Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایبنا، این رقابت عکاسی در شهر توسکانی ایتالیا برگزار می‌شود و در توضیح بیشتر آن آمده است: «این رقابت عکاسی به دنبال داستان‌هایی است که مخاطب را متحیر کند. در انتظار پروژه‌های مستند معاصری که بیننده را با گرامر جدید به چالش می‌کشد تا یک پیام قوی با احساسات تازه به مخاطب منتقل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

نیلوفر شریفی متولد ۱۳۶۰ شاعر و عکاس و مترجم ایرانی مقیم هلند است و از او آثار متعددی منتشر شده است. از آن جمله می‌توان به مجموعه شعر «نیلوفر، نام دیگر زخم است» نشر بوتیمار، همچنین ترجمه‌ کتاب‌های «مردان بدون زن»، «یک عضو غیر وابسته» اثر هاروکی موراکامی، ‌«عشق انعطاف ناپذیر» و اشیای خانم ایکس اشعار و شناختنامه هرمان دکونیک، «با دست‌های کوچکت بگو بدرود» اشعار و شناخت‌نامه یوهان کریستیان فان اسخاخن، «عشق خطرناک است» اشعار و شناخت‌نامه روتخر کوپلاند و «تمساح‌ها عاشق می‌شوند» آنتولوژی عاشقانه‌های شعر هلند و بلژیک اشاره کرد.

این عکاس پیش‌تر در رقابت‌های عکاسی متعدد برگزیده و تقدیر شده است. پنج‌بار در رقابت‌ بخش‌های فاین آرت، مفهومی، مستند، قاب کمیاب و رنگ سفید رقابت های سی و پنج آواردز (۳۵ awards) در کشور روسیه، همچنین در بخش بخش «عکاسی خیابانی» و «سایه‌ها» این رقابت تقدیر و برنده شد. شریفی در دهمین دوره FokusAward که رقابتی در حوزه عکاسی مفهومی در کشور آلبانی است با تک عکس سیاه سفید مینیمال و مفهومی به عنوان برگزیده معرفی شد.

کد خبر 502461 برچسب‌ها شعر و شاعر هنرهای تجسمی مجله عکاسی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شعر و شاعر هنرهای تجسمی مجله عکاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۶۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران در سید اول جام جهانی فوتسال

مسابقات جام جهانی فوتسال در شهریور ماه در ازبکستان انجام خواهد شد و با پیروزی تیم افغانستان در آخرین بازی خود مقابل قزاقستان، تکلیف بیست و چهار تیم صعود کننده به این رقابت‌ها مشخص شد. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ تیم ایران که امروز دیدار فینال را با تایلند برگزار خواهد کرد در سید یک این رقابت‌ها قرار دارد. سیدبندی قرعه‌کشی جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان نیز به شرح زیر است:

سید یک: ازبکستان- برزیل- اسپانیا - آرژانتین - پرتغال و ایران

سید دو: قزاقستان - پاراگوئه - اوکراین - مراکش - تایلند و پاناما

سید سه: کاستاریکا - گواتمالا - ونزوئلا - نیوزیلند - کوبا و لیبی

سید چهار: افغانستان - آنگولا - کرواسی - فرانسه - هلند و تاجیکستان

قرعه‌کشی جام جهانی ۶ خردادماه در شهر سمرقند ازبکستان برگزار خواهد شد و آغاز مسابقات نیز از شهریورماه خواهد بود

دیگر خبرها

  • شصت و دومین جایزه نوبل ایرانی ۶۲ منتخب خواهد داشت/ جایزه البرز(جایزه نوبل ایرانی) قدیمی‌ترین جایزه علمی کشور است
  • عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
  • عنوان بهترین دروازه بان آسیا کف آرزوهای من بود
  • قهرمانی ایران در رقابت های جهانی والیبال دانش آموزی
  • ایران در سید اول جام جهانی فوتسال
  • مداخله جویی کاخ سفید درباره خواننده رپ ایرانی
  • تداوم مداخله جویی واشنگتن؛ کاخ سفید خواستار آزادی خواننده رپ ایرانی شد
  • ادامه مداخله جویی واشنگتن؛ کاخ سفید خواستار آزادی خواننده رپ ایرانی شد
  • حذف کماندار کیش از رقابت‌های کاپ جهانی شانگهای
  • برگزاری نشست روایتگری بیداری در اروند