Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@04:24:00 GMT

تمهیدات زندگی با کرونا در بخش‌های مختلف تهیه شود

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۴۷۱۲۲

تمهیدات زندگی با کرونا در بخش‌های مختلف تهیه شود

استاندار اصفهان گفت: هر یک از مدیران استان، تمهیدات زندگی با کرونا در زیر مجموعه و حیطه فعالیتی خود را بررسی و راهکارهای مناسب برای زندگی در این شرایط را به سازمان برنامه‌ریزی و مدیریت استان ارائه کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نفل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، عباس رضایی در یکصد و نود و ششمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با بیان اینکه بیماری کرونا در تمام کشورهای جهان فراگیر است، اظهار داشت: البته امروز همه مردم باید تمهیدات زندگی با کرونا را رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اصفهان ادامه داد: تهدید بیماری کرونا باید به یک فرصت بی‌بدیل در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، امنیتی و اجتماعی تبدیل شود، البته تحقق این مساله نیازمند مدیریت جهادی و بسیجی از یک سو و داشتن فکرها، طرح‌ها و اندیشه‌های جدید است.

وی جلب رضایتمندی عمومی را یک ضرورت برای حرکت در این مسیر عنوان و اظهار کرد: امروز به واسطه شرایط به وجود آمده از سوی بیماری کرونا و تحریم‌ها، مردم در سختی هستند و لازم است در برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای اقدام شود که این مشکلات، افزایش پیدا نکند و مشکلی از مشکلات مردم کاهش پیدا کند.

رضایی با تاکید بر اینکه در تصمیمات نباید بخشی نگر و جزئی نگر بود، گفت: این تصمیمات باید دقیق و متناسب با دستورالعمل‌های دانشگاه علوم پزشکی باشد و ادارات دولتی و سازمان‌ها به گونه‌ای اقدام کنند که در طرح فاصله گذاری اجتماعی پیشتاز جامعه و الگو باشند.

استاندار اصفهان همچنین با بیان اینکه امسال میزان بارندگی ۵۰ درصد نسبت به سال قبل آن کاهش داشته است، افزود: در برنامه‌ریزی‌های مدیریت صحیح و بهینه آب یک ضرورت است.

وی اضافه کرد: بهره‌گیری و توسعه دولت الکترونیک و کسب و کارهای اینترنتی می‌تواند در زندگی پسا کرونا موثر باشد.

رضایی همچنین با اشاره به اقدامات خوب صورت گرفته در مقابله و مدیریت بیماری کرونا، تاکید کرد: همکاری خوب و وحدت مثال زدنی همه دستگاه‌ها و بخش‌های مختلف در پیشگیری و مقابله با کرونا و به ویژه زحمات کادر پزشکی و پیراپزشکی و پرستاران جای تقدیر و کشور دارد.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: اصفهان کرونا دانشگاه علوم پزشکی مدیریت بیماری کرونا برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۷۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه گذاری انرژی های تجدید پذیر در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ استاندار در نشست خبری با اصحاب با اشاره به موضوع نا ترازی انرژی و جلوگیری قطعی برق در فصل گرما گفت: در گذشته برخی از مسئولان کشور نگاه آینده‌محوری نداشتند و از برنامه‌ریزی‌های بلندمدت برای کشور غفلت شده و با توسعه ظرفیت‌های تولید انرژی در کشور مخالفت‌هایی صورت گرفته است.


سید رضا مرتضوی با اشاره به اینکه نیروگاه‌های متعددی در دست ساخت داریم افزود: برخی از آنها در سال گذشته به بهره‌برداری رسید و در زمینه تامین انرژی به سمت مثبت کردن تراز انرژی حرکت می‌کنیم.


وی گفت: در حال توسعه نیروگاه‌های گازی و سیکل ترکیبی هستیم و در مجموع برای تامین انرژی ظرفیت‌های خوبی برنامه‌ریزی شده است.


استاندار اصفهان افزود: شورای برنامه‌ریزی استان تلاش کرده تا در سند آمایش استان برنامه‌های مختلفی را انجام دهد، اما توسعه اقتصاد گردشگری و دانش‌بنیان دو راهبرد اساسی توسعه استان است و بر همین اساس مصر هستیم که سرمایه‌گذاری در استان براساس راهبرد‌های سند آمایش محقق شود.


مرتضوی با تاکید بر اینکه اولویت اول استان زمینه آب مصرفی، تأمین آب آشامیدنی مردم است، گفت: اصفهان دیگر نمی‌تواند بار مضاعفی از آلودگی هوا را تحمل کند و به همین دلیل مقابل گسترش بی‌رویه صنایع و ایجاد صنایع جدید نیز ایستادگی کرده‌ایم


وی تاکید کرد: این رویکرد باعث شده تا بار‌ها مورد هجمه قرار بگیریم، اما بر اصل تحقق سند آمایش استان تأکید داریم و تنها راه پیشرفت استان اصفهان را در اقتصاد دانش بنیان و اقتصاد گردشگری متصور می‌شویم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سرمایه گذاری انرژی های تجدید پذیر در استان اصفهان
  • تجلی زندگی بر مدار مدیریت زمان
  • الگوی عملیاتی تحقق شعار سال باید منجر به رشد تولید و خلق ثروت شود
  • ابلاغ برنامه‌ ارتقای بهره‌وری دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • ‌ساختارهای حقوقی و ‌حقیقی در تحقق شعار سال ‌مورد توجه قرار گیرد
  • ابلاغ برنامه‌های ارتقای بهره‌وری به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • دولت برنامه‌ریزی مناسبی برای حمایت از نخبگان دارد
  • اتمام طرح تحقیقاتی تهیه و تدوین نقشه راه صنعت استان کرمانشاه
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • ایران گام‌های مهمی برای کاهش موثر خطر بلایا برداشته است