Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@18:46:39 GMT

اصناف فاقد کد رهگیری سلامت پلمب می شوند

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۴۸۶۰۶

اصناف فاقد کد رهگیری سلامت پلمب می شوند

عباسی با بیان اینکه اصناف کم خطر استان برای ادامه فعالیت باید کد رهگیری سلامت را دریافت کنند، افزود: اصنافی که کد رهگیری سلامت ندارند و به فعالیت خود ادامه می دهند باید توسط بازرسان پلمب شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «اقبال عباسی» شامگاه(شنبه 30 فروردین) در ستاد مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری که با حضور جمعی از مسئولین استان در سالن شهید خرازی استانداری برگزار شد، بر تشدید نظارت بر بازار و اصناف استان تأکید کرد و گفت: با توجه به ادامه فعالیت اصناف کم خطر باید نظارت های بهداشتی و نظارت بر قیمت ها افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه اصناف کم خطر استان برای ادامه فعالیت باید کد رهگیری سلامت را دریافت کنند، افزود: اصنافی که کد رهگیری سلامت ندارند و به فعالیت خود ادامه می دهند باید توسط بازرسان پلمب شوند.

 

وی نظارت بر بهداشت محیط و اجرای دقیق طرح فاصله گذاری اجتماعی را از وظایف شاخص مسئولین چهارمحال و بختیاری در این ایام برشمرد و اظهار کرد: کمک های مردمی به اقشار آسیب دیده از شیوع کرونا نیز باید با برنامه ریزی مناسب تجمیع و ساماندهی شوند.

 

عباسی از تلاش های مردم و کادر درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری برای کنترل شیوع ویروس کرونا در استان قدردانی کرد و ادامه داد: مردم باید با رعایت نکات بهداشتی و عدم تجمع در بازار از شیوع گسترده این ویروس جلوگیری کنند.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه باید افراد نیازمند و آسیب پذیر از شیوع ویروس کرونا شناسایی شوند، تصریح کرد: کمک های جمع آوری شده نیز باید با رعایت مواسات بخشی از زیان های آنان را جبران نماید.

 

وی از اختصاص ۲۰ درصد از حقوق کارکنان نهادهای عضو ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در چهارمحال و بختیاری به اقشار آسیب دیده خبر داد و اظهار کرد: این کمک ها باید با رضایت کارکنان نهادها جمع آوری شود.

 

پایان پیام/512

منبع: شبستان

کلیدواژه: کسبه و اصناف اصناف و بازاریان چهارمحال و بختیاری اصناف چهارمحال و بختیاری کد رهگیری سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۸۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۳۱ درصدی مرسولات از چهارمحال و بختیاری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل پست چهارمحال و بختیاری گفت: تعداد مرسولات استان در سال ۱۴۰۲، یک میلیون و ۱۵۰ هزار بسته بوده، که نسبت به سال قبل ۳۱ درصد رشد داشته است.
اسماعیل اعرابی افزود: اداره پست در روز‌های تعطیل هم آماده ارائه خدمات به مردم است.
وی تصریح کرد: در قبول مرسولاتی که به ادارات پست تحویل می‌شود محدودیت‌های خاصی نداریم.

دیگر خبرها

  • رشد ۳۱ درصدی مرسولات از چهارمحال و بختیاری
  • ورزش و کاهش وزن نخستین اقدام برای درمان کبد چرب
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • کمبود آرد در اسدآباد وجود ندارد
  • بارش‌ها برای چهارمحال‌ و بختیاری ادامه دارد
  • ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد پلمب شدند
  • جذب بیش از ۱۹۰۰ معلم در چهارمحال‌ و بختیاری
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • ۹۷ درصد مردم چهارمحال و بختیاری با سواد هستند
  • اختصاص ۲۰ میلیارد تومان تجهیزات به هنرستان‌های چهارمحال و بختیاری