Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@21:27:51 GMT

هیچ خودرویی از ابتدای سال تاکنون شماره‌گذاری نشده است

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۴۹۹۱۱

هیچ خودرویی از ابتدای سال تاکنون شماره‌گذاری نشده است

معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا اعلام کرد که از ابتدای امسال تاکنون هیچ خودرویی در مراکز شماره‌گذاری پلیس راهور شماره‌گذاری یا تعویض پلاک نشده است.

سرهنگ عین الله جهانی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به تعطیلی مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور ناجا به دلیل جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، گفت: تعطیلی این مراکز همچنان ادامه دارد و لازم است شهروندانی که قصد خرید و فروش خودرو یا تعویض پلاک دارند، مواردی را مدنظر قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: توصیه ما به شهروندان این است که اگر اجباری به خرید و فروش خودرویشان ندارند، تا زمان بازگشایی مراکز شماره گذاری صبر کنند، اما اگر حتما باید نسبت به خرید و فروش خودروی خود اقدام کنند، لازم است یکسری نکات را مد نظر قرار دهند؛ اول اینکه حتما برای فروش خودرویشان مبایعه نامه تنظیم کنند و علاوه بر دو طرف معامله دو شاهد نیز آن را امضا کنند. برای مبایعه نامه نیز می‌توان به شکل دستی یا با مراجعه به نمایشگاه فروش خودرو این کار را انجام داد.

معاون پلیس راهور ناجا افزود: در عین حال لازم است شهروندان توجه داشته باشند که حتما در مبایعه نامه قید کنند که اصالت وسیله نقلیه باید از سوی پلیس تایید شود و معامله را مشروط به تعیین اصالت از سوی پلیس پس از بازگشایی مراکز تعویض پلاک کنند.

جهانی با اشاره به تعویض وکالتنامه‌ای پلاک خودرو نیز اظهار کرد: اگر افرادی به شکل وکالتی اقدام به خرید و فروش خودرو کرده و قصد دارند به همین شکل نیز تعویض پلاک انجام دهند، لازم است حتما مدت وکالتنامه را بیشتر معین کنند تا بسته بودن مراکز تعویض پلاک مشکلی برایشان ایجاد نکند.

وی افزود: پس از بازگشایی مراکز شماره گذاری  و تعویض پلاک که از طریق رسانه‌های رسمی اعلام خواهد شد، افراد می‌توانند با مراجعه به مراکز تعویض پلاک و شماره گذاری علاوه بر دریافت پلاک و کارت خودرو، سند وسیله نقلیه را هم از مرکز شماره‌گذاری دریافت کنند.

معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا با اشاره به تعطیلی مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک که از روزهای پایانی سال 98 اتخاذ شد، گفت: با توجه به تعطیلی مراکز شماره‌گذاری از ابتدای امسال تاکنون هیچ خودرویی در مراکز شماره‌گذاری پلیس راهور شماره‌گذاری یا تعویض پلاک نشده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شماره گذاری خودرو مراکز شماره گذاری خرید و فروش خودرو پلیس راهور ناجا تعویض پلاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۹۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ترخیص وسایل نقلیه توقیفی از پارکینگ در کیش اجرا شد

ایسنا/هرمزگان رئیس پلیس راهور کیش از ترخیص ۲۷۵ موتورشارژی و خودروی توقیفی از پارکینگ در طرح ترخیص فوری خبر داد.

سرهنگ توانگر امروز (۱۵ اردیبهشت ماه) گفت: با هدف اجرای طرح ترخیص فوری وسایل نقلیه توقیفی از پارکینگ، ۲۲۵ دستگاه موتورشارژی و ۵۵ دستگاه خودروی توقیفی با همکاری دستگاه قضایی از پارکینگ ترخیص شدند. این طرح از نهم اردیبهشت به مدت یک هفته اجرا شد و وسایل نقلیه توقیفی به مراجعه‌کنندگان تحویل داده شد.

وی ادامه داد: ساکنان و گردشگران با رعایت قوانین در زمان رانندگی به حفظ فرهنگ ترافیک کیش کمک کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی پلیس راهور کیش، توانگر افزود: پلیس راهور با سامانه ارتباط تلفنی ۱۲۰ در تمام ساعت‌های شبانه‌روز برای خدمت به مردم آماده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • طرح ترخیص وسایل نقلیه توقیفی از پارکینگ در کیش اجرا شد
  • فیلم/ وضعیت ترافیک جاده‌های کشور از زبان رئیس پلیس راهور
  • بایدن از ابتدای سال ۲۰۲۴ تاکنون ۱۴۸ اشتباه لفظی مرتکب شده است
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی
  • این خودروها پلاک ملی نمی‌ گیرند
  • فروش نان بدون برچسب تولید و قیمت جریمه به دنبال دارد
  • نگهداری تَک‌پلاک جرم است
  • نگهداری تَک پلاک جرم است | مسئولیت ارتکاب جرم با پلاک مفقودی بر عهده کیست؟ | مالک خودرو ۲۴ ساعت مهلت اعلام مفقودی دارد
  • نگهداری تَک پلاک جرم محسوب می‌شود
  • نگهداری تَک پلاک جرم محسوب می‌شود/اعمال قانون و اعزام به پارکینگ