Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع گفت: توسعه زیرساخت انواع موتور از جمله موتور جت‌های بدون سرنشین را در سال جدید با قدرت پیش خواهیم برد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، امیر سرتیپ دوم امیر خواجه‌فرد در مراسم تحویل‌دهی انبوه هواپیماهای بدون سرنشین رزمی شناسایی و هدف به ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور وزیر دفاع در سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع، با تبریک روز ارتش اظهار کرد: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به نام «جهش تولید» نامگذاری شده است، افزایش تولید و توسعه زیرساخت‌ها را دردستور کار قرار خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع با تشریح عملکرد پهپادهای ساخته شده در سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع، افزود: با توجه به وضعیت امروز جامعه جهانی، سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع با رعایت پروتکل‌ها و استانداردهای بهداشتی روند تولید را متوقف نکرد و افزایش توان رزم هوایی نیروهای مسلح را با ساخت، تولید، بومی‌سازی و ارتقاء سامانه هواپیماهای بدون سرنشین را به منصه ظهور رسانید.

خواجه‌فرد با بیان اینکه موضوع پهپاد یک ضرورت انکارناپذیر در قدرت هوایی است، خاطرنشان کرد: توسعه زیرساخت انواع موتور از جمله موتور جت‌های بدون سرنشین را در سال جدید با قدرت پیش خواهیم برد.

وی با بیان اینکه دائماً تهدیدات حوزه هوایی در حال به‌روز شدن هستند، گفت: به‌روز رسانی سیستم‌های یکپارچه اویونیک را متناسب با تهدیدات، به‌روز رسانی، بومی‌سازی و ارتقا داده‌ایم.

مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع تصریح کرد: ایمان راسخ به نصرت و یاری الهی داریم و با توسل به ائمه اطهار(ع) و امام عصر(عج) مأموریت‌های خود را با جدیت دنبال خواهیم کرد.

انتهای پیام/4082/

منبع: آنا

کلیدواژه: امیر خواجه فرد سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع بدون سرنشین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۱۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط بالگرد ارتش کلمبیا در منطقه جنگی/ تمام ۹ سرنشین کشته شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، سقوط بالگرد ارتش کلمبیا در منطقه‌ای روستایی در شمال این کشور، به کشته شدن تمام ۹ سرنشین آن منجر شد.

براساس بیانیه‌ای که ارتش کلمبیا منتشر کرده است، بالگرد MI-۱۷ ساخت روسیه در مسیر تحویل تجهیزات به سربازان در منطقه «سانتا روسا دل سور» واقع در بخش بولیوار در ساحل کارائیب، دچار سانحه شد و سقوط کرد.

این منطقه به‌تازگی صحنه درگیری سازمان چریکی ارتش آزادی‌بخش ملی و باند قاچاق مواد مخدر موسوم به «قبیله خلیج» بوده است. این باند یکی از سازمان‌های تبهکاری قدرتمند در کلمبیا محسوب می‌شود و گفته می‌شود که حدود ۶ هزار نیروی مسلح در اختیار دارد.

به گفته ارتش کلمبیا، این بالگرد در حال انجام عملیات معمول، ناگهان ارتباط خود را با پایگاه از دست داد و در نتیجه عملیات امدادونجات آغاز شد. علت این سانحه هنوز مشخص نشده است. ارتش آن را حادثه توصیف کرده است هرچند برخی مظنون به مشکلی فنی هستند.

کد خبر 6092768

دیگر خبرها

  • ایجاد بانک اطلاعات خلیج فارس در سازمان جغرافیایی وزارت دفاع (فیلم)
  • انتقاد سازمان دفاع از کودکان از بازداشت کودکان فلسطینی به دست ارتش صهیونیست
  • برخورد کامیون با وانت یک کشته و یک زخمی بر جا گذاشت
  • حمید طیبی: در ازبکستان قدرت خود را به رخ فوتسال جهان خواهیم کشید
  • ایستگاه‌های شارژ موتورهای برقی در ۲ نقطه شهر اصفهان به‌صورت پایلوت نصب می‌شود
  • موتور توربو بهتر است یا تنفس طبیعی؟
  • سقوط بالگرد ارتش کلمبیا در منطقه جنگی/ تمام ۹ سرنشین کشته شدند
  • هزینه گران مقابله با پهپادهای ایران روی دست آمریکا | تصویر و مشخصات سلاح های موشکی و لیزری
  • ارائه راهکارهای محیط زیستی برای توسعه صنایع در سواحل «مکران»
  • وزیر صمت: شرکت‌های ارزآور در اولویت تامین ارز هستند