Web Analytics Made Easy - Statcounter

آشتیانی گفت: میهمانان این برنامه کسانی هستند که داستانی برای تعریف کردن داشته باشند، اتفاقی که زندگی آنها را تحت تاثیر قرار داده و رنگ و بویی خدایی گرفته باشد.

به گزارش گروه فرهنگی قدس آنلاین، شبکه سه سیما امسال ویژه‌برنامه «مثل ماه» را برای پخش در ساعات افطار ماه رمضان در کنداکتور خود قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هادی آشتیانی، تهیه‌کننده این برنامه با اشاره به محتوای ویژه‌برنامه «مثل ماه» گفت: این برنامه امسال برای اولین بار روی آنتن می رود و از ابتدا هم قرار بوده به صورت استودیویی باشد و اصلاً تماشاچی و مخاطب در استودیو حضور ندارند. ما میهمانانی دعوت می‌کنیم و با آنها درباره زندگیشان گفت‌وگو خواهند کرد.

وی اضافه کرد: میهمانان برنامه عموماً کسانی هستند که داستانی برای تعریف کردن داشته باشند. اتفاقی که زندگی آنها را تحت تاثیر قرار داده و رنگ و بویی خدایی گرفته و به نوعی آنها را به خدا نزدیک‌تر کرده باشد.

این تهیه‌کننده در پاسخ به این که آیا ساختار این برنامه یادآور «ماه عسل» و سوژه‌های آن نیست، گفت: حتی اگر اینطور باشد هم چه اشکالی دارد؟ تمام شبکه‌ها برنامه‌هایی با این محوریت می‌سازند و البته ما سعی کردیم این برنامه را به گونه‌ای بسازیم و پیش ببریم که ساختار خاص خود را داشته باشد.

وی از توضیحات بیشتر درباره محتوای «مثل ماه» خودداری کرد و گفت: به نظرم باید برنامه را دید و بعد درباره آن نظر داد.

ویژه‌برنامه «مثل ماه» به کارگردانی پیام ابراهیم‌پور و با اجرای رسالت بوذری از ابتدای ماه رمضان هر شب ساعت ۱۹ روی آنتن شبکه سه خواهد رفت؛ این برنامه جایگزین «ماه عسل» با اجرای احسان علیخانی است که بیش از ده سال در ایام ماه رمضان میهمان خانه‌های مردم بود.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مثل ماه برنامه ماه رمضانی شبکه سوم سیما مثل ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۱۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۲۰ ویژه برنامه درهفته عقیدتی سیاسی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان ؛ مسول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته عقیدتی درجمع اصحاب رسانه برگزار شد، افزود: مهمترین برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی تجلیل از مقام زنان و مادران شهدا و بانوانی است که در عرصه‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی فعالیت دارند.

حجت الاسلام والمسلمین احسان الله محمدی ، تجلیل از معلمان و کارگران در این هفته که همزمان با روزمعلم و کارگر است، غبار روبی گلزار شهدا و اجرای برنامه‌های ورزشی را از دیگر برنامه‌های هفته عقیدتی و سیاسی عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • مرور زندگی «آقای خاص» کشتی با روایت فرزاد حسنی
  • فرزاد حسنی «آقای خاص» را روایت می‌کند
  • اجرای بیش از ۲۰ ویژه برنامه درهفته عقیدتی سیاسی
  • اتصال فیبرنوری برنامه ویژه سال ۱۴۰۳
  • معرفی نامزدهای ایرانی کتاب‌ برای کودکان با نیازهای ویژه
  • هیچکدام از صحبت‌های آقای قناد را قبول ندارم/ او امانت‌داری را در روایت ماجرا رعایت نکرد
  • آمریکا فرستاده ویژه جدید برای غزه منصوب می‌کند
  • هیچکدام از صحبت‌های آقای قناد را قبول ندارم/ آقای قناد امانت‌داری را در روایت ماجرا رعایت نکرد
  • همه چیز درباره قلعه جنی کیش
  • مسعود فروتن فیلم «همسر» فخیم‌زاده را برای نابینایان روایت کرد