Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@22:18:11 GMT

افعی روی لباس اینتر؛ طرح جسورانه برای نراتزوری(عکس)

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۴۴۸۴۶

یک شرکت ایتالیایی برای باشگاه اینتر، پیراهنی نمادین و الهام گرفته از افعی را طراحی کرده؛ پیراهنی که به سرعت نیز محبوب شده است.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه اینتر که لقب افعی ها در فوتبال ایتالیا را یدک می کشد، فصل آینده از پیراهن نمادین خاص و ویژه ای برخوردار خواهد بود. شرکت طراحی ایتالیایی "Rupertgraphic" برای فصل 21-2020 اینتر پیراهن پرادای افعی را طراحی کرده است که خیلی زود در میان هواداران این باشگاه محبوب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

 

این پیراهن ویژه و جذاب  با طراحی جسورانه و الهام گرفته از تصویر افعی، راه های آبی و مشکی قطوری دارد و رنگ طلایی نیز در آن نمود بارزی خواهد داشت. 

 

 

 

 

لوگوی اینتر با حاشیه طلایی و در وسط پیراهن دیده می شود. ستاره اینتر هم به رنگ طلایی و روی لوگو درخششی خاص دارد. نام بازیکنان و شماره نیز به رنگ طلایی است.

در راه های آبی پیراهن، طرح پوست مار با رگه های مشکلی و آبی کاملا مشهود است و بر زییایی آن افزوده است. رنگ یقه و سرآستین ها نیز طلایی است.

 

برای پیراهن دوم اینتر نیز طرح خاصی در نظر گرفته شده است. رنگ غالب این پیراهن سفید است و تصویر یک مار به رنگ آبی نیز روی آن نقش بسته است. در این پیراهن، لوگو متمایل به سمت راست است. در پیراهن دوم، رنگ یقه و سرآستین ها مشکی خواهد بود.

نکتبه قابل ذکر اینکه، طرح پرادای مار، قرار نیست در فروشگاه های رسمی اینتر عرضه شود

 

 

 

اینتر میلان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اینتر میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۴۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح پیراهن خارج از خانه آرسنال برای فصل 25-2024 لو رفت / عکس

فوتی هدلاینز طرحی را منتشر کرده که ظاهرا پیراهن دوم توپچی‌ها در فصل ۲۵-۲۰۲۴ است.

طرفداری | طرح کیت دوم آرسنال برای فصل 25-2024 لو رفت.

فوتی هدلاینز مانند هر سال انتشار طرح های لو رفته از پیراهن فصل آینده تیم ها را شروع کرده است. این بار نوبت به آرسنال رسید تا فوتی هدلاینز طرح پیراهن دوم آن را منتشر کند. طبق گزارش فوتی هدلاینز، پیراهن دوم آرسنال در فصل 24-2025، دارای زمینه مشکی است که با رنگ‌های قرمز و سبز برای ادای احترام به بازیکنان سابق آرسنال، دیوید راکاستل و ایان رایت، ترکیب شده است. در ادامه این مطلب عکسی از طرح منتشر شده پیراهن دوم توپچی‌ها را مشاهده می‌کنید. 

طرح پیراهن اول آرسنال برای فصل 25-2024 لو رفت / عکس

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • افعی تهران، راسکولنیکُف و احساس منحصر به فرد بودن در جهان
  • طرح لو رفته از پیراهن خارج از خانه منچستریونایتد برای فصل 25-2024 / عکس
  • طرح پیراهن خارج از خانه آرسنال برای فصل 25-2024 لو رفت / عکس
  • طرح ملی درس عفاف و حجاب در طراحی پارچه و لباس دانشگاه های هنر
  • دوئل جنگنده‌ها؛ افعی آمریکایی بهتر است یا مهاجم روسی؟
  • آخرین گل ژاوی با پیراهن بارسلونا (لالیگا - 28 آوریل، 2015) / فیلم
  • ۵۰۰ اثر به جشنواره مد و لباس اروند راه یافتند
  • (ویدئو) آهنگ زیبای رضا یزدانی در سریال افعی تهران
  • عکس سحر دولتشاهی و پیمان معادی وایرال شد
  • توافق اینتر و نیکولو بارلا بر سر تمدید قرارداد