعتراف کرد و با راهنمایی سارق، ۲ همدست وی نیز دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: نگهداری اموال با ارزش و کم حجم مانند طلا و جواهر، ارز خارجی و پول نقد، مهمترین عاملی است که باعث می‌شود سارقان غیر بومی، مقصد اعمال مجرمانه خود را در استان همدان انتخاب می‌کنند.

کد خبر 4903536

منبع: مهر

کلیدواژه: سرقت دستگیری سارق فرماندهی انتظامی همدان ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا ستاد مقابله با کرونا بارش باران شهرکرد نیمه شعبان ایلام بیرجند قزوین گرگان استانداری قزوین جهش تولید پلیس آگاهی استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۳۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستبند پلیس بر دستان باند سارقان و مالخران اماکن خصوصی در اهواز

سرهنگ سیروس دریکوند گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اموال اماکن خصوصی در مجتمع‌های مسکونی در برخی مناطق شهر اهواز، بررسی موضوع و دستگیری سارق و یا سارقان در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان اهواز قرار گرفت.

او می‌گوید: پلیس آگاهی با همکاری ماموران کلانتری ۳۳ با کار اطلاعاتی و اقدامات تخصصی ۳ سارق حرفه‌ای را در ارتباط با سرقت‌های به وقوع پیوسته را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان با اشاره به دستگیری ۴ مالخر و کشف تعداد زیادی اموال مسروقه به ارزش ۷ میلیارد ریال در مخفیگاهشان، بیان داشت: متهمان در تحقیقات فنی پلیس به ۱۰ فقره سرقت از قبیل: ۵ فقره سرقت منزل و ۵ فقره سرقت سایر مشاعات اعتراف کردند.

سرهنگ دریکوند با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، از ساکنان آپارتمان‌ها و مجتمع‌های مسکونی خواست: از قفل‌های مطمئن برای درب انبار و همچنین قفل و زنجیر کردن موتورسیکلت و دوچرخه در قسمت مشاعات ساختمان‌ها استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • باند پنجه طلا در همدان منهدم شد
  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان و مالخران اماکن خصوصی در اهواز