Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@12:35:28 GMT

۱۵۰۰ برنامه فرهنگی و هنری در فضای مجازی تهیه‌ شده است

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۴۴۷۶۱

۱۵۰۰ برنامه فرهنگی و هنری در فضای مجازی تهیه‌ شده است

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ۱۵۰۰ برنامه فرهنگی و هنری در فضای مجازی به همت جامعه هنری کشور از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون تهیه و عرضه‌شده است. ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۷ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، محمدمهدی احمدی بعد از ظهر امروز در مراسم معارفه مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان که در سالن اجتماعات فرهنگ‌سرای کومش سمنان برگزار شد، اظهار داشت: شیوع ویروس کرونا در اجرای و فعالیت صنوف فرهنگی و هنری در کشور اثرگذار بود و در همین دوران آثار متعدد فرهنگی و هنری در فضای مجازی تهیه و عرضه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هنرمندان در تغییر فرهنگ عمومی جامعه نقش بسیار مهم و اثرگذاری دارند گفت: باید از نگاه ابزاری به جامعه هنری و فرهنگی کشور به‌شدت خودداری شود.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هنر را امری مقدس دانست و نقش هنرمندان را در اصلاح فرهنگ عمومی جامعه بسیار مهم و اثرگذار عنوان کرد.

وی بیان کرد: هنرمندان در دوران کرونا اقدامات ارزنده‌ای برای مقابله با کرونا انجام داده‌اند و باید گفت اگر حضور به‌موقع هنرمندان نبود قطعاً در دوران پسا کرونا دچار مشکل می‌شدیم و شاهد تغییر ذائقه مردم نسبت به کالاهای فرهنگی بودیم.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تأکید کرد: متولیان و فعالان حوزه فرهنگ و هنر باید اخلاق را در فعالیت‌های فرهنگی و هنری خود در نظر داشته باشند.

برنامه فرهنگی، هنری و قرآنی به‌مناسبت روز قرآنی بوشهر تدوین شدفرمانده سپاه نکا: 1100 برنامه فرهنگی هنری سپاه نکا در دهه فجر اجرا می‌شود

احمدی تأکید کرد: اخلاق و منش پیامبر گرامی اسلام (ص) بود که تمدن اسلام از حجاز تا انتهای اسپانیا گسترش یافت و رمز موفقیت پیامبر (ث) نیز خلق نیکوی آن حضرت بود و هنرمندان نقش بسیار مهمی در توسعه و ترویج اخلاق در جامعه دارند.

به گزارش تسنیم، در این مراسم فرشید فلاح به‌عنوان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان معرفی و از زحمات حجت‌الاسلام علی‌اصغر فضیلت مدیرکل اسبق این اداره کل تقدیر شد.

انتهای پیام/363/ ت

R41366/P/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرهنگ و ارشاد اسلامی فرهنگی و هنری برنامه فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۴۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرج کاندیدای انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید جابری انصاری مطرح کرد: بنا بر شاخص‌های تعریف شده و سوابق شهرهای فعال در حوزه کتاب و کتابخوانی و نتایج به دست آمده در ادوار گذشته پایتخت کتاب ایران، برخی از شهرهای ایران حائز شرایط شرکت در رویداد بین المللی انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شده‌اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز افزود: شهر کرج نیز به واسطه برنامه‌های متنوع و فعالیت‌های درخور و شایسته ای که در سال گذشته به همت مسؤولان و دستگاه‌های اجرایی استان و با دبیری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز به انجام رسید، فرصت رقابت در این عرصه فرهنگی بین المللی را به دست آورده است.

وی بیان کرد: از همه دستگاه‌های اجرایی استان، شهرداری‌ها، مؤسسات و نهادهای فرهنگی تقاضای همکاری و مساعدت داریم تا با همدلی و وحدت شکل گرفته و انرژی مضاعفی که از موفقیت کرج به عنوان شهر دوستدار کتاب و شهر خلاق در مهارت مطالعه در رقابت پایتختی کتاب ایران در سال گذشته شکل گرفت، شاهد انتخاب کرج به عنوان پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو باشیم و شهر کرج را به عنوان نماد کتاب و کتابخوانی به تمام دنیا معرفی کنیم.

جابری انصاری در پایان از تدابیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل مجامع و تشکل‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ترویج و توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی قدردانی و اظهار امیدواری کرد که در نتیجه تلاش جمعی همه عوامل فرهنگی و هنری و مسؤولان اجرایی استان، علاوه بر کسب عنوان پایتختی کتاب در سطح ملی و بین المللی، شاهد ارتقای شاخص‌های فرهنگی به خصوص سرانه مطالعه کتاب باشیم.

کد خبر 6090320

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • کرج کاندیدای انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / درباره «اقبال لاهوری» فیلم با کیفیت می‌سازیم
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» می‌سازیم
  • گوش شنوای دولت برای شنیدن مشکلات و نیازهای مردم
  • نهضت پلاتوسازی در دستور کار است/ برگزاری المپیاد هنر
  • محافل فضولی‌خوانی در اردبیل برگزار شود
  • آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد
  • آیین گرامی‌داشت روز هنر انقلاب اسلامی در استان سمنان
  • پیشنهاد افزایش ۴۰ درصدی تعرفه شهریه آموزشگاه‌های آزاد هنری یزد