Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس جامعه حرفه‌ای هتل‌داران خراسان رضوی گفت: با تداوم تعطیلی هتل‌ها و دیگر مراکز اقامتی رسمی، اسکان غیررسمی در مشهد رواج خواهد یافت.

به گزارش قدس آنلاین، امیر سزاوار  در جلسه تشکل‌های گردشگری استان خراسان رضوی با بیان این مطلب افزود: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته با توجه به این که برخی افراد برای انجام امور کاری و شغلی به مشهد سفر می‌کنند به ناچار باید در مشهد اقامت داشته باشند و با تعطیلی مراکز اقامتی رسمی، این افراد در مراکز اسکان غیر رسمی اقامت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی پیشنهاد کرد: حداقل چند مرکز اقامتی رسمی با رعایت پروتکل‌های شدیدتر بهداشتی فعال باشند.
رییس جامعه حرفه‌ای هتل‌داران خراسان رضوی به موضوع خسارت وارد شده به هتل‌داران استان اشاره کرد و گفت: صنعت هتلداری بیشتر از سایر بخش‌ها و صنایع آسیب دیده و خسارت‌ها چندین برابر خسارت‌های اعلام شده است.
سزاوار افزود: خسارت‌هایی وجود دارد که بر روی کاغذ وارد شده اما خسارت‌هایی هم وجود دارد که در قالب فرم‌های پیش‌بینی شده در این خصوص قابل ذکر نیست.
وی به تعیین تکلیف نشدن زمان بازگشایی هتل‌ها و مراکز اقامتی اشاره و اظهار کرد: بخشی از مواد غذایی موجود در انبارهای ما از بین رفته و بخشی هم در انبارها موجود است.
رییس جامعه حرفه‌ای هتل‌داران خراسان رضوی درباره راهکارهای موجود برای جبران خسارات گفت: تعویق پرداخت قبوض حامل‌های انرژی و  تسهیلات با بهره ۱۲ درصد نمی‌تواند خسارت‌ تاسیسات گردشگری را جبران کند.
سزاوار افزود: دولت می‌تواند خسارت را از طریق مستهلک شدن مالیات‌ها پرداخت کند و این روش هم مشکل دولت و هم مشکل هتلداران را بر طرف می‌کند.
وی درباره پرداخت حقوق به کارگران ادامه داد: اگر چه قرار شده که از طریق بیمه تامین اجتماعی به پرسنل  حقوق پرداخت شود اما هیچ کدام از آن‌ها حتی یک ریال علی الحساب دریافت نکرده اند و هنوز در حال ثبت نام هستند.
هم اکنون در کلانشهر مشهد بیش از ۲۲۰ هتل یک تا پنج ستاره دارای مجوز وجود دارد که با هدف جلوگیری از شیوع بیماری کرونا از اواخر اسفند ماه تعطیل و از دایره ارائه خدمات اقامتی تا اطلاع ثانوی خارج شده اند. منبع: ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: هتل مراکز اقامتی مشهد خراسان رضوی اقامتی رسمی هتل داران خسارت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۶۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمترین خسارت به گندم‌های نگهداری شده در مراکز روباز خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، جمیل زرگانی بیان کرد: حدود ۵۰۰ هزار تن گندم تولید خوزستان در فضای باز نگهداری می‌شد که باتوجه به پیش‌بینی‌های هواشناسی و همکاری استانداری، مدیریت بحران، هلال احمر و بسیج طی ۱۰ روز گذشته، بخش قابل توجهی از این حجم محصول به انبار‌های روباز منتقل شد.

وی با اشاره به اینکه برای تسریع در جابجایی گندم‌ها از ناوگان حمل کالای اساسی بندر امام خمینی (ره) کمک گرفته شد اظهار کرد: حدود ۴۵۰ هزار تن از گندم‌ها به فضای مسقف منتقل و کمتر از ۵۰ هزار تن گندم باقی مانده بود که با کاور ضد آب پوشش داده شدند.

مدیرکل تعاون روستایی استان خوزستان تصریح کرد: گندم‌های نگهداری شده در مناطق روباز در مناطق باوی و هویزه بود که با اقدامات انجام شده حفظ شدند و فقط میزان بسیار ناچیزی از محصول دچار خسارت شدند.

زرگانی با اشاره به اینکه بخش زیادی از گندم خوزستان هنوز برداشت نشده گفت: مراکز تعاون روستایی بعد از بارندگی نیز آماده خرید گندم کشاورزان خوزستانی و حمل آنها به سیلو‌های مکانیزه هستند.

وی ادامه داد: گندم‌های موجود در مراکز روباز هم‌اکنون در حال حمل به مراکز مسقف هستند و احتمال می‌رود تا پایان امشب همه گندم‌ها منتقل شوند.

مدیرکل تعاون روستایی خوزستان خاطرنشان کرد: تاکنون ۵۶۸ هزار تن گندم توسط ۶۵ مرکز تعاون روستایی خوزستان خریداری شده و عمده محصول به مرکز مکانیزه و انبار‌های سرپوشیده منتقل شدند.

بارندگی و طوفان در روز‌های پنجشنبه و جمعه هفته گذشته، خسارت‌هایی به مزارع کشاورزی برخی نقاط خوزستان وارد کرد و موجب آبگرفتگی معابر شد.

دیگر خبرها

  • هدف ستاد تعطیلی واحدهای صنفی نیست/صنوف با قوانین هماهنگ شوند
  • ضرورت مقابله با بیماری زنگ زرد در مزارع گندم دیم کشور
  • حکایتی دیگر از مشکلات متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن
  • پرداخت ١٠٠ برابر نرخ انرژی، جریمه استخراج غیرمجاز رمز ارز
  • کمترین خسارت به گندم‌های نگهداری شده در مراکز روباز خوزستان
  • خسارت بارش‌های شدید به زیر ساخت‌های شهری جنت مکان گتوند
  • آبگرفتگی و سیلاب در ۴ شهرستان خراسان رضوی
  • جیغ و شیون شهروندان تبریزی برای غرق خودروهایشان در سیل! | فیلم
  • رفتار شیعیان باید موجب تقویت مذهب شود
  • (ویدیو) لحظه بلعیده شدن خودرو‌ها در سیل تسوج