Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-05-07@02:53:08 GMT

 لغو تدریجی محدودیتهای کرونا در سرزمینهای اشغالی

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۴۸۹۷۷

 لغو تدریجی محدودیتهای کرونا در سرزمینهای اشغالی

به گزارش حوزه سایر رسانه ها خبرگزاری تقریب، «بنیامین نتانیاهو» روز شنبه در یک سخنرانی تلویزیونی اعلام کرد که محدودیتهای اعمال شده برای مهار شیوع ویروس کووید -۱۹ از روز یکشنبه ۱۹ آوریل (۳۱ فروردین) به تدریج لغو خواهند شد.

روزنامه تایمز اسرائیل نیز به نقل از نخست وزیر رژیم صهیونیستی نوشت: «تا به امروز ما تدابیری را برای محدودیت تردد وضع کردیم… تا شمار افراد را در محل کار کاهش داده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

. و موارد ابتلای قطعی را ردیابی کنیم.. این تدابیر [کارآمدی] خود را به اثبات رساندند.. این نتایج مثبت ما را قادر می سازد که این محدودیتها را به تدریج لغو کنیم».

بنا به گفته نتانیاهو، ۳۰ درصد از کارمندان اجازه خواهند یافت که در محل کار خود حاضر شوند، فروشگاههایی نیز که در خیابانها قرار دارند- و نه مراکز خرید بزرگ- بازگشایی می شوند. نتانیاهو همچنین وعده داد که ممنوعیت بر انجام مناسک مذهبی در فضاهای باز نیز لغو شود، هرچند شمار افراد شرکت کننده در این مناسک نباید از ده تن تجاوز کند.

وی همچنین وعده بازگشایی مدارس ویژه آموزشی و اجازه فعالیت کودکستان ها با کلاسهای کم شمارتر را داد.

بنا به گفته نتانیاهو، این دستورالعمل جدید روز یکشنبه در کابینه رژیم صهیونیستی به بحث گذاشته می شود و به احتمال بسیار و دست کم با برخی تغییرات به تصویب خواهد رسید.

گفتنی است که تاکنون ۱۳،۲۶۵ مورد ابتلا به ویروس کووید -۱۹ از جمله ۱۶۴ مورد مرگ و میر ناشی از این بیماری در سرزمینهای اشغالی ثبت شده است.
 
انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۸۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی افزایش نسبی و تدریجی دما در استان گلستان

مهدیه اصحابی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های پیش یابی تا روز دوشنبه وضعیت جوی استان به نسبت پایدار و آسمان صاف و آفتابی همراه با افزایش نسبی و تدریجی دما پیش بینی می‌شود.

وی افزود: از بعدازظهر دوشنبه با شمالی شدن جریانات سطح زمین، افزایش ابر و بارش پراکنده، کاهش دما و وزش باد نسبتاً شدید پیش بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی گلستان گفت: این شرایط ناپایدار جوی با شدت و ضعف تا پایان هفته در استان تداوم خواهد داشت.

وی یادآور شد: دمای حداقل صبح امروز گرگان ۱۴ درجه ثبت شد و پیش بینی می‌شود حداکثر دمای امروز گرگان به ۲۸ درجه برسد.

کد خبر 6096843

دیگر خبرها

  • عرض و طول سرزمین‌های اشغالی تحت اشراف سلاح‌های ایرانی است
  • پیام نتانیاهو به آمریکا: نمی‌توانیم به کسانی که به ما وعده می‌دهند اطمینان کنیم
  • واکاوی ۳ ابربحران قابل توجه پیش رویِ نتانیاهو
  • آمریکا یک محموله مهمات به اراضی اشغالی را تعلیق کرد
  • ببینید | یورش نظامیان صهیونیست به دفتر «الجزیره» در قدس اشغالی
  • یورش نظامیان صهیونیست به دفتر «الجزیره» در قدس اشغالی+ فیلم
  • ممنوعیت فعالیت الجزیره در فلسطین اشغالی/ گانتز: شانس توافق کاهش یافت
  • پیش بینی افزایش نسبی و تدریجی دما در استان گلستان
  • تهدید بن غفیر در خصوص خروج از کابینه نتانیاهو
  • تظاهرات گسترده علیه نتانیاهو در سرزمین‌های اشغالی